Napsal: 25.08.2007, 18:55
Stejný problém jsem měl když jsem se ptal na N.A.T.S. ............ prý 200SX ? Co to je ?mrkevvzime píše:ja kdyz prijel do nissan tak ani nevedeli co to 200sx je, no trapaci
Stejný problém jsem měl když jsem se ptal na N.A.T.S. ............ prý 200SX ? Co to je ?mrkevvzime píše:ja kdyz prijel do nissan tak ani nevedeli co to 200sx je, no trapaci
u rencka je to na zapis do knihy rekordu..nic ve zlym, takova je realita....renault neni moc spolehliva znacka...a dily sou na to drazsi nez na S13ku :-D Akorat sem cetl ze Renault ted zacne montovat do aut motory Nissan..xXx píše:Pomalu s tema renckama, mam tu na courani R19ctku a uz mam poctivech 257tis a na motor jsem nesahnul...menil jsem za celou dobu jen cepy a loziska musim rict...pan drzak.
nesouhlasím ty 19tky sou fakt v pohodě měli sme doma 2 jedna 240tis při prodeji a na motor nikdo nesahal, druhá necelých 200tis a v pohodě.. na firmě sme měli R19 430tis km 1,4i 75k a motor nikdy nikdo nerozebral jen kvůli spojky.. jezdil stím kdo měl ruce a nohy, je to shnilé ale jede to spolehlivě.. ovšem už karoserie nedovolila bezpečný provoz auto se nakonec darovaloMirek píše:u rencka je to na zapis do knihy rekordu..nic ve zlym, takova je realita....renault neni moc spolehliva znacka...a dily sou na to drazsi nez na S13ku :-D Akorat sem cetl ze Renault ted zacne montovat do aut motory Nissan..xXx píše:Pomalu s tema renckama, mam tu na courani R19ctku a uz mam poctivech 257tis a na motor jsem nesahnul...menil jsem za celou dobu jen cepy a loziska musim rict...pan drzak.
ja sel delal Clio 1 gen....a bylo to auto za trest......brzdovy prasatko do zadnich bubnu skoro 800 druhovyroba v kelly..no katastrofa......hodne zridka slysim na renaulty chvalu...spis naopak....o te korozi ani nemluve...ale rezne vsechno..jen nektery automobilky rychleji :-)blázen píše:nesouhlasím ty 19tky sou fakt v pohodě měli sme doma 2 jedna 240tis při prodeji a na motor nikdo nesahal, druhá necelých 200tis a v pohodě.. na firmě sme měli R19 430tis km 1,4i 75k a motor nikdy nikdo nerozebral jen kvůli spojky.. jezdil stím kdo měl ruce a nohy, je to shnilé ale jede to spolehlivě.. ovšem už karoserie nedovolila bezpečný provoz auto se nakonec darovaloMirek píše:u rencka je to na zapis do knihy rekordu..nic ve zlym, takova je realita....renault neni moc spolehliva znacka...a dily sou na to drazsi nez na S13ku :-D Akorat sem cetl ze Renault ted zacne montovat do aut motory Nissan..xXx píše:Pomalu s tema renckama, mam tu na courani R19ctku a uz mam poctivech 257tis a na motor jsem nesahnul...menil jsem za celou dobu jen cepy a loziska musim rict...pan drzak.
jo hnijjou jak prase,.. já dělal nedávno motor 1,8 16V konstrukčně sem byl v šoku ten motor je tak ještě o 10let před CA18.. je to hrůza jak je ten motor řešený a nešlo na to nic koupit ani pouzdra na pístní čepy ani ložiska nic.. ty pouzdra sem musel nechat vyrobit a ložiska použít nějaký šmejd, já osobně bych renault nechtěl,ale ty obyčejné motory toho najezdí hodněMirek píše:ja sel delal Clio 1 gen....a bylo to auto za trest......brzdovy prasatko do zadnich bubnu skoro 800 druhovyroba v kelly..no katastrofa......hodne zridka slysim na renaulty chvalu...spis naopak....o te korozi ani nemluve...ale rezne vsechno..jen nektery automobilky rychleji :-)blázen píše:nesouhlasím ty 19tky sou fakt v pohodě měli sme doma 2 jedna 240tis při prodeji a na motor nikdo nesahal, druhá necelých 200tis a v pohodě.. na firmě sme měli R19 430tis km 1,4i 75k a motor nikdy nikdo nerozebral jen kvůli spojky.. jezdil stím kdo měl ruce a nohy, je to shnilé ale jede to spolehlivě.. ovšem už karoserie nedovolila bezpečný provoz auto se nakonec darovaloMirek píše:u rencka je to na zapis do knihy rekordu..nic ve zlym, takova je realita....renault neni moc spolehliva znacka...a dily sou na to drazsi nez na S13ku :-D Akorat sem cetl ze Renault ted zacne montovat do aut motory Nissan..
to nevadí, ty vozy co mě třeba zajímaj u nissanu,tak na ty si nikdo nikdy nedovolí dát něco z renaultuHeini píše:To co to má ve znaku tak se nedivte.
PS: Horší je že se spojil z NISSANEM