Tohodle sem si nevsiml...hlinik se chladi spis petrolejem...ale zajimalo by me jak to udelas u CNCcka? zavres tam nekoho aby Ti z lahve lil na obrobek petrolej...nebo znicis 160l emulze v nadrzi...nalejes tam petrolej a odrovnas zubovy cepradlo?Heini píše:čtyřka radeko perfektně nabroušená tím duralem projede jako máslem i s perfektním povrchem
Přesně a můžeš to chladit lihem, ale to určitě znáš z maturou.
P:Rozšiřovací podložky
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
čtyřka radeko proto aby se to na tom průměru tolik nechvělo, 1až2 by nevydržela tu automatovku a trojka by se chvěla, jo a nesmíš upichovat posuvem to chce rukama a s citem (kterej už nemám)Mirek píše:A dost kua ...obuli ste se tady do me pekne...nabrouseny radeko? budou na to i jny nastroje ale kdo bude platit odpad?pochybuju ze na brousis radeko ktery bude brat 4mm trisku na tom prumeru a udela jeste peknej povrch......material tady sice nezminoval...ale rekl bych ze to bude ten dural co je pevnostne na urovni jako automatovka tusim..kvuli pevnosti a odolnosti vuci vymackani....jak budes to radeko chladit aby Ti udelalo peknej povrch az bude u stredu. Ja delam z hliniku vicka na vysokotlaky pumpy a telesa na ne..asi se budu muset zajit za vama naucit jak se dela upicnutim na takovym prumeru krasnej povrch...obzvlaste u stredu kde je nizsi rezna rychlost.....Iscar na to vyrabi specialni desticky na hlinik a vy to zmaknete radekem...prihlaste se v iskaru o praci Ze si polotovar nemusis pripravovat? A na ty placky to nareze kdo? nebo je snad delaji ve slevarne na panvicce? Reze se to z kulatiny a za darmo to nedelaji...a neni to malo....
dural není hliník, hliník protože je z humpolce, tak se lepí, dural ee
válcovaná placka na frézku např od Dropa se vleze až 6m * 1m tak proč to řezat jen to ta fréza vypíchne ser na iskar, radeko nikdo nepřekoná na klasický materiály na kalený a 15+ už taky radeka nestačí
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
:prayer: Ajo...tak to pak jo..tim se to cely vysvetluje.....dobrou :prayer:Heini píše:Večer předtím se ožeru a pak na to budu chcát
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
lít nemusíš, stačí namočený štěteček a občas máznout popř kapnout
a až si budeš brousit upichovák z radeka na dural tak sotva uděláš přesnou kudlu s ostrýma hranama, tak tu stranu upichováku která bude u materiálu kde chceš mít povrch - tak tu stranu upichováku nabrus do rádiusu 0,1 - 0,2 mm prostě jen lehce zaoblit, ale při zachování ostrosti nože a máš povrch jako víno
a až si budeš brousit upichovák z radeka na dural tak sotva uděláš přesnou kudlu s ostrýma hranama, tak tu stranu upichováku která bude u materiálu kde chceš mít povrch - tak tu stranu upichováku nabrus do rádiusu 0,1 - 0,2 mm prostě jen lehce zaoblit, ale při zachování ostrosti nože a máš povrch jako víno
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
na rucnim to pujde v tom s Tebou souhlasim..zvlast kdyz mas zkusenosti na klasice..........ale na CNC uz to rucni rizeni neni tak prudky...a ovladat tam neco manualne je docela neprijemny....(jde tam spatne videt atd) Musim se priznat ze dural sem neobrabel jeste, jen hlinik, takze s tim jak to bude u duralu nevim...myslel sem ze bude zalezet jaky pomery ma slitina, ale ze to furt bude mekkej matros...a i ocel (blato) se nam obcas lepi...kdyz je vetsi prumer, chlazeni se nedostava do vetsich hloubek po upichovaku.Kentoya píše:čtyřka radeko proto aby se to na tom průměru tolik nechvělo, 1až2 by nevydržela tu automatovku a trojka by se chvěla, jo a nesmíš upichovat posuvem to chce rukama a s citem (kterej už nemám)Mirek píše:A dost kua ...obuli ste se tady do me pekne...nabrouseny radeko? budou na to i jny nastroje ale kdo bude platit odpad?pochybuju ze na brousis radeko ktery bude brat 4mm trisku na tom prumeru a udela jeste peknej povrch......material tady sice nezminoval...ale rekl bych ze to bude ten dural co je pevnostne na urovni jako automatovka tusim..kvuli pevnosti a odolnosti vuci vymackani....jak budes to radeko chladit aby Ti udelalo peknej povrch az bude u stredu. Ja delam z hliniku vicka na vysokotlaky pumpy a telesa na ne..asi se budu muset zajit za vama naucit jak se dela upicnutim na takovym prumeru krasnej povrch...obzvlaste u stredu kde je nizsi rezna rychlost.....Iscar na to vyrabi specialni desticky na hlinik a vy to zmaknete radekem...prihlaste se v iskaru o praci Ze si polotovar nemusis pripravovat? A na ty placky to nareze kdo? nebo je snad delaji ve slevarne na panvicce? Reze se to z kulatiny a za darmo to nedelaji...a neni to malo....
dural není hliník, hliník protože je z humpolce, tak se lepí, dural ee
válcovaná placka na frézku např od Dropa se vleze až 6m * 1m tak proč to řezat jen to ta fréza vypíchne ser na iskar, radeko nikdo nepřekoná na klasický materiály na kalený a 15+ už taky radeka nestačí
Ale tak asi uz konec......zacalo to jako legrace a ted uz me prispevky urciteho nejmenovaneho cloveka s fialovym autem docela vytaci :finga: Dobrou
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
CNCcka sou zavreny...na klasice to co popisujes jde..ale u CNC ne...obrabeci prostor je v behu uzavren preceKentoya píše:lít nemusíš, stačí namočený štěteček a občas máznout popř kapnout
a až si budeš brousit upichovák z radeka na dural tak sotva uděláš přesnou kudlu s ostrýma hranama, tak tu stranu upichováku která bude u materiálu kde chceš mít povrch - tak tu stranu upichováku nabrus do rádiusu 0,1 - 0,2 mm prostě jen lehce zaoblit, ale při zachování ostrosti nože a máš povrch jako víno
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Vsak v poho..proto tam byl ten smajl :finga:Heini píše:Kuva tak ať se neosipeš.
Jinak jsou i otevřený CNC a potenciometr otáček taky není žádná novota.
Počkej až budeš někdy dělat z titanem to je mazec matroš.
Končím taky .......... ale jde to
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
hádat jsem se nechtěl, bral jsem to jako pěkné zpestření včerejšího večera,
titan je fakt mazec ten mi lámal kudly víc, než kalená ocel, která občas místo třísek tekla, ale titan jsem měl jen jednou, takže je to pro mě celkem španělská vesnice, jen vím že jde hodně hodně těžko obrobit, pokud nemáš přesně nabroušený kudly
titan je fakt mazec ten mi lámal kudly víc, než kalená ocel, která občas místo třísek tekla, ale titan jsem měl jen jednou, takže je to pro mě celkem španělská vesnice, jen vím že jde hodně hodně těžko obrobit, pokud nemáš přesně nabroušený kudly
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
jj rozhovor to byl zajimavy...nicmene...noze uz se ted nebrousi....s radekem na CNC delame jen my :-D a to ze ho mame nabrouseny jako krajec na upichovani tesneni ze silonuKentoya píše:hádat jsem se nechtěl, bral jsem to jako pěkné zpestření včerejšího večera,
titan je fakt mazec ten mi lámal kudly víc, než kalená ocel, která občas místo třísek tekla, ale titan jsem měl jen jednou, takže je to pro mě celkem španělská vesnice, jen vím že jde hodně hodně těžko obrobit, pokud nemáš přesně nabroušený kudly
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kubajs
- user
- Příspěvky: 348
- Registrován: 24.02.2005, 20:26
- Bydliště: Frenštát p.R.
- Kontaktovat uživatele:
JJ titan to je svině, je hodně houževnatý a obrabí se ještě húř než nerez.Kentoya píše:hádat jsem se nechtěl, bral jsem to jako pěkné zpestření včerejšího večera,
titan je fakt mazec ten mi lámal kudly víc, než kalená ocel, která občas místo třísek tekla, ale titan jsem měl jen jednou, takže je to pro mě celkem španělská vesnice, jen vím že jde hodně hodně těžko obrobit, pokud nemáš přesně nabroušený kudly
a když se berou jen male špony tak začnou i samy hořet, jak elektron.
ale jinak jste se dobře rozjeli, ....."strojaři"
Red 91 http://www.kubajs.com
- kubajs
- user
- Příspěvky: 348
- Registrován: 24.02.2005, 20:26
- Bydliště: Frenštát p.R.
- Kontaktovat uživatele:
až z toho boli očiHeini píše:Jednou jsem rovnal kolo v soustruhu a kuva on to elektron
To jsem zjistil až to začalo hořet ve šponach jedno se musí nechat hoří krásně
Red 91 http://www.kubajs.com