Stránka 4 z 7
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 17:26
od raddy
no ja kazdopadne koncim, myslim ze Idaho sa na nasom vysokoodbornom fore dozvedel ovela viac ako dufal
nech kazdy pouzije vlastny rozum, ja som sa uz pobavil dost...Mirek, urcite nic v zlom, len som sa snazil vyjasnit moj nazor.
aloha pani, jdu chlastat
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 17:27
od mrkevvzime
nojono jenze ted uz si delas prdel na nectes ani co pisu
opet to bylo na mirka
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 17:29
od Mirek
mrkevvzime píše:ale to ja chapu
jen sem napsal, ze motor nasaje stejne vzduch pri danych otackach at je klapka kde chce
to bylo na mirka
to neni pravda...stlaceneho vzduchu se tam vejde vice nez vzduchu s atmosferickym tlakem...proto se PREPLNUJI motory..
Pokud skrz klapku projde pri proslapnuti (priklad!!!) 6L vzduchu pri NA tlaku....do valcu se dostane urcite mnozstvi kysliku..Pokud pri stejnych podminkach projde 6L stlaceneho vzduchu...do valcu se dostane tolik kysliku jako by se tam dostalo s NA tlakem pri treba 2x delsi dobe otevreni klapky ..je to uz jasne?
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 17:31
od Mirek
raddy píše:no ja kazdopadne koncim, myslim ze Idaho sa na nasom vysokoodbornom fore dozvedel ovela viac ako dufal
nech kazdy pouzije vlastny rozum, ja som sa uz pobavil dost...Mirek, urcite nic v zlom, len som sa snazil vyjasnit moj nazor.
aloha pani, jdu chlastat
nevim..cekal sem od tebe vic..proc nereagujes na ty tlakove lahve...dle tvoji teorie totiz vydzis dychat stejnou dobu z natlakovane i nenatlakovane lahve....
Edit: Taky to tady nemyslim zle..mam te zafixovaneho jako cloveka co "umi", ale neni to pro me signal abych s tebou automaticky ve vsem souhlasil...kazdej se muze splest...
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 17:32
od mrkevvzime
nojo jenze tech 6l ti musi projit i pred turbem aby ho tam to turbo natlacilo
a moment musim si to po tobe jeste 1 precist
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 17:35
od Mirek
mrkevvzime píše:nojo jenze tech 6l ti musi projit i pred turbem aby ho tam to turbo natlacilo
a moment musim si to po tobe jeste 1 precist
ale jo porad..ja netvdim ze turbo vyrabi vzduch..jasne ze ho nasaje...ale pokud pridzi 10s plny plny s klapkou pred kde je NA vzduch, bude ve valcich mene kysliku nez kdyz podrzi 10s plny plyn s klapkou za kde bude tlak treba 0.8Bar. o tom mluvim celou dobu...
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 17:44
od mrkevvzime
chapu a presto nesouhlasim
premejslim jak to vysvetlit mmnt
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 17:52
od mrkevvzime
kua jak na to
tvuj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ty mas klapku za kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze vlastne tam neni
muj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ja mam klapku pred kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze tam vlastne neni
jaky je v tom rozdil??? zadny
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 18:01
od Mirek
mrkevvzime píše:kua jak na to
tvuj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ty mas klapku za kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze vlastne tam neni
muj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ja mam klapku pred kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze tam vlastne neni
jaky je v tom rozdil??? zadny
to je protipriklad? Ano jak pises..oba motory nasaji X litru vzduchu behem tech 10s ktere je potreba, jeden ale stlacenych X litru kde je vice kysliku nez v atmosferickym
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 18:07
od mrkevvzime
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 18:11
od Mirek
ne ty nedavas pozor...kdyz kdyz das klapku pred kompresor..prochazi vzduch s NA tlakem.... kdezto me za kompresorem prochazi vzduch stlaceny..... (kdyz kompresor stlaci vzduch na 2 dvojnasobek...v jednom litru stlaceneho vzduchu bude kyslik ze 2 litru vzduchu nestlaceneho) Kdyz otevres klapku stejne na stejnou dobu....projde tam stejne mnozstvi na litry....nikoliv na obsah kysliku
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 18:35
od mrkevvzime
uz nemuzu, nevim jak to vysvetlit kua
v 50 litrech vzduchu je furt stejne O2 at uz se ti vejde do plechovky od piva tedy 0,5l nebo do 50l sudu... ten vzduch bude stejne vazit, ale bude v mensim baleni.
kdyz tu plechovku otevres vyfuci ti 50l stejnyho vzduchu jako je v tom sudu to se shodneme ze jo
tak proc to nedokazu vysvetlit kua
mno a mozna ted
kdyz budes mit motor=>klapku=>kompresor=>afm=>filtr
ja budu mit motor=>kompresor=>klapku=>afm=>filtr
oba dame plnej kotel na 10s, 3 2 1 start tak KURVA uz
filtrem protece u obou motoru stejne vzduchu a dostane se do motoru pod stejnym tlakem a tudiz bude mit stejny obsah O2
kuci pomozte mi nekdo ja uz nevim jak to rict
mno ted jenom abych nakonec nezjistil ze jsem uplne vedle
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 18:43
od playdude
logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 18:46
od Mirek
mrkevvzime píše:uz nemuzu, nevim jak to vysvetlit kua
v 50 litrech vzduchu je furt stejne O2 at uz se ti vejde do plechovky od piva tedy 0,5l nebo do 50l sudu... ten vzduch bude stejne vazit, ale bude v mensim baleni.
kdyz tu plechovku otevres vyfuci ti 50l stejnyho vzduchu jako je v tom sudu to se shodneme ze jo
Souhlas..to pisu od zacatku ze kdyz vzduch stlacim..tak ve 1L stlaceneho vzduchu je ho vic nez v 1l nesltlaceneho....cti pozorneji
raddy tvrdil ze ne..
tak proc to nedokazu vysvetlit kua
mrkevvzime píše:mno a mozna ted
kdyz budes mit motor=>klapku=>kompresor=>afm=>filtr
ja budu mit motor=>kompresor=>klapku=>afm=>filtr
oba dame plnej kotel na 10s, 3 2 1 start tak KURVA uz
filtrem protece u obou motoru stejne vzduchu a dostane se do motoru pod stejnym tlakem a tudiz bude mit stejny obsah O2
Nesouhlas...kdyz klapku otevres v prvnim pripade...pres klapku bude vzduch nasavany v nestlacene podobe...takze motor nasaje treba 20L nestlaceneho vzduchu
V druhem pripadeje pred klapkou vzduch stlaceny...takze motor sice na litry nasaje stejne mnozstvi vzduchu jako v prvnim pripade, ale diky stlaceni bude obsahovat vice kysliku. Pro motor to neni zadny problem...toto mnozstvi bylo zvazeno v AFM, ale pro davkovani je to problem, protoze jsi chtel pridat treba min a dostalo se ti tam vice kysliku jako v prvnim pripade...
Lidi netvrdim ze se nepletu...ale zatim mi nikdo nenapsal zadnej argument kterej by nesel necim polozit....nejsem natvrdlej...kdyz mi date rozumnej argument, ustoupim..uznam chybu omluvim se....ale nebudu to delat jen kvuli tomu ze to raddy rika opak...pokud se pletu jen do me (pokud mozno slusne
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 18:47
od Mirek
playdude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
bingooo...a kdyz je vetsi rychlost tak za stejny cas se tam toho dostane kolik? VIIIIIIIIIIIIIIIIIC