Stránka 4 z 4
Napsal: 03.08.2005, 09:16
od Ondrey
doublejay píše:Ondrey píše:doufám, že se povede rozchodit i to audio.. toho by byla škoda..
S audiem rad pomuzu, bavim se tim dlouha leta
(asi tak 30)
.. děkuju za nabídku, určitě jí rád využiju.. rada a pomoc zkušeného elektronikáře se mi rozhodně hodit bude.. jen musím přijít na to, jak tu "věc" vyndat z palubky..
Napsal: 03.08.2005, 09:16
od blázen
je to krasavec, myslím že až bude hotový tak to nebude mit konkurenci,.. těším se že ho někdy uvidím naživo,... jak to uděláš s papírama?
Napsal: 03.08.2005, 10:19
od Ondrey
blázen píše:jak to uděláš s papírama?
.. bude to přihlášený na veteránských SPZ - povinný ručení je pak 1/12 roční sazby..
.. už je to rozjednaný..
Napsal: 06.08.2005, 11:44
od 935Baby
Jednu informaci o 280Z velice postradam, koukal jsem no fotku motoroveho prostoru a motor je dost dlouhy > vypada to na sestivalec. Co to ma za objem???
Vykon? Kroutak? atd. nejade deatily o motoru.
Jeste jsem si vsiml ze v tom mas automat. To je nejaka americka verze? Dalo se to vubec sehnat s manualnim razenim? Planujes tam dat manual nebo to chces nechat vse v originale?
6 vál
Napsal: 06.08.2005, 18:16
od Heini
280Z v 4 válci?
Napsal: 07.08.2005, 11:04
od Ondrey
.. je to řadový šestiválec o objemu 2.8 litru s vícebodovým vstřikováním..
.. standardní výkon je kvůli přísným americkým emisním limitům "jenom" 150 koní při 5ti tisících rpm, půjde mu ale celkem snadno pomoci..
Co se týká točivého momentu, ten má při 3.000 rpm dosahovat hodnoty 225 Nm, ale asi bude nejlepší to prostě změřit na brzdě..
Napsal: 21.09.2005, 18:14
od Ondrey
.. takže doplnění informací:
.. žádná radost z nového auta se nekoná. Zetko není opravený, celá akce skončila totálním fiaskem..
.. vzhledem k tomu, že původní majitel - řekněme - nezvládnul dodávku auta tak, jak slíbil a jak bych byl spokojený, dohodli jsme se po nekonečných peripetiích, handrkování do zblbnutí a různých dalších nepříjemnostech, že mu auto vrátím, protože prostě takovýhle stav auta a podmínky prodeje nemůžu akceptovat, protože prostě nejsem blázen..
.. takže auto šlo zpět, peníze budou splaceny (snad) a zkusíme na to zapomenout.. ale nasrání z celé akce zůstává..
.. nejraději bych si za takovouhle školáckou chybu nafackoval, ale co už nadělám..
.. takže nemám ani auto a zatím ani peníze..
Napsal: 21.09.2005, 18:39
od blázen
to je smula
co máš v plánu až dostaneš peníze?? kolik to 280 zx stalo,neni li to tajne?
Napsal: 22.09.2005, 10:19
od Ondrey
blázen píše:to je smula
co máš v plánu až dostaneš peníze?? kolik to 280 zx stalo,neni li to tajne?
.. zatim nemám v plánu nic konkrétního.. vím jen, že chci zajímavý auto na mazlení
, s motorem o více válcích než 4 a s veeeeeelkým potenciálem..
.. cena zetka není tajná, bylo to 85.000,-.. ale zaplatil jsem jen část, měla následovat další splátka..
Napsal: 22.09.2005, 11:50
od Hynek
z čeho tam byl vůbec ten motor?
Napsal: 22.09.2005, 11:59
od Hynek
jenom pro zajímavost sem kouknul na MOBILE.de a 280Z tam je poměrně dost, myslel sem že je to větší problém sehnat zetko.
no kdybych neměl doma 4 auta tak do něj du taky
spíš se potřebuju těch vraků zbavovat
http://www.mobile.de/SIDZzIoM0hVQfHc8YK ... Search.y=0
Napsal: 22.09.2005, 12:36
od Ondrey
.. no motor tam je z 280ky..
.. žádná jiná motorizace se nepoužívala = 2.8 R6 12V..
.. co se týká koupě, určitě není problém sehnat
nějakou 280ku.. horší je to už u dvousedadlových modelů, s targou, případně s automatem.. když máš zásobu chechtáků, tak není problém dovézt jakýkoliv Zetko..