Problemy se studenym startem - otacky 600 a nestoupnou!!!
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
mam seriový vyfuk s vykuchanym katalyzatorem, středovy tlumič seriovka a koncovy tlumič Sebring - dve ovalne koncovky.blázen píše:mě se podstatně zlepšilo startování, když sem předělal výfuk za čisté nerez potrubí bez tlumičů. Co máš ty za výfukové potrubí?
S tim filtrem bych to mohl zkusit, airbox mam schovany i s docela zachovalym filtrem. Ale uz nemam moc casu na testy, jakmile klesnou teploty pod 10°C tak to chyta dobre. Treba pri -10°C to chytne nadherne. Musi byt neco spatne se směsi.Kentoya píše:jinak kluci je pravda, že při startu, se naši miláčci chovají jako N/A motory a je známo, že hříbek který propouští více vzduchu, může dělat problémy, proto bych zkusil pro nastartování nasadit klasický airbox i s filtrem a pokud se to nezlepší, tak hledat příčinu jinde, šance30% že je to ono
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
hm, so zmesou...neviem si dost dobre predstavit nejake riadenie zmesi pri samotnom startovani....ziadne mapy nie su od 300ot, pri ktorych toci starter....
ale keby si chcel, mozem ti poslat na vyskusanie specialny cip, ktory som robil pre Pistu na odstranenie problemom s nepravidlenym chodom motora kym sa zohreje. Pokial viem pomohol a riesil som to ochudobnenim zmesi.
ale keby si chcel, mozem ti poslat na vyskusanie specialny cip, ktory som robil pre Pistu na odstranenie problemom s nepravidlenym chodom motora kym sa zohreje. Pokial viem pomohol a riesil som to ochudobnenim zmesi.
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No nemuzu si pomoc, ale furt mi to prijde jak problem s AR, ze je malo otevrenej a kdyz je vetsi zima tak se vic otevre je to ok.
Ale kdyz si rikal, ze je AR v poradku tak nevim...
jeste jedna kravina me napadla
sem si vsiml, ze kdyz startuju a mam vyrazeno na neutral tak to vetsinou chytne na ty zvysene otacky a kdyz startuju s jednickou tak ne. tak to prubni treba tam nejak hraje i neutral switch - jenom pokus nevim jestli to fakt muze souviset
Ale kdyz si rikal, ze je AR v poradku tak nevim...
jeste jedna kravina me napadla
sem si vsiml, ze kdyz startuju a mam vyrazeno na neutral tak to vetsinou chytne na ty zvysene otacky a kdyz startuju s jednickou tak ne. tak to prubni treba tam nejak hraje i neutral switch - jenom pokus nevim jestli to fakt muze souviset
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
to Kentoya:
dnes půjdu opačnou cestou než ostatní tady na foru - budu snižovat výkon motoru
Jdu testnout ten airbox Po jednom nebo dvou startech popelasi zase zpet do krabice na půdu
to Raddy:
moc dekuju za nabidku na upravu čipu. zatím si to necham jako posledni zouflé řešení.
to mrkevvzime
ten air regulator se zda byt asi tak ok jako se zdala ta vaha vzduchu. Fakt jsem ho dukladne testoval. Shodou okolnosti znamy momentalne sundava hlavu na dvoukilu tak zajdu zaškemrat jestli by mi nepujcil air regulator na odzkoušení
dnes půjdu opačnou cestou než ostatní tady na foru - budu snižovat výkon motoru
Jdu testnout ten airbox Po jednom nebo dvou startech popelasi zase zpet do krabice na půdu
to Raddy:
moc dekuju za nabidku na upravu čipu. zatím si to necham jako posledni zouflé řešení.
to mrkevvzime
ten air regulator se zda byt asi tak ok jako se zdala ta vaha vzduchu. Fakt jsem ho dukladne testoval. Shodou okolnosti znamy momentalne sundava hlavu na dvoukilu tak zajdu zaškemrat jestli by mi nepujcil air regulator na odzkoušení
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Výsledky testů
Airbox:
- dal jsem zpet airbox a zkusil nastartovat sutdený motor, nic se nezmenilo - opet byli problemy se startem
- filtr v airboxu nebyl novy ani nijak extremně zanesený
Air regulator:
- namontoval jsem zpet KN konus filtr
- půjčil jsem si od známého air regulator ktery by mel byt naprosto ok nebot ten motor co z nej mam pujceny air regulator nemel zadne problemy se startovaním ci volnobehem
- tak jsem air regulator namontoval, zkusil nastartovat a opet se nic nezmenilo
forum/viewtopic.php?t=8499
Airbox:
- dal jsem zpet airbox a zkusil nastartovat sutdený motor, nic se nezmenilo - opet byli problemy se startem
- filtr v airboxu nebyl novy ani nijak extremně zanesený
Air regulator:
- namontoval jsem zpet KN konus filtr
- půjčil jsem si od známého air regulator ktery by mel byt naprosto ok nebot ten motor co z nej mam pujceny air regulator nemel zadne problemy se startovaním ci volnobehem
- tak jsem air regulator namontoval, zkusil nastartovat a opet se nic nezmenilo
Toto uz jsem take zkousel:mrkevvzime píše:jeste jedna kravina me napadla
sem si vsiml, ze kdyz startuju a mam vyrazeno na neutral tak to vetsinou chytne na ty zvysene otacky a kdyz startuju s jednickou tak ne. tak to prubni treba tam nejak hraje i neutral switch - jenom pokus nevim jestli to fakt muze souviset
forum/viewtopic.php?t=8499
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Porsche924GTS
- user
- Příspěvky: 90
- Registrován: 26.09.2006, 16:07
Zdravim,
prosim Vas, jsem naprostym novackem, berte proto na me ohled
Mam obdobny porblem. Auto chyta pomerne dobre, i kdyz je fakt, ze ho drzim trochu pod plynem pri stratovani. Horsi pak je, ze okamzite padaj otacky nekam ke 200 a auto chcipne. Vsechno se zmeni az po zahrati, potom auto drzi neco kolem 1000 az 1100 otacek. Urcite me napadlo vymenit svice, ale kdyz uz tak asi za ty Densa, coz je pomerne nejista a draha zalezitost.
prosim Vas, jsem naprostym novackem, berte proto na me ohled
Mam obdobny porblem. Auto chyta pomerne dobre, i kdyz je fakt, ze ho drzim trochu pod plynem pri stratovani. Horsi pak je, ze okamzite padaj otacky nekam ke 200 a auto chcipne. Vsechno se zmeni az po zahrati, potom auto drzi neco kolem 1000 az 1100 otacek. Urcite me napadlo vymenit svice, ale kdyz uz tak asi za ty Densa, coz je pomerne nejista a draha zalezitost.
Mas 200sx,alebo 924?Na 200 daj klasicke medenne sviecky od NGK!Ak mas dvyhnuty vykon tak pouzi o jeden stupen studensie oproti tym,ktore mas predpisane!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- Porsche924GTS
- user
- Příspěvky: 90
- Registrován: 26.09.2006, 16:07
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
je to tam u klapky jak jsem ti ukazoval. Jak jde vzduchova hadice velka do sani tak pod ni zespodu placata krabicka se vstupem a vystupem hadici cernou pro vzduch a je tam pripojeny konektor zezhora...doporucuju stahnout si manual a projit si ho. AR je tam na strane EF&EC-12 a na EF&EC-110.Porsche924GTS píše:CO je to AR a kde ho najdu?
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS