Jakej servis, na sériový motor se dá najezdit 300tis km nebo vydrží i 700koní, vše je jen o pečlivé údržbě.
Supra nema ziadny nakladny servis motoru lebo JZ sa neposiera a potrebuje len regular service ako kazdy iny motor .
A kde RB26 Nissan uz konci z " dychom " tam JZ motor zacina "sypat" vykon.
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej. parts/accessories NA PREDAJ http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
Jakej servis, na sériový motor se dá najezdit 300tis km nebo vydrží i 700koní, vše je jen o pečlivé údržbě.
Supra nema ziadny nakladny servis motoru lebo JZ sa neposiera a potrebuje len regular service ako kazdy iny motor .
A kde RB26 Nissan uz konci z " dychom " tam JZ motor zacina "sypat" vykon.
to bych chtěl vidět..jaký rozdíl výkonu bude u některé z těch nejrychlejších od obou..
myslím,že to moc nebude...
otázkou je proč je R34 tak drahá.. a supra stojí polovinu
určitě to je o údržbě..ale ceny supry jdou dolů,nevím proč..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
blázen píše:to bych chtěl vidět..jaký rozdíl výkonu bude u některé z těch nejrychlejších od obou..
myslím,že to moc nebude...
otázkou je proč je R34 tak drahá.. a supra stojí polovinu
určitě to je o údržbě..ale ceny supry jdou dolů,nevím proč..
Nějak nepzoruji že by ceny Supry šly někam dolu............... proč je R34 tak drahá také nevím, ale R32 a R33 obvzlášť pokud nejsou GT-R jsou velmi levné dokonce až směšně levné. Myslím že GTs-R R33 udělá někomu za málo peněz hodně radosti.
A výkony upravených aut bych vůbec neporovnával, to se fakt nedá.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz http://shop.ecumaster.cz
vim ze v UK je postavena s15 D1(Oranzova DRIFTWORKS) s 2JZ motrem protoze to vyjde levneji nez upravovat motor ze skyje
Motor slape na 500bhp bez problemu coz RB sezere spoustu prachu aby splapal bezpecne na takovy vykon- tak to psali to neni z me hlavy
sorry za ot nema to nic spolecneho z dovozem aut z Uk
Bagger píše:vim ze v UK je postavena s15 D1(Oranzova DRIFTWORKS) s 2JZ motrem protoze to vyjde levneji nez upravovat motor ze skyje
Motor slape na 500bhp bez problemu coz RB sezere spoustu prachu aby splapal bezpecne na takovy vykon- tak to psali to neni z me hlavy
sorry za ot nema to nic spolecneho z dovozem aut z Uk
Oprava, ta S15 už je černá a už má odladěno na 666HP. I 2JZ je poměrně náíkladná věc, proto například BonBon jezdí 1JZ motor (2,5L Toyota) , ten je prý ještě levnější a s 550ti koníkama prý sériový motor také nemá velký poblém.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz http://shop.ecumaster.cz
1jz pouzival i Kuroi v D1 i ve svy soukromim voze v kterym mel cca 700hp (i kdyz od pulky lonskeho roku ma v D1 RB26). Pouziva se celkem dost po celem svete.
Bagger píše:vim ze v UK je postavena s15 D1(Oranzova DRIFTWORKS) s 2JZ motrem protoze to vyjde levneji nez upravovat motor ze skyje
Motor slape na 500bhp bez problemu coz RB sezere spoustu prachu aby splapal bezpecne na takovy vykon- tak to psali to neni z me hlavy
sorry za ot nema to nic spolecneho z dovozem aut z Uk
Oprava, ta S15 už je černá a už má odladěno na 666HP. I 2JZ je poměrně náíkladná věc, proto například BonBon jezdí 1JZ motor (2,5L Toyota) , ten je prý ještě levnější a s 550ti koníkama prý sériový motor také nemá velký poblém.
BonBon jezdí s 1JZ ještě taky kvůli tomu (kromě ceny), že ho má odzkoušený ze své Toyoty (co se týče spolehlivosti) a hlavně oproti RB25, která byla před tím v tom Skyi, tak netrpí přehříváním při driftech.
blázen píše:to bych chtěl vidět..jaký rozdíl výkonu bude u některé z těch nejrychlejších od obou..
myslím,že to moc nebude...
otázkou je proč je R34 tak drahá.. a supra stojí polovinu
určitě to je o údržbě..ale ceny supry jdou dolů,nevím proč..
Nějak nepzoruji že by ceny Supry šly někam dolu............... proč je R34 tak drahá také nevím, ale R32 a R33 obvzlášť pokud nejsou GT-R jsou velmi levné dokonce až směšně levné. Myslím že GTs-R R33 udělá někomu za málo peněz hodně radosti.
A výkony upravených aut bych vůbec neporovnával, to se fakt nedá.
Nechci tady nikoho nasrat, ale GTs-R R33 neznám (takové označení) a já žiji v UK a rozhodně Supra zde vychází o dost levněji jak Skyline. Jinak jsem teť kupoval Exedy clutch kit za 130liber, takže poho...na RB25DET. Jinak zde v UK je dost Skyline RB26DETT nad 900koní, což Supra tu moc k vidění není, většinou končí na cca 700...
DRIVE:
Nissan Skyline R33 GTS-T Mspec2 スカイライン
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- http://www.hpc-performance.comPerformance Japanese Car Parts for you...
No_name píše:r34 bude drahá asi pro to, že to neni 20 let staré auto
R34 GT-T zde v UK vycházi levněji jak R33 GTS-T Mspec2 (R33 rv97 a víš)... většinou
DRIVE:
Nissan Skyline R33 GTS-T Mspec2 スカイライン
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- http://www.hpc-performance.comPerformance Japanese Car Parts for you...
blázen píše:spustu prachu bude stát SR20DET aby šlapal s 500hp..určitě ne RB..
Přesně tak, RB je uplně někde jinde, za málo peněz do motoru hodně muziky...
DRIVE:
Nissan Skyline R33 GTS-T Mspec2 スカイライン
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- http://www.hpc-performance.comPerformance Japanese Car Parts for you...