Stránka 4 z 4
Napsal: 25.11.2007, 16:09
od coler666
:-D este ne v pondelok ich pálim kupit. Uvidime ci nastane zmena.
Napsal: 26.11.2007, 16:37
od docertabum
s napatim sledujem tuto temu, lebo moja S12 ma podobnu diagnozu... uz sa na nu pozerali aj dvaja automechanici a prd! Asi ma drbne... Tak nech aspon Tebe sa to coskoro podari opravit... Mne snad ostane jedine nakoniec znackovy Nissan servis
F*ck!
Napsal: 26.11.2007, 16:41
od mrkevvzime
no tak to sem moooc zvedavej co ti reknou v nissanu na S12 kdyz neznaj S13
sorry za OT ale musel sem
Napsal: 26.11.2007, 18:41
od coler666
docertabum tieto auta vedia dakedy potrapit nervy co? No u mna to bolo viacej problemov ktore sa vyskytli naraz, ako prve mi chybalo turbo, potom slaby tlak na pal. cerpadle a ked to uz ako tak chodilo dosiel benzin a z 80% pravdepodobnostou odpalilo vstreky, mam prichystene 450cc tak vymenim a snad sa uz ziadna zavada nenajde. Ale mam silny dojem ze turbo odchadza do väčných lovíšť.
Napsal: 14.12.2007, 12:10
od raddy
hej fesak co sa nepochvalis ci tie sviecky pomohli, tolko ludi ti poradilo..
k 450cc vstrekom budes potrebovat cip, len teda poznamka.
Napsal: 08.01.2008, 21:18
od Iwan
ja som kupil sviecky,ako mi poradil rady,vytahnem poistku pal cerpadla a startujem........
ale neviem co dalej co s tym aby som startoval bez vytahovana poistky?
Napsal: 08.01.2008, 21:27
od kenivruh
Iwan píše:ja som kupil sviecky,ako mi poradil rady,vytahnem poistku pal cerpadla a startujem........
ale neviem co dalej co s tym aby som startoval bez vytahovana poistky?
Spravit rucny spinac na palivovu pumpu do kabiny
Inak predpokladam, ze problem je v chipe. Asi tam dava moc bohatu zmes pri startovani.
Napsal: 08.01.2008, 21:36
od Iwan
treba sa spytat raddyho co na to povie
raddy co na to povies?
Napsal: 09.01.2008, 12:15
od raddy
problem samozrejme v cipe nie nie (cip ma uplne rsp. nezmenene obohacovanie zmesi v zavislosti od teploty ako originalna ecu, plati to ale LEN pre MEC D007 ECU!!!), je to vseobecne znamy problem s prilis bohatou zmesou, znamy neduh ca18det. dobre riesenie je zapojit fpr priamo do sania a motor vypinat az po dlhej jazde. ak je zima, staci polozohriaty motor vypnut a nasledny pokus o start zaleje sviecky, to sa tyka motora ktory je v dobrom stave.
avsak podobny problem vznika ak ma motor nizke kompresie ktore stazuju studeny start a k tomu sa prida aj bohata zmes a problem je tu.
ak problem pretrvava, je dobre zmerat tlak paliva ci nie je prilis vysoky, co takisto uvedeny problem znacne zosilni...