Napsal: 05.04.2007, 13:45
ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
Ok mrknu na to..... díky.raddy píše:ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
koukal jsem na net, ale nikde jsem to nenašel.. nevíš kde to sehnat???raddy píše:ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
Takže jestli to dobře chápu stačí snížit průtok zúžením průměru trubky...?raddy píše:zober kovovu tycku (medenu napr) a nechaj si ju na sustruhu obrobit na potrebny vnutrny priemer a nechaj si u navarit na medenu privodnu trubku oleja alebo vlozit do privodnej hadice, podla toho co mas.
u BB turba by měl být restriktor už z výroby přímo v těleConrad píše:Some do and some dont. IIRC, the regular t25/t28s use the 0.060" restrictor, the ball bearing turbos use the 0.035" restrictor.
Takže když dám BB turbo musím měnit restriktor dost zásadní informace.
Je to asi garett 16tka.. je to z Opla diesla 2.0... Je na to někde nějaká tabulka jaký by tam měl být průtok???Kentoya píše:ano jakoukoli vložku s vnitřním průměrem 1,6 mm