Jaku spotrebu dokazete spravit?
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
to ze to neni laska na prvni pohled neznamena, ze se Ti jizdnima vlastnostma nezalibi chces mi rict, ze je hnusnejsi nez nissan 100NX? To asi urcite ne zejo To auto se Ti zalibi az zjistis, ze se s nim defakto bokuje lip, nez s S13kou s opendifem. Uvidis. Nasetri a pak si prekopej S13ku na drifty
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
poslechni srdce a ne rozum, 200sx si kup jeste ze jsem pred koupi nenarazil na tyhle clanky jak je to auto na hovno a furt se to sere , jinak bych ted jezdil v nejakym BMW nebo alfe romeo ktery se mi predtim libili
hlavni je narazit nejlip na seriovku po nejakym duchodci kterej se v tom aute nehrabal !!! ja uz bych nissana za nic nevimenil a jsem spokojenej
hlavni je narazit nejlip na seriovku po nejakym duchodci kterej se v tom aute nehrabal !!! ja uz bych nissana za nic nevimenil a jsem spokojenej
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
ale sakra neda mi to jak je na tom ta 240? ... moc o tom aute neviem
Ja chcem 200SX ... nic ine ...
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
tyy jo ... konecne moj clovek ... ja som zato ze ak auto stoji v nabliskanej garazi je azpadnute prachom majitel ma krasnu rodinu pekny dom tak auto nebude moc dobre ... ale ak stoji pod nejakou strechou dajme tomu okolo same suciastky naradie zena s detmi su ledva oblecene a maju nejaku chajdu tak to je premna dobre auto pretoze majitel robil vsetko pre to auto a daval donho svoje srdce ... ... samozrejme je ot obrazzne povedanejan20nov píše:poslechni srdce a ne rozum, 200sx si kup jeste ze jsem pred koupi nenarazil na tyhle clanky jak je to auto na hovno a furt se to sere , jinak bych ted jezdil v nejakym BMW nebo alfe romeo ktery se mi predtim libili
hlavni je narazit nejlip na seriovku po nejakym duchodci kterej se v tom aute nehrabal !!! ja uz bych nissana za nic nevimenil a jsem spokojenej
Ja chcem 200SX ... nic ine ...
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
si jeden z mala ktery podla tvojich slov jezdi a furt ale nerikaj ze ta to auto co mas stalo 5 penez a uznaj fakt ze bez penez do SX ka nelezjan20nov píše:poslechni srdce a ne rozum, 200sx si kup jeste ze jsem pred koupi nenarazil na tyhle clanky jak je to auto na hovno a furt se to sere , jinak bych ted jezdil v nejakym BMW nebo alfe romeo ktery se mi predtim libili
hlavni je narazit nejlip na seriovku po nejakym duchodci kterej se v tom aute nehrabal !!! ja uz bych nissana za nic nevimenil a jsem spokojenej
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
hajecek88 píše:tyy jo ... konecne moj clovek ... ja som zato ze ak auto stoji v nabliskanej garazi je azpadnute prachom majitel ma krasnu rodinu pekny dom tak auto nebude moc dobre ... ale ak stoji pod nejakou strechou dajme tomu okolo same suciastky naradie zena s detmi su ledva oblecene a maju nejaku chajdu tak to je premna dobre auto pretoze majitel robil vsetko pre to auto a daval donho svoje srdce ... ... samozrejme je ot obrazzne povedanejan20nov píše:poslechni srdce a ne rozum, 200sx si kup jeste ze jsem pred koupi nenarazil na tyhle clanky jak je to auto na hovno a furt se to sere , jinak bych ted jezdil v nejakym BMW nebo alfe romeo ktery se mi predtim libili
hlavni je narazit nejlip na seriovku po nejakym duchodci kterej se v tom aute nehrabal !!! ja uz bych nissana za nic nevimenil a jsem spokojenej
Taky jsem tvůj člověk já chci taky jen a jen dvoukilčo a nic jinýho Ale naštěstí už jsem pochopil politiku dvoukila, takže ted šetřím a šetřím a až bude dostatek peněz tak ho koupím a rovnou se pustím do oprav atp.
- Jebass
- user
- Příspěvky: 219
- Registrován: 01.05.2010, 19:14
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
No a ted já.jako student jsem koupil 120 nechtěl jsem tuning okolnosti mě dovedli,hlava-snížení,setrvák-stočit.atd....dal jsem to do kupi a děkuji že mě to naučilo.pak jsem chtěl silnější koně,a zadokolu.Tak jsem začal přemýšlet:BMW má každej kokot.tak jiná NISSAN 200SX to sice napadlo kamaráda který si ho chtěl koupit ale nekoupil obdivoval jsem výkon X váha X pojistka.málo který auto se muže v těchto parametrech rovnat.Bohužel jsem si koupil kousek který neměl nejlepší stav,s určitejma penězma jsem počítal ale né tolik,křídlo na kufruschnilé ,prahy lemy-schnilé, a už to pokračovalo Turbo a na konec celej motor.takže možná to je osud ale SX je dobrá volba dávám ho do kupi jako škodovku která mě naučila a věřím že i jako škodovka se odplatí výkonem a pěkným svezením.je to boj na dlouhou trat a každej ti potvrdí že kdo se staral jezdí a kdo nestaral nejezdí.Silný auto nemůže být bez problémů.Věrní této značce potvrdí a ty musíš zvážit finance.A ještě dodám díly na japonce jsou o dost dražší než na evropský auta ale údajně víc vydrží.Pevně věřím že se připojíš do našich řad a nebudeš koukat na blbosti jako je spotřeba atd...200SX a nic jiného.Když si člověk umí poradit je to i auto na pěkný daily ježdění.
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
,Prothane total kit,
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
SX je stare auto. Aby jezdilo spolehlive tak do nej musis penize nasypat. Ted treba delam komplet nove brzdy. Desky, kotouce, repas trmenu, hadicky, trubicky. Ve 170 mi rupla trubicka a hadicka. Nastesti na okruhu ale nic prijemneho. Jen za opravu brzdy dam vic nez za kolik chces auto. Pak musim nechat vyvarit kastli a dat motor do rukou Kentoyi.
Tech 150 je tam hned.
Tech 150 je tam hned.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
Najnizsiu spotrebu aku som kedy spravil bolo v hustom dazdi 300km na zjazdenych gumach kde 50% dialnica 35% mimo mesta a 15% mesto. Bolo to pod 7 litrov na 100km. Odvtedy som taku spotrebu nespravil
Ked si aj kupis SX - co ti samozrejme prajem - nebude spotreba taka o akej snivas. To by si predsa nekupoval SX. Maximalne ze auto kupujes len kvoli tomu ako vyzera - nie aky ma motor, vykon a s tym spojene naklady ako uz pisali chalani. Bavime sa o spotrebe penazi. Benzin je samozrejme v tom.
Ist uplne sam po dobrej ceste a nezatlacit ten plyn na podlahu je ako mat na posteli na krasnu holu zensku a nevyspat sa s nou. Pocit je to fakt super ked pocujes ako krasne svisti turbo a pri 140 radis stvorku. Osobne som si kupil auto aby som ho uzival a nie riesil hluposti. Na tomto fore som uz snad 4 roky a nacitane to tu mam z hora dole cele. Tym chcem povedat ze aj ked som vedel co to obnasa byt majtel 200SX siel som do toho. Nikdy by som to auto nemenil. Pozri si projekty ludi ako Mirek ktory s tym bojuje uz mozno aj viac ako 2 roky a este sa ani nezviezol, Mysak ktory dal auta tolko prachov zeby si si kupil nieco ovela novsie a spolahlivejsie, a to iste kopa dalsich ludi. Obdivujem tych ludi a drzim im palce. Ale tym chcem povedat zeby si nepozeral len po nakladoch na benzin. A uz vobec nie na drift spec stage 2 nepozeraj. Spytaj sa choseho co mali chalani 350ps 200SX kolko toho obnasa mat auto z takym vykonom a tym myslim spolahlive auto.
A este mozno taka blbost lebo tiez mam len 20 rokov tak to co poviem ti mozno pride ako blbost ale ako prve auto by som to urcite nebral. 170koni a nahon na zadok je nie malo a bez skusenosti to auto neusoferujes. Na vode je to velmi zradne.
Ja som mal prve auto N14 GTI co sa ti tak nepaci a som rad ze som tu. Ale to je asi kazdeho vec co ma v hlave a ako bude jazdit ale 90% mladych nema skusenosti na to aby mohli mat take silne auto. Na com zacinali nasi otcovia a nacom zacina dnesna generacia vodicov...Nechcem ta odradit len si spocitaj vsetky pre a proti a ked ti aj potom vyjde ze to chces tak len vela stastia pri kupe ;-)
Ked si aj kupis SX - co ti samozrejme prajem - nebude spotreba taka o akej snivas. To by si predsa nekupoval SX. Maximalne ze auto kupujes len kvoli tomu ako vyzera - nie aky ma motor, vykon a s tym spojene naklady ako uz pisali chalani. Bavime sa o spotrebe penazi. Benzin je samozrejme v tom.
Ist uplne sam po dobrej ceste a nezatlacit ten plyn na podlahu je ako mat na posteli na krasnu holu zensku a nevyspat sa s nou. Pocit je to fakt super ked pocujes ako krasne svisti turbo a pri 140 radis stvorku. Osobne som si kupil auto aby som ho uzival a nie riesil hluposti. Na tomto fore som uz snad 4 roky a nacitane to tu mam z hora dole cele. Tym chcem povedat ze aj ked som vedel co to obnasa byt majtel 200SX siel som do toho. Nikdy by som to auto nemenil. Pozri si projekty ludi ako Mirek ktory s tym bojuje uz mozno aj viac ako 2 roky a este sa ani nezviezol, Mysak ktory dal auta tolko prachov zeby si si kupil nieco ovela novsie a spolahlivejsie, a to iste kopa dalsich ludi. Obdivujem tych ludi a drzim im palce. Ale tym chcem povedat zeby si nepozeral len po nakladoch na benzin. A uz vobec nie na drift spec stage 2 nepozeraj. Spytaj sa choseho co mali chalani 350ps 200SX kolko toho obnasa mat auto z takym vykonom a tym myslim spolahlive auto.
A este mozno taka blbost lebo tiez mam len 20 rokov tak to co poviem ti mozno pride ako blbost ale ako prve auto by som to urcite nebral. 170koni a nahon na zadok je nie malo a bez skusenosti to auto neusoferujes. Na vode je to velmi zradne.
Ja som mal prve auto N14 GTI co sa ti tak nepaci a som rad ze som tu. Ale to je asi kazdeho vec co ma v hlave a ako bude jazdit ale 90% mladych nema skusenosti na to aby mohli mat take silne auto. Na com zacinali nasi otcovia a nacom zacina dnesna generacia vodicov...Nechcem ta odradit len si spocitaj vsetky pre a proti a ked ti aj potom vyjde ze to chces tak len vela stastia pri kupe ;-)
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
- Miguel
- user
- Příspěvky: 356
- Registrován: 03.01.2008, 14:48
- Bydliště: Trnava, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
Ako vidim, tak chalan ma uz rozhodnute a tym padom je zbytocne ho odhovarat od 200SX.. Nech si ho za tie prachy kupi a pochopi Ja som bol na tom podobne - v 19 som si po 3 mesacnej brigade v Anglicku kupil za 3000Eur od typka zevraj "bezproblemove" auto. A potom to zacalo - fuklo tesnenie, odislo turbo atd. Za 3 roky uz islo a vyzeralo k svetu, dostal som sa k stage2 ale to tam bolo utopenych uz asi +- 5000Eur. Cize 8000Eur a predal som ho ledva za 3500. Nehovorim, ze to lutujem, ale dnes by som konal inak. Na druhej strane si ale mozes pri tomto aute hovorit aspon amatersky automechanik. Ostatni vedia o com hovorim Rozhodnutie je na tebe
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-
-
- user
- Příspěvky: 2780
- Registrován: 16.02.2009, 18:36
- Bydliště: Ostrava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
Taaak konecne dorazil 240SX strejda
Skoda, ze sem si tohodle topicu nevsimnul driv...
No, takze:
ROFL Na stage 2 a "driftingovou scenu" (s Nissanem) zatracene rychle zapomen, to je hola blbost na Ntou, abys mohl byt "na scene", potreboval bys asi tak minimalne 5x tolik penez, kolik mas...minimalne... Jinak to nema smysl...
Neco jineho je obcas se pro radost nekde sklouznout, to uz neni zas takova utopie
A ted o 240SX a o me a s13 atd.:
Kdyz jsem prisel na tohle forum, byl jsem jeste vetsi mamlas nez ted Samozrejme jsem si myslel jako kazdy clovek stejne krve v tom veku (17), ze si koupim za 40K nejake levnejsi 200SX, budu jezdit a postupne do ni budu investovat... Probehla stejne diskuze jako tady a (ackoli nechapu jak se mi to stalo ) jsem vzal aspon trochu rozumu do hrsti a zacal koukat po 240SX... STRASNE MOC SEM TO AUTO CHTEL a nemohl bez nej zit, takze kdyz se naskytla na jare moznost koupit za necelych 30K 240SX KA24E, sel jsem do toho... Mel jsem hroznou radost, auto jelo pekne, splnil jsem si pocatek snu, byl to kundolap a vsechno... Odjezdil jsem s nim asi 2 mesice a musim rict, ze jsem za ne rad... Jenze pred zimou a po zime jsem sundal "ruzove bryle" a misto cervene rakety jsem zacinal cim dal tim vic videt doprasenou splacanou a zubozenou karu (jsou teda i horsi, ale fakt to nebyla zadna slava...). No - ve finale jsem na aute prodelal asi 20K a pridelalo mi akorat vrasky na cele. ALE byla to s13, ja v ni jezdil, pred ridicakem, po nem - proste pres to vsechno nelituju te zkusenosti... Tohle je proste aura s13 a kdyz ji v sobe mas (jakoze na to vypadas), tak te neodradi NIC. Buh tomu asi chtel, ze za odmenu se mi dostala na podzim do rukou krasna zachovala 240citka, dokonce s KA24DE (v CR raritka) za rozumnou cenu... Tentokrat jsem uz nebyl tak hrr, na auto jsem mrknul s (Nycim) clovekem, ktery tomu rozumi vic, uz jsem i sam vedel kam koukat atd... Klepu ted na drevo, ale marne se snazim hledat na tom aute nejake rezavejsi mista nebo jakykoli problem... Ted na leto je v planu nejaka generanlni udrzba tak uvidime, jaka prekvapeni prinese... Nicmene pokud chces auto budovat poctive a od zacatku, ty penize, ktere mas ti vyjdou tak na postaveni 240SX v solidnim "light tuning" stavu. Coz je super, ale proste to neni turbomotor. Ale jestli chces proste s13, chces s tim autem jezdit a chces z nej mit radost, myslim ze pro zacatek bude vice nez rozumne to turbo ozelit jako ja (to vis ze o nem snim kazdou noc...) a koukat fakt po nejake PEKNE 240SX Co se tyka spotreby - mam to asi jako Mirek, nikdy jsem to nejak urputne nemeril, ale podle odhadu se s nim da jet na delsi trasu dokonce za 8-10, mesto ale bude treba kolem 12... Ale hlavne se prosimte na tu spotrebu uplne vyser, je to naprosto nepodstatne
Pokud by ses ted rozhodl pro 240SX, mas prakticky 3 moznosti, jak potom dal:
1) Prodat to a az budes mit vic penez, koupit dvoukilo a budovat ho cestou, jakou tady ve vetsine pripadu fora najdes
2) Nechat si ho a postupne ho ladit - tuhle cestu jsem si vybral ja; chci poladit podvozek (coilovery uz jsou doma, chce to ale silace, cepy, popripade ramena,...), odlehcit motoru - remenice, kardan, setrvak,... Pak muzes mit auto, ktere pojede podobne jako Iwanova 240SX s14, cili velmi slusne... Ale stale to nebude turbo Pak muzes pokracovat dale, a to uz bych ale zaradil do moznosti 3)
3) Pokracovat v tuningu KA motoru oturbenim - to je blbost - je to drahe, spatne se shaneji dily atd... (proto se do toho hodlam pustit Je to muj sen...) Dalsi moznost je uz smysluplnejsi, obzvlaste pri cenach, za jake je schopny nismo.gtst dotahnout ty motory - swapnout misto KAcka RBcko Ale tam musis taky pocitat s velkyma investicema
ten 3) bod je pro tebe obecne zatim k nicemu, protoze na to nemas (stejne jako 90% lidi tady ) penize a asi jeste dlouho mit nebudes...
Sam nevim, co ti mam poradit a jak bych se dneska zachoval... Kdyz dokaze svoji touhu po s13 prozatim potlacit, melo by se ti to vratit pozdeji v dobrem, budes si moct koupit treba rovnou dvoukilo a pekne si ho postavit (to dvoukilo ). Na druhou stranu jak jsem napsal: Sice mi ta cervena 240citka vzala plno penez a nervu, ale nedam na ni dopustit a jsem rad, ze jsem se v ni tech par tydnu povozil... Ale troufam si rict s jistotou jedine - na BMW se vyser Pokud ti nejde vylozene jenom o drifty, ale o pekne svezeni a souzneni s autem, kup si s13ku.
Tak, a ted me sezerte ze je to moc dlouhe
EDIT: Jeste jednu vec jsem nenapsal... Trochu si to tady procti a tak, vim, ze kdyz toho clovek nevi moc, necha si poradit, ale behem par stranek jsi chtel 3 ruzne auta, chce to trochu si utvrdit nazor v tom co chces a ne menit ho kazdy den podle toho, co ti kdo poradi
Skoda, ze sem si tohodle topicu nevsimnul driv...
No, takze:
ROFL Na stage 2 a "driftingovou scenu" (s Nissanem) zatracene rychle zapomen, to je hola blbost na Ntou, abys mohl byt "na scene", potreboval bys asi tak minimalne 5x tolik penez, kolik mas...minimalne... Jinak to nema smysl...
Neco jineho je obcas se pro radost nekde sklouznout, to uz neni zas takova utopie
A ted o 240SX a o me a s13 atd.:
Kdyz jsem prisel na tohle forum, byl jsem jeste vetsi mamlas nez ted Samozrejme jsem si myslel jako kazdy clovek stejne krve v tom veku (17), ze si koupim za 40K nejake levnejsi 200SX, budu jezdit a postupne do ni budu investovat... Probehla stejne diskuze jako tady a (ackoli nechapu jak se mi to stalo ) jsem vzal aspon trochu rozumu do hrsti a zacal koukat po 240SX... STRASNE MOC SEM TO AUTO CHTEL a nemohl bez nej zit, takze kdyz se naskytla na jare moznost koupit za necelych 30K 240SX KA24E, sel jsem do toho... Mel jsem hroznou radost, auto jelo pekne, splnil jsem si pocatek snu, byl to kundolap a vsechno... Odjezdil jsem s nim asi 2 mesice a musim rict, ze jsem za ne rad... Jenze pred zimou a po zime jsem sundal "ruzove bryle" a misto cervene rakety jsem zacinal cim dal tim vic videt doprasenou splacanou a zubozenou karu (jsou teda i horsi, ale fakt to nebyla zadna slava...). No - ve finale jsem na aute prodelal asi 20K a pridelalo mi akorat vrasky na cele. ALE byla to s13, ja v ni jezdil, pred ridicakem, po nem - proste pres to vsechno nelituju te zkusenosti... Tohle je proste aura s13 a kdyz ji v sobe mas (jakoze na to vypadas), tak te neodradi NIC. Buh tomu asi chtel, ze za odmenu se mi dostala na podzim do rukou krasna zachovala 240citka, dokonce s KA24DE (v CR raritka) za rozumnou cenu... Tentokrat jsem uz nebyl tak hrr, na auto jsem mrknul s (Nycim) clovekem, ktery tomu rozumi vic, uz jsem i sam vedel kam koukat atd... Klepu ted na drevo, ale marne se snazim hledat na tom aute nejake rezavejsi mista nebo jakykoli problem... Ted na leto je v planu nejaka generanlni udrzba tak uvidime, jaka prekvapeni prinese... Nicmene pokud chces auto budovat poctive a od zacatku, ty penize, ktere mas ti vyjdou tak na postaveni 240SX v solidnim "light tuning" stavu. Coz je super, ale proste to neni turbomotor. Ale jestli chces proste s13, chces s tim autem jezdit a chces z nej mit radost, myslim ze pro zacatek bude vice nez rozumne to turbo ozelit jako ja (to vis ze o nem snim kazdou noc...) a koukat fakt po nejake PEKNE 240SX Co se tyka spotreby - mam to asi jako Mirek, nikdy jsem to nejak urputne nemeril, ale podle odhadu se s nim da jet na delsi trasu dokonce za 8-10, mesto ale bude treba kolem 12... Ale hlavne se prosimte na tu spotrebu uplne vyser, je to naprosto nepodstatne
Pokud by ses ted rozhodl pro 240SX, mas prakticky 3 moznosti, jak potom dal:
1) Prodat to a az budes mit vic penez, koupit dvoukilo a budovat ho cestou, jakou tady ve vetsine pripadu fora najdes
2) Nechat si ho a postupne ho ladit - tuhle cestu jsem si vybral ja; chci poladit podvozek (coilovery uz jsou doma, chce to ale silace, cepy, popripade ramena,...), odlehcit motoru - remenice, kardan, setrvak,... Pak muzes mit auto, ktere pojede podobne jako Iwanova 240SX s14, cili velmi slusne... Ale stale to nebude turbo Pak muzes pokracovat dale, a to uz bych ale zaradil do moznosti 3)
3) Pokracovat v tuningu KA motoru oturbenim - to je blbost - je to drahe, spatne se shaneji dily atd... (proto se do toho hodlam pustit Je to muj sen...) Dalsi moznost je uz smysluplnejsi, obzvlaste pri cenach, za jake je schopny nismo.gtst dotahnout ty motory - swapnout misto KAcka RBcko Ale tam musis taky pocitat s velkyma investicema
ten 3) bod je pro tebe obecne zatim k nicemu, protoze na to nemas (stejne jako 90% lidi tady ) penize a asi jeste dlouho mit nebudes...
Sam nevim, co ti mam poradit a jak bych se dneska zachoval... Kdyz dokaze svoji touhu po s13 prozatim potlacit, melo by se ti to vratit pozdeji v dobrem, budes si moct koupit treba rovnou dvoukilo a pekne si ho postavit (to dvoukilo ). Na druhou stranu jak jsem napsal: Sice mi ta cervena 240citka vzala plno penez a nervu, ale nedam na ni dopustit a jsem rad, ze jsem se v ni tech par tydnu povozil... Ale troufam si rict s jistotou jedine - na BMW se vyser Pokud ti nejde vylozene jenom o drifty, ale o pekne svezeni a souzneni s autem, kup si s13ku.
Tak, a ted me sezerte ze je to moc dlouhe
EDIT: Jeste jednu vec jsem nenapsal... Trochu si to tady procti a tak, vim, ze kdyz toho clovek nevi moc, necha si poradit, ale behem par stranek jsi chtel 3 ruzne auta, chce to trochu si utvrdit nazor v tom co chces a ne menit ho kazdy den podle toho, co ti kdo poradi
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
Xcriss, pěknej článek, místama dokonce slušně pobavil
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
tak to klobuk dole Xcriss ... ten clanok mi hodne dal ... a chlapci poviem to takto ... mozem sa vysrat na celu tu spotrebu a veci s tym spojene neska sme sa boli kuknut s otcom na jedno dvojkilo a poviem vam tento zazitok som uz sice zazil ale zopakovat si ho znova e neco neskutocne ... ten tah motoru zvuk turba piskot pneumatik ... boze ... ale urcite som rozhodnuty a na tom si stojim bud 200 alebo 240 bude zalezat ktore mi dojde pod ruku v lepsom stave ... som ochotny do toho auta investovat nemale peniaze lebo je to skratka neco co ma obohacuje viacej nez cokolvek ine ... a teraz uz neviem kto to pisal ale tych skusenosti mam uz mislim si viacej ako niektory soferi na nasich cestach ... minimalne v rychlej jazde ... vid.clanok vissie o mojom leone ... sice je pravda ze to neni zadny nahon ale aspon neco... ... a aspon som si utvoril nazor na ttoo vsetko a som za to ze ak to velmi chcem tak mam ist do toho nech to stoji co chce ... peniaze nejsu vsetko ide aj hlavne o ten pocit aky z toho clovek ma ... ked si splni sen ... ked sadne do necoho takeho ako je toto auto ... ked ten motor vytoci a da mu co pre to ... ale dost bolo rozplyvania ... dakujem vam za rady a podelenie sa o vase skusenosti ... este raz diki
Ja chcem 200SX ... nic ine ...
-
- user
- Příspěvky: 2780
- Registrován: 16.02.2009, 18:36
- Bydliště: Ostrava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
...
Ono ti to nadseni sice vydrzi naporad a bude te hnat kupredu, ale (minimalne pokud koupis dvoukilo) bude dost pravdepodobne casem zastineno starostma, ktere ti auto prinese... Ale to nadseni te bude hnat dopredu, tahat te z beznadejnych stavu a donuti te to auto nikdy neprodat
Jestli pujdes do dvoukila, tak doporucuju nejake s motorem v zakladu, co nejmene jetym, stav kastle bude ale asi horsi aby ses vlezl do te ceny... Ale o tom tu je milion clanku, proste neco za neco pri te cene... Popripade koupit uplnou mrdku za par korun a poskladat si to od nuly, mrkni treba na driftakuv projekt ( forum/viewtopic.php?f=151&t=17072 ) , muzes s nim i pokecat, kolik ho co stalo, mam dojem, ze se mu povedlo zaridit si vsechno nejak magicky levne
Anebo dalsi moznost je koupit nejakou slusnou karu s tim, ze do toho vrazis uplne vsechno pro ted... Myslim, ze treba Nyciho kara ( forum/viewtopic.php?f=158&t=16417&start=30 ) je dobry kup a nezklame... V realu vypada jeste o mnoho lepe Samozrejme ackoli Nyci odvedl dobrou praci, je to porad jen dvoukilo - 20 let stary sportak - a muze se neco vysrat a pak bys byl v rejzi protoze bys nemel na opravy (a dostal by ses tim do klasicky dvoukilove situace ) Nicmene podle meho dobry kup...
A k te rychle jizde - podle meho nejde o to kdo umi jak rychle jezdit, ale co ma v hlave...Okruh neni mesto atd. Obecne bych ale nerekl, ze se clovek musi z dvoukila jako z prvniho auta nejak posrat a nutne se v nem zabit. Ja mam sice 240citku, ktera je slabsi, a nejak vyrazne najeto nemam, ale neprijde mi, ze by byl nejaky problem, a to jsem tomu obcas daval docela kotel... Vzdycky ale zminuju i to, ze jsem mel na PC najezdenych nekolik tisic km na volantu se spojkou a sekvencni radickou, nekdo se tomu mozna bude smat, ale vzhledem k tomu, ze jsem si tim prosel, myslim ze to dost pomuze, clovek neresi tolik razeni, pedaly, spojku... Proste se soustredi vice na jizdu... Takze pokud jsi jezdil dokonce vrchy na zivo, mas dobry zaklad, ale prosimte pouzivej u jezdeni hlavu, aby ses nekde nenamotal na strom... Pretacivost je svina. Kazdy ridic ma hranici svych schopnosti, ke ktere by se na verejnych silnicich nemel snazit ani priblizit, ja jsem se ji 2x dotknul (na mokru s Escortem v kombiku... ) a nejradsi bych si za to naliskal... Od pokouseni hranice je okruh, ale na ten je zase lepsi lezt az kdyz mas trochu odladeno, aby to auto vydrzelo...
Hlavne ze se mam ucit a misto toho pisu romany na forum
Ono ti to nadseni sice vydrzi naporad a bude te hnat kupredu, ale (minimalne pokud koupis dvoukilo) bude dost pravdepodobne casem zastineno starostma, ktere ti auto prinese... Ale to nadseni te bude hnat dopredu, tahat te z beznadejnych stavu a donuti te to auto nikdy neprodat
Jestli pujdes do dvoukila, tak doporucuju nejake s motorem v zakladu, co nejmene jetym, stav kastle bude ale asi horsi aby ses vlezl do te ceny... Ale o tom tu je milion clanku, proste neco za neco pri te cene... Popripade koupit uplnou mrdku za par korun a poskladat si to od nuly, mrkni treba na driftakuv projekt ( forum/viewtopic.php?f=151&t=17072 ) , muzes s nim i pokecat, kolik ho co stalo, mam dojem, ze se mu povedlo zaridit si vsechno nejak magicky levne
Anebo dalsi moznost je koupit nejakou slusnou karu s tim, ze do toho vrazis uplne vsechno pro ted... Myslim, ze treba Nyciho kara ( forum/viewtopic.php?f=158&t=16417&start=30 ) je dobry kup a nezklame... V realu vypada jeste o mnoho lepe Samozrejme ackoli Nyci odvedl dobrou praci, je to porad jen dvoukilo - 20 let stary sportak - a muze se neco vysrat a pak bys byl v rejzi protoze bys nemel na opravy (a dostal by ses tim do klasicky dvoukilove situace ) Nicmene podle meho dobry kup...
A k te rychle jizde - podle meho nejde o to kdo umi jak rychle jezdit, ale co ma v hlave...Okruh neni mesto atd. Obecne bych ale nerekl, ze se clovek musi z dvoukila jako z prvniho auta nejak posrat a nutne se v nem zabit. Ja mam sice 240citku, ktera je slabsi, a nejak vyrazne najeto nemam, ale neprijde mi, ze by byl nejaky problem, a to jsem tomu obcas daval docela kotel... Vzdycky ale zminuju i to, ze jsem mel na PC najezdenych nekolik tisic km na volantu se spojkou a sekvencni radickou, nekdo se tomu mozna bude smat, ale vzhledem k tomu, ze jsem si tim prosel, myslim ze to dost pomuze, clovek neresi tolik razeni, pedaly, spojku... Proste se soustredi vice na jizdu... Takze pokud jsi jezdil dokonce vrchy na zivo, mas dobry zaklad, ale prosimte pouzivej u jezdeni hlavu, aby ses nekde nenamotal na strom... Pretacivost je svina. Kazdy ridic ma hranici svych schopnosti, ke ktere by se na verejnych silnicich nemel snazit ani priblizit, ja jsem se ji 2x dotknul (na mokru s Escortem v kombiku... ) a nejradsi bych si za to naliskal... Od pokouseni hranice je okruh, ale na ten je zase lepsi lezt az kdyz mas trochu odladeno, aby to auto vydrzelo...
Hlavne ze se mam ucit a misto toho pisu romany na forum
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
Re: Jaku spotrebu dokazete spravit?
Za sucha to jde ale za mokra trochu kouse.
Kdyz jsem mel SX kratce taky jsem si neplanovane zadriftoval. Kombinace sjete zimaky + mokro nebyla nej kombinace.
Kdyz jsem mel SX kratce taky jsem si neplanovane zadriftoval. Kombinace sjete zimaky + mokro nebyla nej kombinace.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133