Stránka 4 z 10
Napsal: 05.04.2007, 20:50
od nomann
Kentoya píše:já zbytečnosti vyhazuji kvůli dvěma důvodům
1, více místa okolo motoru, pro snadnější práci
2, kačky za sběr :-D
ad bod 1 plně souhlasím
bod 2 plasty ve zběrně zrovna moc nefrčej :-D :-D
Napsal: 05.04.2007, 20:57
od Kentoya
ale okolo karbon canisteru jsou i objímky :-D
Napsal: 05.04.2007, 21:25
od adner
nomann píše:
ten už je taky pryč akorát musíš potom zacpat ty hadice co vedou do sání a hlavně tu co vede do nádrže.já ji zruším celou od nádrže
tu zaslepit nesmíš,je to jediné místo,kudy nádrž přisává vzduch
Napsal: 05.04.2007, 22:07
od nomann
adner píše:nomann píše:
ten už je taky pryč akorát musíš potom zacpat ty hadice co vedou do sání a hlavně tu co vede do nádrže.já ji zruším celou od nádrže
tu zaslepit nesmíš,je to jediné místo,kudy nádrž přisává vzduch
aha a já myslel že to dělá v nádrži podtlak že to právě tahá ty palivový plyny z nádrže ven do sání a že vzduch se přisává přez tankovací víčko nádrže
musim se na to zítra podivat
Napsal: 05.04.2007, 22:16
od Kentoya
kdyby to přisávalo vzduch přes nádrž, měl by jsi problémy asi natolik stejné, jako když odpojíš nějakou hadičku z ECCS, jednotka neví kolik vzduchu prošlo do motoru a blbne minimálně volnoběh
Napsal: 05.04.2007, 22:31
od nomann
Kentoya píše:kdyby to přisávalo vzduch přes nádrž, měl by jsi problémy asi natolik stejné, jako když odpojíš nějakou hadičku z ECCS, jednotka neví kolik vzduchu prošlo do motoru a blbne minimálně volnoběh
nejsem si jistej jak CC funguje ale určitě to jde do sání a z nádrže to odsává trochu jsem hledal a našel tohle
:Nové automobily jsou již standardně vybavovány (v západní Evropě od 1. 1. 1993) přídavnými nádržemi s aktivním uhlím - tzv. Carbon Canister (CC), na němž se vypařené HC nejprve adsorbují a v regenerativní fázi zvýšenou teplotou desorbují do sání běžícího motoru. Je-li kapacita adsorbéru dostatečná - tzv. Large Carbon Canister (LCC), zachycují se účinně i výpary při tankování (asi 1,3 g benzinu na každý litr). Lokální koncentrace HC u čerpacích stojanů jsou velmi vysoké a ohrožují především zdraví personálu
a z tohoto mám pocit že jsem uvažoval správně"snad"
Napsal: 05.04.2007, 22:54
od Kentoya
tím že nasaje z nádrže, tak v nádrži musí být podtlak, kdyby jsi měl otevřené víčko, už by to dělalo problémy, ne velké, ale problémy s chodem motoru by byly, ber to jako teorii, a v klidu spi, já carbon vyhodil, na hadici z nádrže jsem nastrčil malej hříbek a jezdím v klidu
Napsal: 06.04.2007, 00:13
od adner
měl jsem na mysli při odpojeném CC.V sériovém stavu podtlak v nádrži nikdy nepřekročí určitou hodnotu danou konstrukcí systému odvětrání(cca -0.1-0.3 bar)víčko nesmí propouštět.Pokud odvětrací hadici zavřeš a víko těsní jak má,tak po určité době palivové čerpadlo dodávkou benzínu do motoru vytvoří podtlak mnohem větší(klidně-1bar),přičemž se i snižuje jeho výkon(rozdíl tlaků vstup-výstup)a např.plastovou nádrž to vcucne jak houbu.Plechová to třeba vydrží,ale je nutno si uvědomit,že při nepříznivé souhře okolností to může mít vliv na správné dávkování paliva,(viz výkon čerpadla),takže si z walbra uděláš opět sériovou pumpu.
Napsal: 06.04.2007, 11:23
od nomann
takže když víčko nádrže těsní dělá čerpadlo podtlak,tomu rozumím,
taže když udělám přisáváni vzducu do mádrže do nádrže,třeba do víčka,
tak můžu v pohodě tu trubku od CC ucpat?
sem si myslel že ta spodní trubka co je na CC dole fouká do atmosfery ale ona vlastně vzduch přisávala
Napsal: 06.04.2007, 11:25
od adner
jes
Napsal: 09.04.2007, 01:08
od Al3x
Tak sem kouknul do manuálu a oprášil angličtinu je tam asi toto
"carbon canister je naplněn aktyvním uhlím
které absorbuje plyny vznikajicích vypařováním paliva v nádrži.
Výpary jsou nasávány podtlakem v sání a potom spalovány"
Takže v nádrži v nádrži dělá CC teda spíš to že je napojený na sání podtlak takže si myslím že stačí CC vyhodit a všechno ucpat. Akorát nechápu proč je CC na modelech s catem
.
Napsal: 09.04.2007, 18:31
od nomann
jo ucpal jsem to udělal přisávání přez víčko nádrže a je mi docela fuk jak to funguje
Napsal: 12.04.2007, 01:33
od Chuckyy
Mě zajímá, jestli je normální to, že když jdu tankovat a povoluju víčko od nádrže, tak to děsně sičí - já v nádrži rozhodně podtlak nemám, spíš přetlak. Co s tim, může to za to, že mi to víc žere?
Napsal: 12.04.2007, 07:21
od mrkevvzime
mne to delalo taky nez sem nainstaloval walbro
ale nevim jestli to je tou pumpou nebo tim tesnenim co sem prefik pri montazi
Napsal: 12.04.2007, 08:21
od tamo
Chuckyy píše:Mě zajímá, jestli je normální to, že když jdu tankovat a povoluju víčko od nádrže, tak to děsně sičí - já v nádrži rozhodně podtlak nemám, spíš přetlak. Co s tim, může to za to, že mi to víc žere?
to sicanie mam tiez... bolo to aj s povodnou pumpou a mam to aj s walbrom... skor by som povedal ze je to podtlak...