Napsal: 18.06.2006, 08:10
debata je to dobra, to je pravda.
vsetky turba beznych velkosti maju prevadzkove otacky okolo 100tis.,tie mensie (T25) az okolo 140tis., vacsie okolo 70-100tis.
WRC turba su v principe rovnake, maju trosku iny design lopatiek kompresora, ale su to rovnake turba ako nase.
Antilag system funguje na extremnom posunuti predzapalu a obohateny zmesi, co sposoby horenie zmesi na lopatkach turba za zvukovych efektov pripominajucich strelbu z rychlopalneho kanona. Toto sa deje pri neutraly pri starte a pri preradeni. Posadka auta si sama voli kedy sa antilag program aktivuje a dobre si to rozmysli, pretoze bez turba do ciela pride urcite pomalsie...
vsetky turba beznych velkosti maju prevadzkove otacky okolo 100tis.,tie mensie (T25) az okolo 140tis., vacsie okolo 70-100tis.
WRC turba su v principe rovnake, maju trosku iny design lopatiek kompresora, ale su to rovnake turba ako nase.
Antilag system funguje na extremnom posunuti predzapalu a obohateny zmesi, co sposoby horenie zmesi na lopatkach turba za zvukovych efektov pripominajucich strelbu z rychlopalneho kanona. Toto sa deje pri neutraly pri starte a pri preradeni. Posadka auta si sama voli kedy sa antilag program aktivuje a dobre si to rozmysli, pretoze bez turba do ciela pride urcite pomalsie...