Stránka 4 z 6
Napsal: 18.01.2007, 17:22
od kenivruh
Peca píše:raddy píše:myslim ze ked sa clovek neboji o spojku, tak je cca 6s uplne realnych aj na seriovke....
Tak to bych se hádal...
Suhlasim. Ved je predsa lahke zistit ake zrychlenie sa da max. dosiahnut pri urcitom vykone. Na to je fyzika. 6 s z 125kW jedine, ze odlahcis auto.
Napsal: 18.01.2007, 17:27
od raddy
no nehadam sa. inak vseobecne je zrychlenie na 100km/h podla mna uplne zbytocny parameter, uz len kvoli tomu, ze tesne pred 100 treba preradit a je to silne zavisle od trakcie, rychlosti preradenia. Ak porovnavat motor, tak jedine v pruznom zrychleni....
Napsal: 18.01.2007, 17:32
od kenivruh
raddy píše:no nehadam sa. inak vseobecne je zrychlenie na 100km/h podla mna uplne zbytocny parameter, uz len kvoli tomu, ze tesne pred 100 treba preradit a je to silne zavisle od trakcie, rychlosti preradenia. Ak porovnavat motor, tak jedine v pruznom zrychleni....
To preradenie to mas pravdu. Seriovku by trebalo tocit ku 7000, aby clovek dosiahol 100-ku (skutocnu nie podla tachaca).
Ten vzorec, ze vraj staci hnotnost (v kg) / vykon (v konoch).
Napsal: 18.01.2007, 17:38
od Peca
street.racer píše:Peca píše:blázen píše:s13 má 7,5 v serii,..otázkou je ...proč to nechávat v serii,.. STAGE1 se vším dobře udělaným potřebným to zvládne za 6s ...
u S14 má někdo zvedlej tlak na T28? ako to jede?
Jsi si jistý s tou stage1 a 6 sekundama?? Já to mám za 6s se stage 2
No ono taky zalezi na stavu motoru a taky mezikusem mezi sedackou a volantem...
Mezikus mezi sedackou a volantem v mem aute neni top notch, ale taky neni uplne vadny
Jeste bych dodal ze dost muze pomoct samosvor misto otevreneho diffu ne?
Napsal: 18.01.2007, 17:42
od Mirek
Peca píše:street.racer píše:Peca píše:
Jsi si jistý s tou stage1 a 6 sekundama?? Já to mám za 6s se stage 2
No ono taky zalezi na stavu motoru a taky mezikusem mezi sedackou a volantem...
Mezikus mezi sedackou a volantem v mem aute neni top notch, ale taky neni uplne vadny
Jeste bych dodal ze dost muze pomoct samosvor misto otevreneho diffu ne?
je to rozdil...taky hraje roli sirka a prilnavost pneu..ma to dost faktoru, ktere to muzou ovlivnit.
Napsal: 18.01.2007, 17:43
od raddy
takisto stav a typ spojky a otacky pri ktorych pustas spojku pri rozbehu.
Napsal: 18.01.2007, 18:53
od blázen
peca:jo celkem jo, když sem to měřil dle videa co sem si natočil na budících,.. s T28 to musí být pod 6s...jinak něco není v pořádku
btw:a jezdím bez BOVu
cornhollio/blazen3.mpg
Napsal: 18.01.2007, 19:51
od Peca
blázen píše:peca:jo celkem jo, když sem to měřil dle videa co sem si natočil na budících,.. s T28 to musí být pod 6s...jinak něco není v pořádku
btw:a jezdím bez BOVu
cornhollio/blazen3.mpg
Na tom tvym videu to vypada tak nejak v pohode, hlavne hladsi razeni, me to nebrala spojka
Cas zhruba stejnej, az na 160kmh se lisi asi o 1,2s...
Jeste mi rekni na kolik to na zacatku vytocis a pri kolika rpm radis...
Napsal: 18.01.2007, 19:58
od nizzmo
raddy píše:no nehadam sa. inak vseobecne je zrychlenie na 100km/h podla mna uplne zbytocny parameter, uz len kvoli tomu, ze tesne pred 100 treba preradit a je to silne zavisle od trakcie, rychlosti preradenia. Ak porovnavat motor, tak jedine v pruznom zrychleni....
na s14 pri sprintoch radim z 2 do 3 pri rychlosti cca 115km. Cize na 100km sa dostanes na dvojke.
Napsal: 18.01.2007, 20:08
od Peca
nizzmo píše:raddy píše:no nehadam sa. inak vseobecne je zrychlenie na 100km/h podla mna uplne zbytocny parameter, uz len kvoli tomu, ze tesne pred 100 treba preradit a je to silne zavisle od trakcie, rychlosti preradenia. Ak porovnavat motor, tak jedine v pruznom zrychleni....
na s14 pri sprintoch radim z 2 do 3 pri rychlosti cca 115km. Cize na 100km sa dostanes na dvojke.
Kua ja chci prevodovku z S14
Vsadim se ze i na dalnice by byla lepsi, skoda ze nema s13 delsi petku nebo i sestku
Napsal: 18.01.2007, 20:14
od blázen
Peca píše:blázen píše:peca:jo celkem jo, když sem to měřil dle videa co sem si natočil na budících,.. s T28 to musí být pod 6s...jinak něco není v pořádku
btw:a jezdím bez BOVu
cornhollio/blazen3.mpg
Na tom tvym videu to vypada tak nejak v pohode, hlavne hladsi razeni, me to nebrala spojka
Cas zhruba stejnej, az na 160kmh se lisi asi o 1,2s...
Jeste mi rekni na kolik to na zacatku vytocis a pri kolika rpm radis...
3měsíce sem SX neřídil, takže už nevím z jakých otáček se nejlíp rozjet, ale určitě to nebylo více jak 4tis ot.. to přeřazení někde těsně po 6tis-T25 ten tlak dlouho neudrží (navíc tlačilo 1,2bar což už byl celkem fén),..ale u T28 to bude asi trošku jiné.. každopádně kdybych použil BOV tak se ten výkon asi nedá přenášet ani na 2kvalt, někdy to hrabalo jak splašená koza..by mě zajímalo jak to hrabe s T3když se roztočí ...:-))) to řazení je taky o tréninku, moje převodovka má nalítáno 180tis,
takže nová taky není
alespon víš,když zrychluješ stejně že ten výkon máš o né moc větší než měl já ...
jedinej koho sem vezl byl pan Rozumik, nikdo jiný auto posoudit nemohl
Napsal: 18.01.2007, 20:47
od Láďa z UDC
Už sem kolikrát vyděl udávaný zrychlení 6,8s, ale to si myslím že je se seriovkou hoodně obtížný. já mám s automatem 7,5s lepší nedokážu kdybych se rozkrájel a s manuálem sem měl po GO motoru a turba kolem 7s vždy. U S14ky si nemyslím že je to zbytečnej údaj, protože dělá na dvojku kilo úplně v pohodě aniž by se motor extrémě přetáčel. U S13ky to přesně nedokážu posoudit, neměl sem možnost to pořádně vyzkoušet, ale jestli sériová S14ka (MT i AT) nedokáže alespoň 7,8s, tak už má něco hodně naběháno. Toť sou moje poznatky ověřený v praxi.
Napsal: 18.01.2007, 21:04
od nizzmo
Peca píše:nizzmo píše:raddy píše:no nehadam sa. inak vseobecne je zrychlenie na 100km/h podla mna uplne zbytocny parameter, uz len kvoli tomu, ze tesne pred 100 treba preradit a je to silne zavisle od trakcie, rychlosti preradenia. Ak porovnavat motor, tak jedine v pruznom zrychleni....
na s14 pri sprintoch radim z 2 do 3 pri rychlosti cca 115km. Cize na 100km sa dostanes na dvojke.
Kua ja chci prevodovku z S14
Vsadim se ze i na dalnice by byla lepsi, skoda ze nema s13 delsi petku nebo i sestku
no na dialnici mam skusenost, na cca pol plynu na 5-ku tachometer ukazoval 260
a pri zoslapnuti na plyn to slusne oprelo este do sedadla.
Napsal: 18.01.2007, 21:26
od Peca
nizzmo píše:Peca píše:nizzmo píše:
na s14 pri sprintoch radim z 2 do 3 pri rychlosti cca 115km. Cize na 100km sa dostanes na dvojke.
Kua ja chci prevodovku z S14
Vsadim se ze i na dalnice by byla lepsi, skoda ze nema s13 delsi petku nebo i sestku
no na dialnici mam skusenost, na cca pol plynu na 5-ku tachometer ukazoval 260
a pri zoslapnuti na plyn to slusne oprelo este do sedadla.
) No v s13 při 240kmh točíš na pětku skoro 7000rpm, takže víc to nejede, i když by se tomu ještě chtělo
Napsal: 18.01.2007, 21:27
od blázen
Peca píše:nizzmo píše:Peca píše:
Kua ja chci prevodovku z S14
Vsadim se ze i na dalnice by byla lepsi, skoda ze nema s13 delsi petku nebo i sestku
no na dialnici mam skusenost, na cca pol plynu na 5-ku tachometer ukazoval 260
a pri zoslapnuti na plyn to slusne oprelo este do sedadla.
) No v s13 při 240kmh točíš na pětku skoro 7000rpm, takže víc to nejede, i když by se tomu ještě chtělo
já se dostal tak na nějakých 255 možná dál,..ale tacháče oblbujou a zkoušel sem to jen jednou po cestě do FM