Napsal: 15.11.2007, 20:58
tak tak.. meli jsme Primeru GT, 375tis. km nalitano.. dostaval 7000rpm za studena, olej klidne 20tis. km a pohoda.. A tohle je extrem, vetsina se k tomu chova mnohem lip samozrejme.
Takhle se chovej k sr20det a je jasny že ten motor ti to vrati i s urokama a když to budeš chtit spravit tak se ztoho zasereš!jagy píše:tak tak.. meli jsme Primeru GT, 375tis. km nalitano.. dostaval 7000rpm za studena, olej klidne 20tis. km a pohoda.. A tohle je extrem, vetsina se k tomu chova mnohem lip samozrejme.
Proste to neni potreba tech 230k by to melo zvladnout v pohode je to stejne jako limit na seriovy S13 to co zvladne a pri cem by uz bylo nejlepsi udelat GO.Kentoya píše:zde je můj názor a víc ho rozvádět nebudu
vzal bych komplet DE motor a udělal na něm malou GO - šály, rozvody, hlava, snížil bych kompresi opracováním pístů a jejich přeleštěním aby jsi mohl jít v klidu na 1 bar, strčil do něj ojnice z DET i svody a turbo a vrátil do auta, a nějakou rozumnou řídící jednotku na naladění, pokud bude stejnej konektor na jednotky z det a de, tak nasunout det jednotku, hlavu z DET potřebuje marat můžeš mu ji obratem prodat, vahadla potřebuje design, a na vačky se někdo najde, popř celej zbytek z DET od tebe koupí fire, toto se mi jeví jako celkově nejlevnější řešení, at si říká kdo chce co chce
A kolik lidi v CR ma oturbenou primerku nebo sunika co myslis? A za tretinovou cenu co ty s tim ze kdyz se mu tam neco vysere na motoru tak ho vyhodi a dojde si pro novej motor za par supu.Design píše:No moje s14 je podle miho nazoru krasna a zachovala skoro jako nova v uvozovkach samozdrejme každpoadne to neco stalo ale me jde oto že to auto nema moc lidi! jasny že suny taky nema tak moc lidi protože jich taky moc neni ale jestli ma v čr do 20 lidi s14 tak je to moc a oto jde.A prave a takovejch aut by si mel človek važit protože jich neni!
a budes se s tim delat nekolik let a utratis na tom 100tis a ja si mezitim budu jezdit. A kdyz se to vysere, novej motor z primery nestoji nic...az se to vysere tobe, muzes zase prodavat hlavu maratovi a vahadla designoviKentoya píše:zde je můj názor a víc ho rozvádět nebudu
vzal bych komplet DE motor a udělal na něm malou GO - šály, rozvody, hlava, snížil bych kompresi opracováním pístů a jejich přeleštěním aby jsi mohl jít v klidu na 1 bar, strčil do něj ojnice z DET i svody a turbo a vrátil do auta, a nějakou rozumnou řídící jednotku na naladění, pokud bude stejnej konektor na jednotky z det a de, tak nasunout det jednotku, hlavu z DET potřebuje marat můžeš mu ji obratem prodat, vahadla potřebuje design, a na vačky se někdo najde, popř celej zbytek z DET od tebe koupí fire, toto se mi jeví jako celkově nejlevnější řešení, at si říká kdo chce co chce
Jen by me zajimalo na kolik by to vyslo a kolik by to vydrzelo pri tlaku 1b 1.2b. Nemam nic proti tvemu reseni je to jen z financnich duvodu.Kentoya píše:zde je můj názor a víc ho rozvádět nebudu
vzal bych komplet DE motor a udělal na něm malou GO - šály, rozvody, hlava, snížil bych kompresi opracováním pístů a jejich přeleštěním aby jsi mohl jít v klidu na 1 bar, strčil do něj ojnice z DET i svody a turbo a vrátil do auta, a nějakou rozumnou řídící jednotku na naladění, pokud bude stejnej konektor na jednotky z det a de, tak nasunout det jednotku, hlavu z DET potřebuje marat můžeš mu ji obratem prodat, vahadla potřebuje design, a na vačky se někdo najde, popř celej zbytek z DET od tebe koupí fire, toto se mi jeví jako celkově nejlevnější řešení, at si říká kdo chce co chce
netřeba se hádat.. jedno zastávám,udělat to pořádně, ne žádný fušerský bastl.. když oturbit tak sevším všudy at se dá produkovat co nejvyšší výkon.. ne at sem přizemi a po každém boostu poslouchat,jestli něco v motoru neklepe nebo necinkámikyc píše:a budes se s tim delat nekolik let a utratis na tom 100tis a ja si mezitim budu jezdit. A kdyz se to vysere, novej motor z primery nestoji nic...az se to vysere tobe, muzes zase prodavat hlavu maratovi a vahadla designoviKentoya píše:zde je můj názor a víc ho rozvádět nebudu
vzal bych komplet DE motor a udělal na něm malou GO - šály, rozvody, hlava, snížil bych kompresi opracováním pístů a jejich přeleštěním aby jsi mohl jít v klidu na 1 bar, strčil do něj ojnice z DET i svody a turbo a vrátil do auta, a nějakou rozumnou řídící jednotku na naladění, pokud bude stejnej konektor na jednotky z det a de, tak nasunout det jednotku, hlavu z DET potřebuje marat můžeš mu ji obratem prodat, vahadla potřebuje design, a na vačky se někdo najde, popř celej zbytek z DET od tebe koupí fire, toto se mi jeví jako celkově nejlevnější řešení, at si říká kdo chce co chce
A presto to tu na foru nedelame. Kazdej na to nema. Je to stejny jako kdyz jsem do tebe repal s tema kovanejma ojnicema ty si mi rikal ze ty seriovy jsou v pohode tak proc je mnenit a ze to vydrzi. Tohle je tezky a je to otazka financi .blázen píše:netřeba se hádat.. jedno zastávám,udělat to pořádně, ne žádný fušerský bastl.. když oturbit tak sevším všudy at se dá produkovat co nejvyšší výkon.. ne at sem přizemi a po každém boostu poslouchat,jestli něco v motoru neklepe nebo necinkámikyc píše:a budes se s tim delat nekolik let a utratis na tom 100tis a ja si mezitim budu jezdit. A kdyz se to vysere, novej motor z primery nestoji nic...az se to vysere tobe, muzes zase prodavat hlavu maratovi a vahadla designoviKentoya píše:zde je můj názor a víc ho rozvádět nebudu
vzal bych komplet DE motor a udělal na něm malou GO - šály, rozvody, hlava, snížil bych kompresi opracováním pístů a jejich přeleštěním aby jsi mohl jít v klidu na 1 bar, strčil do něj ojnice z DET i svody a turbo a vrátil do auta, a nějakou rozumnou řídící jednotku na naladění, pokud bude stejnej konektor na jednotky z det a de, tak nasunout det jednotku, hlavu z DET potřebuje marat můžeš mu ji obratem prodat, vahadla potřebuje design, a na vačky se někdo najde, popř celej zbytek z DET od tebe koupí fire, toto se mi jeví jako celkově nejlevnější řešení, at si říká kdo chce co chce
ten jp na mym novejsim seriovym sr20de (roller rocker) nameril 428whp (465 hp at the crank aprox)Kentoya píše: všichni jen kecáte, že to někomu jede, já si fakta zjistil, a zjistil jsem že opravdu nejvyšší naměřený výkon na brzdě na seriových střevech je 460 kobyl, většina sr de končí pod úrovní 350 kobyl nevydrží to, a je i pár kusů které mají 400 koní naměřených G techem a pod a možná i nějaká na seriozní brzdě
muahaha tak tohle beruKentoya píše:jestli chcete tvrdit že mikicův motor vydrží 400 kobyl tak at z něj 400 kobyl udělá na seriový střeva když je to tak jednoduchý a jestli se do toho bude chtít pustit a na poprvé se mu to samotnému podaří, ale opravdu jemu samotnému bez cizí pomoci, tak někde seženu peníze a ten setup zaplatím, ale pokud mu někdo pomůže tak to není tak jednoduché a peníze si nechám