Stránka 4 z 5

Napsal: 11.01.2008, 16:27
od Lefa
na dalnici a na delsi cesty me to bere taky tak nako kolem 10 ale na kratsi vzdalenosti a do mesta tak tech 12-13, a samozrejme sviznejsi jizda bude za vic :-D

Napsal: 11.01.2008, 16:31
od Vladislav Bureš
dnes jsem jel tak za 25- soudě podle úbytku v nádrži jestli ukazuje rovnoměrně (nejel jsem slušně proplétal jsem se přez centrum a magistrálu snad jsem nepotkal radar o kterém bych nevěděl)

Napsal: 11.01.2008, 16:37
od blázen
Vladislav Bureš píše:dnes jsem jel tak za 25- soudě podle úbytku v nádrži jestli ukazuje rovnoměrně (nejel jsem slušně proplétal jsem se přez centrum a magistrálu snad jsem nepotkal radar o kterém bych nevěděl)
ručička jde rychle dolů co 8) jinak klidně napiš jak to s autem vypadá.. jak jezdí, klidně do SZ,pokud jim to tu nechceš zasírat

Napsal: 12.01.2008, 00:42
od Vladislav Bureš
Ta ručička je nezbedná, auto jezdí dobře jen má dva problémy, když vynechám drnčení snad padesáti věcí hlavně okno spolujezdce. Prvním je spojka, která nepůsobý problémy, když se jede rozumě, ale druhým a asi podstatnějším problémem je tah, je pravdou je diagnostika vyhodila chybu okruhu škrtící klapky hned jak jsem s tím vyjel ze servisu, ale asi se to zhoršuje, protože auto mi příjde že kolikrát chce zrychlovat více, ale něco ho brzdí a někdy se rozjíždí a najednou zabere pak zase poleví bez pohnutí plynového pedálu a naopak někdy zabere když povoluju plyn. Zatím to přisuzuju snímači škrtící klapky protože jinak jede dobře. Také blbnou budíky teploty a tlaku oleje a teplotní než se zahřeje motor na provozví teplotu někdy snižuje a zvyšuje teplotu podle plynu respektive jak sundám nohu z plynu teplota stoupne a naopak. Tlak oleje je většinou na 2 ale kolikrát ukazuje 1,5 a někdy i 1 ale to jen vyjmečně někdy stačí brnknout o plyn a pak ručička zůstane na 2ce a někdyklesne pod. Jediné co budu muset vyřešit v dohledné době krom spojky (zatím nemám kde vyměnit člověk u kterého jsem pracoval v servisu mi na to řekl to je na tři dny, kdepak tak ten to očividně nechce na dílně a před panelákem to také neudělám) hlavně ten tah a plynulí nástup kolikrát je to opravdu skokové, ale myslím si že by to jiný snímaš klapky mohl vyřešit. Ale na tom jsem se už předběžně domlouval se Swedem prý jsou tam dva co připadají v úvahu a on je má nebo alespoň měl.

Napsal: 12.01.2008, 09:32
od tamo
na budikoch teploty skontroluj kostru mne nieco podobne robilo tiez a bola to kostra.

Napsal: 12.01.2008, 11:50
od blázen
ty budíky kup jiné, já už jednou měnil čidlo pro tlak oleje, asi to chce nějaké kvalitní..ale tlaku oleje se bát nemusíš.. ten tah to je zajímavá věc, to by chtělo vidět, vyměn ten TPS a napiš.. spojka je spojka..chce to silnější

Napsal: 12.01.2008, 23:43
od Vladislav Bureš
Ty budíky neřeším te je jen detail, spojku bych rád do čtrnácti dní měl doma zrepasovanou tím závodním obložením, jen stále nemám kde to vyměnit, ale na řešení tohodle je čas dokud ji nebudu mít v ruce a pak ten motor, aby při zkoušení tahu se neutrhávala spojka. Myslím si, že to bude ten snímač jinak řečeno pokusím se, aby se s tím projel někdo z prahy a udělali jsme diagnostiku a zkusím prohodit ten snímač co to udělá. Třeba dneš když jsem si drobet pozávodil se mi nezdálo že by to blblo ale zase to jsem byl v drobet jiném tlaku a otíčkách než běžně takže těžko říct. No uvidí se co to bude.

Napsal: 14.01.2008, 19:58
od blázen
ta spojka bude chtít i silnější přítlačák..

Napsal: 14.01.2008, 20:51
od Vladislav Bureš
blázen píše:ta spojka bude chtít i silnější přítlačák..
Já vím že ano, vím že je to jen dočasné řešení a byl bych rád kdyby to 2-3 měsíce vyzdželo pak půjdu někoho otravovat kůli objednávce sám to nezvládnu.

Napsal: 14.01.2008, 21:30
od branbito
Nechcem radit ale ako som si minule pisal so Slikom tak spominal ze pojde coskoro kupovat twinplate clutch od ogury a hovoril mi super cenu a pytal sa ci nemam zaujem aj ja. Ma niekde v Australii nejakeho znameho co mu to predava za super ceny ako som pocul. Skus sa spytat jeho.

Dobrý den

Napsal: 24.01.2008, 23:46
od marcony
Chystám se koupit nissan 200sx. Zajímalo by mě jak a kde nejlépe nakupovat. Jak je toto vozidlo náročné na servis a jestli je servis náročný, či jestli je kde hledat pomoc, nejsem automechanik a ne vše zvládnu sám. Také bych chtěl alespoň přibližné vědět ceny a dostupnost dílů, také by mě zajímalo co je to go motoru, myslím si, že je to celková oprava a vyčištění, je to tak?
Předem děkuji všem za rady, odpovědi a jakékoli poučné informace.

Napsal: 24.01.2008, 23:58
od Kentoya
nejdřív si dopln bydliště v nicku (stačí město)
koupit můžeš od 20ti do 100, a nikde není napsáno že za 100 bude jezdit dlouho (za 20 seženeš s KO motorem), GO motoru, je kompletní repase motoru tudíž vše se změří a vše co je opotřebované se vymění za nové, aby byl motor de facto jako nový, to čištění víceméně provádím jen já (a pár takových pitomců jako já), v servisech se na to sere orovná se palice nabrousí klika koupí šály a jede se

Napsal: 24.01.2008, 23:58
od Kentoya
zbytek se dá najít funkcí hledat

180sx

Napsal: 06.04.2008, 14:50
od Trochen
Zdravím chtěl bych se zeptat jak je na tom 180sx a jestli je problém v předělání řízení na levo?:)

Re: 180sx

Napsal: 06.04.2008, 15:04
od blázen
Trochen píše:Zdravím chtěl bych se zeptat jak je na tom 180sx a jestli je problém v předělání řízení na levo?:)
v předělání problém pro dostatek ND nebude,ale je nesmysl kupovat 180SX když jsou mraky 200Sx