Stránka 4 z 4
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 18:13
od Design
Ted otazka da se s takovou prevodovkou jezdit i street?
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 18:59
od Woyta
jak se jezdi s primym zubem muzes vyzkouset treba ve Favoritu. Ano zpatecka.
Holt to bude zpivat. S13 je ale celkem pekne odhlucnena, pokud jsi to uz vsechno nevyhazel.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 12.09.2010, 20:21
od evo400
Design píše:Ted otazka da se s takovou prevodovkou jezdit i street?
Reálně .... ne
Na street asi převodovka z GST-T
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 13.09.2010, 08:32
od Martin_534
no ještě jde použít s13 převodovku s s14 bellhousingem, ano je to krok zpatky, ale nějakej ten závod to vydrží a pak vyměníš za jinou :-)
jinak mě přijde nejschudnější varianta ta z32 převodovka, angláni na to mají adaptér za rozumnou cenu a pak jen upravíš kardan
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 13.09.2010, 22:46
od tomita
Na GTS-T prevodovku se taky prodava adapter anebo se muze bellhousing riznout a navarit na to odpovidajici protikus z SR-ka..taky se to dela. Jinak vnitrnosti Z32 a GTS-T prevodovky jsou jedno a totez
.
Getrag ze supry je sice fajn, ale kdyz se posere, tak se pravdepodobne poserete taky z cen dilu na opravu. Jednak vubec nejsou zadny aftermarket, jedine origo Toyota a ty ceny jsou mimo realitu
. To uz spis typ R154 z manualu 1JZ, sice neni tak pevna jako Getrag, ale vydrzi dost a hlavne na to alespon existuje repas kit za slusnou cenu.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 14.09.2010, 20:54
od slik85
Martin_534 píše:no ještě jde použít s13 převodovku s s14 bellhousingem, ano je to krok zpatky, ale nějakej ten závod to vydrží a pak vyměníš za jinou :-)
jinak mě přijde nejschudnější varianta ta z32 převodovka, angláni na to mají adaptér za rozumnou cenu a pak jen upravíš kardan
kde sa da kupit taky medzikus
viete sem niekto nahodit pomer prevodou s13,s14,z32
vdaka
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 14.09.2010, 22:27
od saigone
Na AUS forech se hodně mluví o převodovkách PPG Pfitzner Performance Gearbox, který by měly být únosností dost podobný Holinger skříním ale za o něco menší prachy. Myslim že dělaj rovnej zub i synchronizovaný, pro většinu Nissanů- s13/s14, R33, R34, GTR...
Jinak s tou skříní z s13/s14, třeba More kterej má S13 SR 400ps jezdí seriový převodovky a jde to, občas se rozbije ale pokud vim tak jenom vidličky, přitom mu to ještě snad nikdy neodešlo že by oholil nebo rozlámal kolečka, nebo tak. Používá jetý CA18DET převodovky s SR20 housingem.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 27.09.2010, 16:29
od blázen
vzhledem k cenám těch RB převodovek,bych o žádné toyotě ani nepřemýšlel..a když položím převvodovku z GTST vedle te z s13 je to jako fabie vedle A8.. ta GTST je hodně mohutná ,bude dost silná
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 03.06.2016, 21:35
od Majkl S13
možná to sem nepatří.
Ale musím se zeptat.
Zámky na klice 1-2-3-4-5
mám je sice označené ale jenom pro jistotu se zeptám.Je v manuálu pro kontrolu označeno jak mají být otočené ? Zámky by měli jít proti sobě.A nebo by se měli překrývat ? Levá pravá ?
Na ojnicích jsou proti sobě.
Ale na klice se překrívají.
A dál.
Na origo těsnění použít permetax a dotáhnout hlavu podle manuálu ? Mám ARP štefty na hlavu.
A ještě jedna otázka.
Někde se tu řešila šířka ojničních šálku.Protože mi připadají nějaké úzké na Eagle ojnice.JInak ložiska jsou OEM
Radši se sebe udělám blbce a zeptám se než aby se špatně složil motor
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 08.06.2016, 22:41
od Peťouch
Permatex se používá na kov. Na OEM těsnění nemusíš dávat nic.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 08.06.2016, 23:14
od Woyta
Ale neuskodi.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 09.06.2016, 06:21
od Fizzbiker
Arp utahuj dle navodu arp.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 09.06.2016, 14:37
od Majkl S13
ok děkuji.
jsem rád za každou odpověď a radu