Rozdiel motorov u Sunny a 200SX sr20det
tak tak.. meli jsme Primeru GT, 375tis. km nalitano.. dostaval 7000rpm za studena, olej klidne 20tis. km a pohoda.. A tohle je extrem, vetsina se k tomu chova mnohem lip samozrejme.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
No moje s14 je podle miho nazoru krasna a zachovala skoro jako nova v uvozovkach samozdrejme každpoadne to neco stalo ale me jde oto že to auto nema moc lidi! jasny že suny taky nema tak moc lidi protože jich taky moc neni ale jestli ma v čr do 20 lidi s14 tak je to moc a oto jde.A prave a takovejch aut by si mel človek važit protože jich neni!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Takhle se chovej k sr20det a je jasny že ten motor ti to vrati i s urokama a když to budeš chtit spravit tak se ztoho zasereš!jagy píše:tak tak.. meli jsme Primeru GT, 375tis. km nalitano.. dostaval 7000rpm za studena, olej klidne 20tis. km a pohoda.. A tohle je extrem, vetsina se k tomu chova mnohem lip samozrejme.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Proste to neni potreba tech 230k by to melo zvladnout v pohode je to stejne jako limit na seriovy S13 to co zvladne a pri cem by uz bylo nejlepsi udelat GO.Kentoya píše:zde je můj názor a víc ho rozvádět nebudu
vzal bych komplet DE motor a udělal na něm malou GO - šály, rozvody, hlava, snížil bych kompresi opracováním pístů a jejich přeleštěním aby jsi mohl jít v klidu na 1 bar, strčil do něj ojnice z DET i svody a turbo a vrátil do auta, a nějakou rozumnou řídící jednotku na naladění, pokud bude stejnej konektor na jednotky z det a de, tak nasunout det jednotku, hlavu z DET potřebuje marat můžeš mu ji obratem prodat, vahadla potřebuje design, a na vačky se někdo najde, popř celej zbytek z DET od tebe koupí fire, toto se mi jeví jako celkově nejlevnější řešení, at si říká kdo chce co chce
Jelikoz Jagy neumim poradne anglicky prd si tam predctu a musim otravovat mikyce ten tvrdi to sami a ja jsem porad skeptickej ale kdyz vidim ty videjka jak mu lita tak to chci taky.
Design: ale bavime se o DE, ne o DET... o oturbeni DE.. ne o oturbenem DET. Neplet dve naprosto rozdilne veci. Samozrejme to chovani bylo hovadske, ale auto bylo celkove ve spatnem stavu a nemelo cenu neco spravovat, tak se s nim proste uzilo a prodalo se..
tva S14 neni zla na pohled ale spodek mas strasny..
Krasty: nj, bez AJ je problem.. ja si to precetl, dlouho jsem byl skepticky uplne stejne. Ale to je normalni jev. A rozhodl jsem se udelat DET, protoze za min penez to pojede lip, jak NA...
tva S14 neni zla na pohled ale spodek mas strasny..
Krasty: nj, bez AJ je problem.. ja si to precetl, dlouho jsem byl skepticky uplne stejne. Ale to je normalni jev. A rozhodl jsem se udelat DET, protoze za min penez to pojede lip, jak NA...
Naposledy upravil(a) jagy dne 15.11.2007, 21:03, celkem upraveno 1 x.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Dik
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
A kolik lidi v CR ma oturbenou primerku nebo sunika co myslis? A za tretinovou cenu co ty s tim ze kdyz se mu tam neco vysere na motoru tak ho vyhodi a dojde si pro novej motor za par supu.Design píše:No moje s14 je podle miho nazoru krasna a zachovala skoro jako nova v uvozovkach samozdrejme každpoadne to neco stalo ale me jde oto že to auto nema moc lidi! jasny že suny taky nema tak moc lidi protože jich taky moc neni ale jestli ma v čr do 20 lidi s14 tak je to moc a oto jde.A prave a takovejch aut by si mel človek važit protože jich neni!
Je jen jedna obrovska vyhoda S14 nejen to ze je to kupatko a ze je i hezka (S13 je hezci) ale hlavne je to zadokolka a to nicim nenahradis.
Proto doufam ze sem dojede z toho posranyho finska Primera GT P11 4X4 a nebudu porad poslouchat ze nikdo jeste odemne nic nevidel.
a budes se s tim delat nekolik let a utratis na tom 100tis a ja si mezitim budu jezdit. A kdyz se to vysere, novej motor z primery nestoji nic...az se to vysere tobe, muzes zase prodavat hlavu maratovi a vahadla designoviKentoya píše:zde je můj názor a víc ho rozvádět nebudu
vzal bych komplet DE motor a udělal na něm malou GO - šály, rozvody, hlava, snížil bych kompresi opracováním pístů a jejich přeleštěním aby jsi mohl jít v klidu na 1 bar, strčil do něj ojnice z DET i svody a turbo a vrátil do auta, a nějakou rozumnou řídící jednotku na naladění, pokud bude stejnej konektor na jednotky z det a de, tak nasunout det jednotku, hlavu z DET potřebuje marat můžeš mu ji obratem prodat, vahadla potřebuje design, a na vačky se někdo najde, popř celej zbytek z DET od tebe koupí fire, toto se mi jeví jako celkově nejlevnější řešení, at si říká kdo chce co chce
Jen by me zajimalo na kolik by to vyslo a kolik by to vydrzelo pri tlaku 1b 1.2b. Nemam nic proti tvemu reseni je to jen z financnich duvodu.Kentoya píše:zde je můj názor a víc ho rozvádět nebudu
vzal bych komplet DE motor a udělal na něm malou GO - šály, rozvody, hlava, snížil bych kompresi opracováním pístů a jejich přeleštěním aby jsi mohl jít v klidu na 1 bar, strčil do něj ojnice z DET i svody a turbo a vrátil do auta, a nějakou rozumnou řídící jednotku na naladění, pokud bude stejnej konektor na jednotky z det a de, tak nasunout det jednotku, hlavu z DET potřebuje marat můžeš mu ji obratem prodat, vahadla potřebuje design, a na vačky se někdo najde, popř celej zbytek z DET od tebe koupí fire, toto se mi jeví jako celkově nejlevnější řešení, at si říká kdo chce co chce
Jinak samozrejme porad se tu rika kit za 1000 dolacu ale to je jen cast nakladu samozrejme ta cena kolem 50000 je realnejsi sevsim vsady.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
netřeba se hádat.. jedno zastávám,udělat to pořádně, ne žádný fušerský bastl.. když oturbit tak sevším všudy at se dá produkovat co nejvyšší výkon.. ne at sem přizemi a po každém boostu poslouchat,jestli něco v motoru neklepe nebo necinkámikyc píše:a budes se s tim delat nekolik let a utratis na tom 100tis a ja si mezitim budu jezdit. A kdyz se to vysere, novej motor z primery nestoji nic...az se to vysere tobe, muzes zase prodavat hlavu maratovi a vahadla designoviKentoya píše:zde je můj názor a víc ho rozvádět nebudu
vzal bych komplet DE motor a udělal na něm malou GO - šály, rozvody, hlava, snížil bych kompresi opracováním pístů a jejich přeleštěním aby jsi mohl jít v klidu na 1 bar, strčil do něj ojnice z DET i svody a turbo a vrátil do auta, a nějakou rozumnou řídící jednotku na naladění, pokud bude stejnej konektor na jednotky z det a de, tak nasunout det jednotku, hlavu z DET potřebuje marat můžeš mu ji obratem prodat, vahadla potřebuje design, a na vačky se někdo najde, popř celej zbytek z DET od tebe koupí fire, toto se mi jeví jako celkově nejlevnější řešení, at si říká kdo chce co chce
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Nevidim duvod vubec rozdelavat DE motor, pokud nechci jit pres 300ps..
1000$ je zakl. kit.. ne komplet oturbeni.. komplet vse je rekneme 40tis. a vyse dle setupu, dilu, ...
1000$ je zakl. kit.. ne komplet oturbeni.. komplet vse je rekneme 40tis. a vyse dle setupu, dilu, ...
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
A presto to tu na foru nedelame. Kazdej na to nema. Je to stejny jako kdyz jsem do tebe repal s tema kovanejma ojnicema ty si mi rikal ze ty seriovy jsou v pohode tak proc je mnenit a ze to vydrzi. Tohle je tezky a je to otazka financi .blázen píše:netřeba se hádat.. jedno zastávám,udělat to pořádně, ne žádný fušerský bastl.. když oturbit tak sevším všudy at se dá produkovat co nejvyšší výkon.. ne at sem přizemi a po každém boostu poslouchat,jestli něco v motoru neklepe nebo necinkámikyc píše:a budes se s tim delat nekolik let a utratis na tom 100tis a ja si mezitim budu jezdit. A kdyz se to vysere, novej motor z primery nestoji nic...az se to vysere tobe, muzes zase prodavat hlavu maratovi a vahadla designoviKentoya píše:zde je můj názor a víc ho rozvádět nebudu
vzal bych komplet DE motor a udělal na něm malou GO - šály, rozvody, hlava, snížil bych kompresi opracováním pístů a jejich přeleštěním aby jsi mohl jít v klidu na 1 bar, strčil do něj ojnice z DET i svody a turbo a vrátil do auta, a nějakou rozumnou řídící jednotku na naladění, pokud bude stejnej konektor na jednotky z det a de, tak nasunout det jednotku, hlavu z DET potřebuje marat můžeš mu ji obratem prodat, vahadla potřebuje design, a na vačky se někdo najde, popř celej zbytek z DET od tebe koupí fire, toto se mi jeví jako celkově nejlevnější řešení, at si říká kdo chce co chce
ad všichni kdo do mě rejete
proč zvedá výkon? PROTOŽE MU NESTAČÍ
co za rok když ho jen trochu oturbí BUDE MU TO STACIT?
nenapsal kolik chce koní a co přesně zamýšlí, já mu jen připravuji půdu pro budoucnost, kde VAŠE pochybné 400 konové projekty budou po smrti
všichni jen kecáte, že to někomu jede, já si fakta zjistil, a zjistil jsem že opravdu nejvyšší naměřený výkon na brzdě na seriových střevech je 460 kobyl, většina sr de končí pod úrovní 350 kobyl nevydrží to, a je i pár kusů které mají 400 koní naměřených G techem a pod a možná i nějaká na seriozní brzdě
jestli chcete tvrdit že mikicův motor vydrží 400 kobyl tak at z něj 400 kobyl udělá na seriový střeva když je to tak jednoduchý a jestli se do toho bude chtít pustit a na poprvé se mu to samotnému podaří, ale opravdu jemu samotnému bez cizí pomoci, tak někde seženu peníze a ten setup zaplatím, ale pokud mu někdo pomůže tak to není tak jednoduché a peníze si nechám
proč zvedá výkon? PROTOŽE MU NESTAČÍ
co za rok když ho jen trochu oturbí BUDE MU TO STACIT?
nenapsal kolik chce koní a co přesně zamýšlí, já mu jen připravuji půdu pro budoucnost, kde VAŠE pochybné 400 konové projekty budou po smrti
všichni jen kecáte, že to někomu jede, já si fakta zjistil, a zjistil jsem že opravdu nejvyšší naměřený výkon na brzdě na seriových střevech je 460 kobyl, většina sr de končí pod úrovní 350 kobyl nevydrží to, a je i pár kusů které mají 400 koní naměřených G techem a pod a možná i nějaká na seriozní brzdě
jestli chcete tvrdit že mikicův motor vydrží 400 kobyl tak at z něj 400 kobyl udělá na seriový střeva když je to tak jednoduchý a jestli se do toho bude chtít pustit a na poprvé se mu to samotnému podaří, ale opravdu jemu samotnému bez cizí pomoci, tak někde seženu peníze a ten setup zaplatím, ale pokud mu někdo pomůže tak to není tak jednoduché a peníze si nechám
Kenta: a kdo ze to nameril? Bylo namereno vic.. nevim, kde na to chodite. A uz vubec ne Gtechem.
Nevim, proc by mel neco delat sam, bez cizi pomoci.. ty necerpas z cizich zkusenosti? Tohle vubec nechapu... proc se snazit prorazit zed hlavou.
Auto mam v Lipniku, mas to kousek. Az to budem stavit... muzes dojet, podivat se, klidne pomoct. Davam ti nabidku, ze to muzes videt, jak se to dela, co jak funguje a jak je to vyreseno..
Nevim, proc by mel neco delat sam, bez cizi pomoci.. ty necerpas z cizich zkusenosti? Tohle vubec nechapu... proc se snazit prorazit zed hlavou.
Auto mam v Lipniku, mas to kousek. Az to budem stavit... muzes dojet, podivat se, klidne pomoct. Davam ti nabidku, ze to muzes videt, jak se to dela, co jak funguje a jak je to vyreseno..
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
ten jp na mym novejsim seriovym sr20de (roller rocker) nameril 428whp (465 hp at the crank aprox)Kentoya píše: všichni jen kecáte, že to někomu jede, já si fakta zjistil, a zjistil jsem že opravdu nejvyšší naměřený výkon na brzdě na seriových střevech je 460 kobyl, většina sr de končí pod úrovní 350 kobyl nevydrží to, a je i pár kusů které mají 400 koní naměřených G techem a pod a možná i nějaká na seriozní brzdě
muahaha tak tohle beruKentoya píše:jestli chcete tvrdit že mikicův motor vydrží 400 kobyl tak at z něj 400 kobyl udělá na seriový střeva když je to tak jednoduchý a jestli se do toho bude chtít pustit a na poprvé se mu to samotnému podaří, ale opravdu jemu samotnému bez cizí pomoci, tak někde seženu peníze a ten setup zaplatím, ale pokud mu někdo pomůže tak to není tak jednoduché a peníze si nechám