Stránka 4 z 4
Napsal: 02.10.2006, 19:04
od Kentoya
jinak kluci je pravda, že při startu, se naši miláčci chovají jako N/A motory a je známo, že hříbek který propouští více vzduchu, může dělat problémy, proto bych zkusil pro nastartování nasadit klasický airbox i s filtrem a pokud se to nezlepší, tak hledat příčinu jinde, šance30% že je to ono
Napsal: 02.10.2006, 20:48
od 935Baby
blázen píše:mě se podstatně zlepšilo startování, když sem předělal výfuk za čisté nerez potrubí bez tlumičů. Co máš ty za výfukové potrubí?
mam seriový vyfuk s vykuchanym katalyzatorem, středovy tlumič seriovka a koncovy tlumič Sebring - dve ovalne koncovky.
Kentoya píše:jinak kluci je pravda, že při startu, se naši miláčci chovají jako N/A motory a je známo, že hříbek který propouští více vzduchu, může dělat problémy, proto bych zkusil pro nastartování nasadit klasický airbox i s filtrem a pokud se to nezlepší, tak hledat příčinu jinde, šance30% že je to ono
S tim filtrem bych to mohl zkusit, airbox mam schovany i s docela zachovalym filtrem. Ale uz nemam moc casu na testy, jakmile klesnou teploty pod 10°C tak to chyta dobre. Treba pri -10°C to chytne nadherne. Musi byt neco spatne se směsi.
Napsal: 02.10.2006, 21:13
od raddy
hm, so zmesou...neviem si dost dobre predstavit nejake riadenie zmesi pri samotnom startovani....ziadne mapy nie su od 300ot, pri ktorych toci starter....
ale keby si chcel, mozem ti poslat na vyskusanie specialny cip, ktory som robil pre Pistu na odstranenie problemom s nepravidlenym chodom motora kym sa zohreje. Pokial viem pomohol a riesil som to ochudobnenim zmesi.
Napsal: 03.10.2006, 08:18
od mrkevvzime
No nemuzu si pomoc, ale furt mi to prijde jak problem s AR, ze je malo otevrenej a kdyz je vetsi zima tak se vic otevre je to ok.
Ale kdyz si rikal, ze je AR v poradku tak nevim...
jeste jedna kravina me napadla
sem si vsiml, ze kdyz startuju a mam vyrazeno na neutral tak to vetsinou chytne na ty zvysene otacky a kdyz startuju s jednickou tak ne. tak to prubni treba tam nejak hraje i neutral switch - jenom pokus nevim jestli to fakt muze souviset
Napsal: 03.10.2006, 17:22
od 935Baby
to Kentoya:
dnes půjdu opačnou cestou než ostatní tady na foru - budu snižovat výkon motoru
Jdu testnout ten airbox
Po jednom nebo dvou startech popelasi zase zpet do krabice na půdu
to Raddy:
moc dekuju za nabidku na upravu čipu. zatím si to necham jako posledni zouflé řešení.
to mrkevvzime
ten air regulator se zda byt asi tak ok jako se zdala ta vaha vzduchu. Fakt jsem ho dukladne testoval. Shodou okolnosti znamy momentalne sundava hlavu na dvoukilu tak zajdu zaškemrat jestli by mi nepujcil air regulator na odzkoušení
Napsal: 06.10.2006, 21:21
od 935Baby
Výsledky testů
Airbox:
- dal jsem zpet airbox a zkusil nastartovat sutdený motor, nic se nezmenilo - opet byli problemy se startem
- filtr v airboxu nebyl novy ani nijak extremně zanesený
Air regulator:
- namontoval jsem zpet KN konus filtr
- půjčil jsem si od známého air regulator ktery by mel byt naprosto ok nebot ten motor co z nej mam pujceny air regulator nemel zadne problemy se startovaním ci volnobehem
- tak jsem air regulator namontoval, zkusil nastartovat a opet se nic nezmenilo
mrkevvzime píše:jeste jedna kravina me napadla
sem si vsiml, ze kdyz startuju a mam vyrazeno na neutral tak to vetsinou chytne na ty zvysene otacky a kdyz startuju s jednickou tak ne. tak to prubni treba tam nejak hraje i neutral switch - jenom pokus nevim jestli to fakt muze souviset
Toto uz jsem take zkousel:
forum/viewtopic.php?t=8499
Napsal: 12.10.2006, 10:42
od Porsche924GTS
Zdravim,
prosim Vas, jsem naprostym novackem, berte proto na me ohled
Mam obdobny porblem. Auto chyta pomerne dobre, i kdyz je fakt, ze ho drzim trochu pod plynem pri stratovani. Horsi pak je, ze okamzite padaj otacky nekam ke 200 a auto chcipne. Vsechno se zmeni az po zahrati, potom auto drzi neco kolem 1000 az 1100 otacek. Urcite me napadlo vymenit svice, ale kdyz uz tak asi za ty Densa, coz je pomerne nejista a draha zalezitost.
Napsal: 12.10.2006, 10:55
od buky300zx
Mas 200sx,alebo 924?Na 200 daj klasicke medenne sviecky od NGK!Ak mas dvyhnuty vykon tak pouzi o jeden stupen studensie oproti tym,ktore mas predpisane!
Napsal: 12.10.2006, 11:49
od Porsche924GTS
samozrejme ze mam 200sx:-) To Porsche je jen davny nick:-)
Kdyby si to vyresilo jen svickama, bylo by to super.
Napsal: 12.10.2006, 12:13
od Martin_534
todle svíčky podle mě nevyřešej, řekl bych, že to bude špatnej AR, docela se to tu dost řešilo, tak koukni do okolních příspěvků
Napsal: 12.10.2006, 12:22
od mrkevvzime
zkus vyndat AR a zacpat ty hadice co ti zustanou
pak nastartuj, otacky budou hodne dole, brnkni do plynu a zvednou se na cca 1000
takhle to delalo u me nevim teda jestli to tak bude i u tebe-nebyla jeste rano takova zima
a jeste jsem menil teplotni cidlo motoru...
Napsal: 13.10.2006, 10:10
od Porsche924GTS
CO je to AR a kde ho najdu?
Napsal: 13.10.2006, 11:53
od swed
Porsche924GTS píše:CO je to AR a kde ho najdu?
je to tam u klapky jak jsem ti ukazoval. Jak jde vzduchova hadice velka do sani tak pod ni zespodu placata krabicka se vstupem a vystupem hadici cernou pro vzduch a je tam pripojeny konektor zezhora...doporucuju stahnout si manual a projit si ho. AR je tam na strane EF&EC-12 a na EF&EC-110.