Zavařit nebo dát VLSD???
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
hoši... ja ve 14ti byl rad kdyz sem se moch projet po poli na fichtlu :-D a o nakym driftovani sem nemel ani paru
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
areuratty píše:Místama bylo vidět, že ten pilot není úplně ideální...PDK200SX píše:Místama bylo vidět, že ta svornost není úplně ideální, ale pořád lepší než open.vrtas píše:Ano,s tim vlsd to nejde zas tak špatně :-D
http://www.youtube.com/watch?v=3om2mrL3Mik
Tady ještě video se sériovym podvozkem a VLSD poprvé na okruhu...
A to bylo poránu kdy jsem ještě nebyl ani rozježděnej...
http://www.youtube.com/watch?v=pvOyQ2CscZ8
Jako ta viskóza neni nic slavnýho jo, ale furt lepší než open...s tim jsem si to taky skusil, viď máco, a to je fakt teprv umění to dostat do boku...to nejde
BTW: mazec srovnání, na jednom videu moje první boky a na druhym videu vrtasovy asi pátý boky zajímavé
vsechno jde kdyz se chce to neumis :-D mas videt jak na me cumej cajti kdyz jezdim domu bokem :-D
http://www.youtube.com/watch?v=tqmhIiNrJb0 mrkni si toto video mam tam zavarenej diff a vtedy sem tam prave obul 17 kola do zadu a mnelo to celkem problem se to na nich rozbehnut v te prehazovacke, takze pokut tam nemas dostatek vykonu tak zavarenej diff nepouzivaj.
Tak výkon, čip1,sání,výfuk včetně svodů,FMIC,bow off, 1bar. Takže tak 200-250PS. A na tohle bych chtěl právě dát plechový disky, ale zatím jsem je nesehnal. Nebudu zbytečně sjíždět 17".pablo píše:http://www.youtube.com/watch?v=tqmhIiNrJb0 mrkni si toto video mam tam zavarenej diff a vtedy sem tam prave obul 17 kola do zadu a mnelo to celkem problem se to na nich rozbehnut v te prehazovacke, takze pokut tam nemas dostatek vykonu tak zavarenej diff nepouzivaj.
Ale s open to jde, ale je to hodně těžký a moc se to často nepovede a těžko se to drží. Když to tak vemu, tak se s tím vlastně jen kloužeš a když jde zatáčka za zatáčkou, tak už to pak nevybereš.areuratty píše:Místama bylo vidět, že ten pilot není úplně ideální...PDK200SX píše:Místama bylo vidět, že ta svornost není úplně ideální, ale pořád lepší než open.vrtas píše:Ano,s tim vlsd to nejde zas tak špatně :-D
http://www.youtube.com/watch?v=3om2mrL3Mik
Tady ještě video se sériovym podvozkem a VLSD poprvé na okruhu...
A to bylo poránu kdy jsem ještě nebyl ani rozježděnej...
http://www.youtube.com/watch?v=pvOyQ2CscZ8
Jako ta viskóza neni nic slavnýho jo, ale furt lepší než open...s tim jsem si to taky skusil, viď máco, a to je fakt teprv umění to dostat do boku...to nejde
BTW: mazec srovnání, na jednom videu moje první boky a na druhym videu vrtasovy asi pátý boky zajímavé
no 250 ps cipem stage 1 nedosiahnes a 17 sem zizdel proto lebo mensi uz nebyli a na tom zavarenim diffu bylo znat ze ty kola sou uz moc na nej a nedokaze to tolko preniest ten vyko. mas to proste jak motokaru ta ty taky umre pri drifteniPDK200SX píše:Tak výkon, čip1,sání,výfuk včetně svodů,FMIC,bow off, 1bar. Takže tak 200-250PS. A na tohle bych chtěl právě dát plechový disky, ale zatím jsem je nesehnal. Nebudu zbytečně sjíždět 17".pablo píše:http://www.youtube.com/watch?v=tqmhIiNrJb0 mrkni si toto video mam tam zavarenej diff a vtedy sem tam prave obul 17 kola do zadu a mnelo to celkem problem se to na nich rozbehnut v te prehazovacke, takze pokut tam nemas dostatek vykonu tak zavarenej diff nepouzivaj.
Já taky píšu 200-250PS, protože někde mezi to bude. Proto já chci dát 15" plechy. Prý tam pasujou i z Primery.pablo píše:no 250 ps cipem stage 1 nedosiahnes a 17 sem zizdel proto lebo mensi uz nebyli a na tom zavarenim diffu bylo znat ze ty kola sou uz moc na nej a nedokaze to tolko preniest ten vyko. mas to proste jak motokaru ta ty taky umre pri drifteniPDK200SX píše:Tak výkon, čip1,sání,výfuk včetně svodů,FMIC,bow off, 1bar. Takže tak 200-250PS. A na tohle bych chtěl právě dát plechový disky, ale zatím jsem je nesehnal. Nebudu zbytečně sjíždět 17".pablo píše:http://www.youtube.com/watch?v=tqmhIiNrJb0 mrkni si toto video mam tam zavarenej diff a vtedy sem tam prave obul 17 kola do zadu a mnelo to celkem problem se to na nich rozbehnut v te prehazovacke, takze pokut tam nemas dostatek vykonu tak zavarenej diff nepouzivaj.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
a co jsi myslel ze je tam seriove ?:)Fire píše:na S13 jdou dát 15tky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ja budem dokonca aj 14" davat na zadok aby bol lahsi trening :DFire píše:na S13 jdou dát 15tky
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
tak tak
to je v pohode, sa s tym motor moc nenarobi )
to je v pohode, sa s tym motor moc nenarobi )
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,