otázky a odpovědi technického rázu
-
adner
- user
- Příspěvky: 2480
- Registrován: 10.03.2006, 03:15
- Bydliště: Fiji
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adner » 04.06.2006, 00:19
pokud odpojíš konektor z váhy,tak nezměříš nic,musíš se píchnout do drátu
-
Lee77
- user
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.09.2005, 19:41
- Bydliště: Vyskov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lee77 » 05.06.2006, 21:08
Takze dneska jsem mel nastartovany a odpojenou vahu, motor slapal a ja jsem nameril hodnoty o dost vetsi nez by meli byt. Pri volnobeznych otackach bych mel namerit 0,4V-0,8V ovsem moje hodnoty byly neco kolem 12-14 Volty.
-
street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od street.racer » 05.06.2006, 21:18
Lee77 píše:Takze dneska jsem mel nastartovany a odpojenou vahu, motor slapal a ja jsem nameril hodnoty o dost vetsi nez by meli byt. Pri volnobeznych otackach bych mel namerit 0,4V-0,8V ovsem moje hodnoty byly neco kolem 12-14 Volty.
No tak to je jasny, prepaluje se Ti vaha vzduchu z duvodu nadmerneho napeti... Klasicke vahy vzduchu maji rozsah 0-5V
-
Martin_534
- user
- Příspěvky: 5420
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin_534 » 05.06.2006, 21:35
to spíš vypadá, že si měřil na špatnejch svorkách, todle nebude signál z váhy, ale palubní napění, který jí napájí, nebo tam máš přehozený dráty
-
street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od street.racer » 05.06.2006, 21:39
Martin_534 píše:to spíš vypadá, že si měřil na špatnejch svorkách, todle nebude signál z váhy, ale palubní napění, který jí napájí, nebo tam máš přehozený dráty
To bude asi cece nejpravdepodobnejsi, prehozene draty....
-
Kentoya
- user
- Příspěvky: 6609
- Registrován: 10.09.2005, 21:12
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od Kentoya » 05.06.2006, 21:47
ale jedno je jistý nebo aspon pravdepodobný, likviduje ji napětí, nikoli olej
-
Lee77
- user
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.09.2005, 19:41
- Bydliště: Vyskov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lee77 » 05.06.2006, 22:42
Kentoya píše:ale jedno je jistý nebo aspon pravdepodobný, likviduje ji napětí, nikoli olej
Ok ale jak to teda odstranim??? Nekde musi byt krpa jinak by tam to napeti tak velky nebylo.
-
street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od street.racer » 05.06.2006, 22:52
Lee77 píše:Kentoya píše:ale jedno je jistý nebo aspon pravdepodobný, likviduje ji napětí, nikoli olej
Ok ale jak to teda odstranim??? Nekde musi byt krpa jinak by tam to napeti tak velky nebylo.
Rikal jsi, ze se Ti pres zimu nekdo vrtal v motoru ne? Tak zrejme Ti tam asi nejak "poladil" kabelaz...
-
adner
- user
- Příspěvky: 2480
- Registrován: 10.03.2006, 03:15
- Bydliště: Fiji
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adner » 05.06.2006, 23:46
Dovolím si znovu zopakovat.Těch 12 V je v pořádku.Je to napájení AFM.Žádné další hodnoty nemůžeš naměřit,poněvadž máš váhu jaksi odpojenou.
-
Lee77
- user
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.09.2005, 19:41
- Bydliště: Vyskov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lee77 » 07.06.2006, 14:50
street.racer píše:Tak ted v tom mam bordel
Lee, Ty jsi teda nemeril podle toho obrazku?
temp/afm.gif
Presne podle tohoto obrazku jsem meril, panove vcera se, ale stalo neco z ceho mam strach. Vcera jsem znovu promeroval (12,60V) a behem toho mi chcipl motor. Kdyz jsem vydelal svicky tak jsem na 1 a3 narazil na upaleni kontaktu, snad mi nekapla na pist nebo v horsim pripade napodrela valec. dnes jdu merit tlaky tak dam vedet jak to dopadlo.
-
Gerox
- user
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 22.04.2005, 13:22
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Gerox » 07.06.2006, 15:04
-
Lee77
- user
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.09.2005, 19:41
- Bydliště: Vyskov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lee77 » 07.06.2006, 18:34
Jeste mam jeden dotaz. je mozny ze muze byt spatny rele v te pojistkove skrince u motoru? jedno se mi tam nezda.
-
blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 07.06.2006, 20:07
Lee77 píše:
Jeste mam jeden dotaz. je mozny ze muze byt spatny rele v te pojistkove skrince u motoru? jedno se mi tam nezda.
je,možne je u dvoukila všecko, a jak se ti nezda?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
-
adner
- user
- Příspěvky: 2480
- Registrován: 10.03.2006, 03:15
- Bydliště: Fiji
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adner » 08.06.2006, 01:24
Lee,pokud není jednička na konektoru jasně označená,změř oba krajní kontakty.Pokud problém přetrvává,máš odpálenou elektroniku ve váze,nebo k ní nemáš připojenou kostru.Jestli se tam těch 12 v bude nacházet i při odpojené váze(na svazku),je problém v instalaci vozidla,nebo řídící jednotce.Pokud ne,je to váha.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 hostů