Napsal: 03.01.2006, 12:21
Ja bych si z te kopy snehu co mam na aute moh udelat v aute iglů...
Na to zapomen, zadne auto na lede neudrzis - predstav si hokejovy puk... Navic - na predku mas vetsi procento brzdne sily, mas tam motor, zadek je lehky a pri slapnuti na brzdu te na kluzkem povrchu naprosto spolehlive predbehne. Mohl bych vypravet zazitky byt i jen z teto zimy, jsme tady na to extremne dobre zarizeni... Loni se mi nechte povedly dvoje hodiny, sice jsem to "zkousel" na bezpecnem miste bez dopravy, ale primarne jsem je udelat nechtel, chtel jsem si vyzkouset, jestli to zvladnu. Ale nedalo se, byla zledovatela cesta a jak se to zacalo tocit, nepomohlo nic... Spojka, volant na opacnou stranu, proste nic.Caizi píše:...a kdyz brzdis tak te abs do smyku taky nepusti..tak cim to?
Stalo se mi to jen jednou ,protože jak už jsem psal dost jsem tomu naložil ,přeřadil jsem ze 4 na 3 přev.stupeň +dost plynu a to jezdím na letních,bez závaží v zadu a nemám ABS.Jinak takřka celou zimu projezdím v poho.Ale už vím,že v zimě není čas na předvádění,hraní a mazlení se na ledě a vůbec už jezdit 120km/h a nebo máš špatný tachošCaizi píše:Jo no ješte že tem byljen ten snich a ne nějaké ocelové svody.. ale stejne nechapu jak se muzes jen tak dostat do hodin..ja se s tim na lede vzdycky tak mazlim..a i kdyz to rozjedu tak kolem 120 a zacnu blbnout na lede...tak stejne kdyz citim ze mi ujizdi zadek tak pustim plyn a auto se krasne srovna...a kdyz brzdis tak te abs do smyku taky nepusti..tak cim to?
Caizi píše: stejne nechapu jak se muzes jen tak dostat do hodin..ja se s tim na lede vzdycky tak mazlim..a i kdyz to rozjedu tak kolem 120 a zacnu blbnout na lede...tak stejne kdyz citim ze mi ujizdi zadek tak pustim plyn a auto se krasne srovna...a kdyz brzdis tak te abs do smyku taky nepusti..tak cim to?
935Baby píše:Caizi píše: stejne nechapu jak se muzes jen tak dostat do hodin..ja se s tim na lede vzdycky tak mazlim..a i kdyz to rozjedu tak kolem 120 a zacnu blbnout na lede...tak stejne kdyz citim ze mi ujizdi zadek tak pustim plyn a auto se krasne srovna...a kdyz brzdis tak te abs do smyku taky nepusti..tak cim to?
Rekl bych ze pusteni plynu je ta nejhosi vec co muzes udelat (myslim tim uplné ubrání plynu) kdyz ti zacne ulitavat zadek.
Ubranim plynu akorat ten smyk nakrmis - brzdny efekt motoru
Spíš je lepsi pouze decentne ubrat plyn. Uplne idealni je vyslapnout spojku, pak se ti to hezky chytne
milonovo píše:Já myslím že zimní gumy jsou základ,bez nich bych fakt nejezdil.Jinak nevidím problém,ta 240 zase nebude takovej trhač a hlavně to má mnohem plynulejší průběh.