Stránka 5 z 5
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 24.06.2009, 08:00
od raddy
Kentoya píše:tak sluníčko asi tolik
1) nejdřív meleš že umíš naladit seriovou ecu, a potom z tebe vyleze nistune, sorry opět jsi ukázal že neumíš naladit seriovou ecu
2) k tomu že je pomalá právě potřebuješ grafy z brzdy aby jsi to zjistil, takhle kecama od kompu zjistíš houby a že máš subjektivní pocit že ti to jede, to má hodně lidí a ve skutečnosti, skutek utek
3) takže má odpověd k tvé výzvě, vem si seriovou jednotku s chipem kterýmkoliv seriovým a stejná data ulož do jednotky standalone a přibližně od 4000 otáček uvidíš ty rozdíly, nejsou veliké, ale jsou poznat na výkonu, není to z prstu, a víc ti nemám co říct
4) a proč je zbytečné to z jednotky ždímat takové výkony, také extra jednoduchá odpověd, naše ecu pracuje s AFM na vstupu sání, je možné ji dát před klapku, ale nemáme teplotní čidlo pro přesnější výpočet, ale teoreticky to jde, a samozřejmě při výkonech nad 300hp už potřebuješ celkem brutální cooler a ted když zapomenu že špatně čteš, ale tipnu že umíš počítat, tak si spočti průtoky vzduchu při mega cooleru a jaké je zpoždění informací pro řídící jednotku z AFM, tudíž netvrdím že to nejde, jen tvrdím že je to nesmyslné, cí MAP senzoru jsem schopen dodat jednotce přesnější údaje a tím pádem motor lépe naladit
5) opakuji seriová jednotka je pomalá a je zbytečné z ní ždímat vyšší výkony jako 300hp, bud to strav nebo hlasovat, ale každopádně mi vyliž prdel ty co se nikdy nevztekáš, ale jakmile vidím odpověd na mé psaní tak poznám že naposledy jsi byl klidný o vánocích a to jen do oběda protože potom jsi zjistil, že jsi nedostal vláček pod stromeček
odpovědi jsi dostal, laskavě mi polib prdel ty nejlepší a nejzkušenější ladiči na celém světě a rada na závěr chytřejší můžeš být až sežereš své hovno
preboha, chlapce nestastny, to co za kokotiny si tu zase popisal....
NISTUNE JE SERIOVA ECU. precitaj si to este raz- NISTUNE JE SERIOVA ECU. jedine co ladim je seriova ecu, ty trtko. nistune je len komunikacne rozhranie a softver na vizualizaciu map a logovanie dat. vsetko je to seriova jednotka, nistune ju nijako neovplivnuje a nepodiela sa na jej cinnosti. len z nej taha data a umoznuje ich zmenu v realnom case. no to cumis, co....co si si myslel, ze ako sa ladi seriova jednotka, ze po nej bucham srobovakom? kokotko... co myslis, s akou ecu odomna odisel peca? zeby so seriovou? aku ecu ma buky? zase seriovu...aku ecu mam ja? zase seriovu, aka nahodicka...tak zeby som ladil seriove ecu?
no a zvysok su take hovadiny, ze na ne ani nema zmysel cokolvek pisat....ty mas fakt talent zo seba robit verejne kokota
jo a body 2 az 4 mali akoze byt ten dokaz pomalosti seriovej ecu? spomenul som uz ze su to hovadiny(prutoky vzduchu pri megacooleru...clovece, rozmyslas nad tym co napises aspon trosku?)? prezradim ti ze kazda seriove ecu ma v serii vsetky tebou spomenute oneskorenia osetrene, pretoze su aj na seriovom aute samozrejme, je to jej standardna funkcia...a ktora to je? to si zisti sam, aspon sa nieco naucis. takisto, co kecas za nezmysli o teplotnom cidle, afm moze byt kludne pred klapkou bez akehokolvek dalsieho cidla...ach, ano, takze tak.
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 24.06.2009, 21:04
od Kentoya
právěže ty ocasu slovenský mění data z jednotky v reálném čase, což je obrovský rozdíl,
přečti si tyto dvě věty,
1) ladím seriovou jednotku
2) upravuji výstupní data seriové jednotky v reálném čase,
mám pocit že i nejsprostější kokot na tomhle foru vidí rozdíl, ty jsi se chvástal, že umíš naladit seriovou ECU, ne že umíš upravit výstupní data ze seriové ECU pomocí nistune, to zde na foru umí další tři lidé a všichni tři už od toho odstoupili že to stojí za prd, ale je to použitelné a nikdo z nich to opravdu nehaní, aby jsi si nemyslel, že ti to pomlouvám, prostě už jsou dál než ty, a tady nejde opravdu o urážku od těch lidí nebo ode mě ohledně nistune, ber to jen jako konstatování a fakt že je to rozdíl
samozřejmě že se to dá ošetřit, ale naladit to se stejnou přesností jako MAP, si nedovolí kromě tebe tvrdit nikdo, zůstáváš jediný ze svým tvrzením a mysli si co chceš, nedokážeš naladit stejnou křivku pomocí seriové ecu s AFM (i s nistune) jako standalone ecu s map senzorem a nedokážeš využít možnosti danéhu setupu, jako ostatní, jsi jediný, kdo tvrdí opak, opakuji všichni kdo začínali s nistune už to pochopili, tobě to možná jednou taky dojde, tím tě neurážím, jen píšu jak se věci mají, a končím s tebou debatu na tohle téma, vysvětlení jsem ti podal jasně, a protože je mi jasné, že ty budeš dokola tvrdit to svoje a já taky to svoje, tak ta debata ztrácí na významu, ona už ztratila dávno, jen kdyby jsi to téma neotevřel, já se hádat nechtěl už dávno
a klidně si napiš poslední slovo, už sem fakt nenapíšu, i kdyby jsi mě nazval největším imbecilem tohohle fora
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 25.06.2009, 07:17
od raddy
Kentoya píše:právěže ty ocasu slovenský mění data z jednotky v reálném čase, což je obrovský rozdíl,
přečti si tyto dvě věty,
1) ladím seriovou jednotku
2) upravuji výstupní data seriové jednotky v reálném čase,
mám pocit že i nejsprostější kokot na tomhle foru vidí rozdíl, ty jsi se chvástal, že umíš naladit seriovou ECU, ne že umíš upravit výstupní data ze seriové ECU pomocí nistune, to zde na foru umí další tři lidé a všichni tři už od toho odstoupili že to stojí za prd, ale je to použitelné a nikdo z nich to opravdu nehaní, aby jsi si nemyslel, že ti to pomlouvám, prostě už jsou dál než ty, a tady nejde opravdu o urážku od těch lidí nebo ode mě ohledně nistune, ber to jen jako konstatování a fakt že je to rozdíl
ty si chlapce naozaj mimo...mam pocit ze najsprostejsi k***t na tomto fore si jednoznacne ty. napisem ti len tolko. ladim seriovu ecu a nistune je komunikacne rozhranie k nej. nistune samotny nic nemeni. upravuje sa obsah samotnej eprom v ecu, akurat ju kvoli tomu nemusim vyberat, jednoduchsdie ti to uz napisat neviem.to si naozaj nedokazes otvorit stranku nistune a pozriet sa tam? este raz, ozaj si myslis ze seriova ecu sa ladi tak ze po nej buchas kladivkom? ak chces naladit seriovu ecu, musis zmenit data podla ktorych pracuje. to mozes urobit tak ze vyberes eprom a prepises ju alebo namiesto toho aby si eprom vyberal to urobis po kabli a to je nistune. nic viac, nic menej. jo a teda, napis mi ako si predstavujes ladenie seriovej ecu ty, necham sa poucit od znalca.
bod 1 a bod 2 z tvojho horeuvedeneho prispevku sa navzajom nijako nevylucuju. ladim seriovu ecu a to tak, ze v realnom case menim data podla ktorych funguje, inak povedane, v realnom case menim mapy seriovej ecu. Stale ladim seriovu ecu, ponevadz nemam ziadnu inu ecu...po naladeni mozem nistune kludne uplne z ecu odstranit a dat tam povodnu eprom s tym co som naladil...ale to pisem skor pre ostatnych, ktorych to zaujima, ty si na to prilis tupy.
ladim seriove ecu, to ze to nedokazes pochopit ma naozaj nevzrusuje. ale teda som prekvapeny ze tu na fore maju uz dalsi 3 ludia skusenost s nistune, mozes mi povedat ktori? stoji to za prd ale je to puzitelne? ale nevrav....
takze, pokial trpis predstavou, ze nistune je piggiback, tak sa rychlo zobud. nistune je seriova ecu a vsetko co si tu napisal je len dalsi kopecek...nezmyslov. jo a este raz, neber si slovensko do huby, lebo po nej mozes dostat.