Napsal: 06.12.2006, 19:34
Tak to je mazec!chci to taky vidět a vsázím na 200SX od Marata!
SX Owner Club Czech
http://piettro.200sx.cz/
Tohle je hláška jako když řekneš,že Ti u dvoukila zařvalo turbo a ty zmrdi za něj chtěj 50.Nevím kolik stojí teď ale kdysi tolik v nissanu stálo.Já měl GIII 1,9D,na to se muselo kurevky šlapat protože to nejelo,ale 7,5 strop.Rave píše:mno ta moje cordoba mela 170 t.km motor good ale namrdalo se cerpadlo a aby to jelo slapolo se.kdyz rekli s usmevem 30 tacu za cerpadlo.konec pryc z domu.
jen tak kamarad ma alfu 1neco bla bla 2.5 tdi predelano na 2.5 td.kdyz sem palil gumy na nissanu bilej kour.kdyz on tak od predu bilej a od zadu cernej .supr kourove efekty a to umi jen nafta.
Elviiis píše:no je casto vydet v hradci a na mimonich a jezdi s ni i okruhy jmenuje se FABIA RS UNIPLAST. Ale urcite byl v hradci. Jeste jezdi jeden typek s octavii vypada uplne seriove a taky ma 200koni lae to jsou v podstate zavodni naftaky. A reknu ti jedno kdyz jsem je vydel jezdit (toho s tou octavii znam osobne) tak jsem cumel jak puk. Sice to haze oblaka cerneho dymu ale jedou jako prase. Ani se netroufam rict jakej maji kroutak. ALe to je asi stejna uprava jako 200sx ze 400konmi. Samozrejmne 200sx ma daleko vetsi potencial ale udelanejch dieselu moc neni.
Ten s tou octavii si koupil octavku a tahal s ni tezky voziky a tak ji chtel trochem silnejsi ale nejak se nechal unest :-)
Jo a omlouvam se fabia mela nej cas 14.2
octavia mela 13.9
proč myslíš že ne?Elviiis píše:Neber mne furt doslova
Ja ti m jen naznacoval ze u tech dieselu je to trochem inac. 200sx by s 200konma 14.2 neudelala.
Parkrát jsem jel s lidma co říkají že jezdí za 5 L /peugot 1,9 D a skoda 1,9 TDI/ a nepřipadalo by mi že jeli svižně....Jezdi stejným tempem furt takže se nepředváděli. v tomto režimu nissan jede o 1 kč /km dráž ....Uvažoval jsem o dieslu taky, ale v okamžiku zdražení nafty se to plně rozplynulo.buky300zx píše: No neviem ako ty,ale ja mam dieseloveho Golfa3 uz 3-3,5 roka a nikdy som auto nejak extra nepripravoval na mraz.Do auta okrem nemrznucej do chladica a ostrekovacou nesla ani koruna(okrem oleja...).
A ta spotreba 10L sa my zda strasne moc prehnana.Ja na Golfe jazdim ozaj stale plny,ale nad 5,5L som nesiel a to mam 225/45/16.
Otec ma Vectru 2,2DTI a tam na tom lietame 180 a spotreba so zapnutou klimou(nonstop) je 6,3-6,4L.Octavie 90-110Hp(bratranec ma 2Ks) 5,9-6,0L.Golf4 150Hp 6kvalt 6,3-6,5(kamarat ma 4Ks),Focus1,8Td 90Hp 5,9L(ma svagor),Felda 1,9D 5-5,5(ma svagor)...........
Ved mne zere nalozena(1,8Tony naklad) Kia (valnik) 2,5Tci 10L!
Tak neviem kde si na taku spotrebu chodil!
P.s. je my to jedno,to len tak pre zaujimavost.
to je i muj případ , přesedl jsem ze supry a 150PS accorda na 2,5TD ( 120PS ) ropáčka a nebyl jsem se chopne dostat sespotřebou pod 8,9-9l ( to jsem si říkal jakýho nejedu klobouka ), zatímco přítelkyne jezdila s přehledem za 6,8-7,2Conrad píše:Parkrát jsem jel s lidma co říkají že jezdí za 5 L /peugot 1,9 D a skoda 1,9 TDI/ a nepřipadalo by mi že jeli svižně....Jezdi stejným tempem furt takže se nepředváděli. v tomto režimu nissan jede o 1 kč /km dráž ....Uvažoval jsem o dieslu taky, ale v okamžiku zdražení nafty se to plně rozplynulo.buky300zx píše: No neviem ako ty,ale ja mam dieseloveho Golfa3 uz 3-3,5 roka a nikdy som auto nejak extra nepripravoval na mraz.Do auta okrem nemrznucej do chladica a ostrekovacou nesla ani koruna(okrem oleja...).
A ta spotreba 10L sa my zda strasne moc prehnana.Ja na Golfe jazdim ozaj stale plny,ale nad 5,5L som nesiel a to mam 225/45/16.
Otec ma Vectru 2,2DTI a tam na tom lietame 180 a spotreba so zapnutou klimou(nonstop) je 6,3-6,4L.Octavie 90-110Hp(bratranec ma 2Ks) 5,9-6,0L.Golf4 150Hp 6kvalt 6,3-6,5(kamarat ma 4Ks),Focus1,8Td 90Hp 5,9L(ma svagor),Felda 1,9D 5-5,5(ma svagor)...........
Ved mne zere nalozena(1,8Tony naklad) Kia (valnik) 2,5Tci 10L!
Tak neviem kde si na taku spotrebu chodil!
P.s. je my to jedno,to len tak pre zaujimavost.
Nejspíš na to málo šlapeš viz článek o Civicu http://www.hondaclub.cz/default.asp?wha ... 43&s_id=11
.....Při svižné jízdě stoupne spotřeba na 7,8 litru a maximálně mi motor spotřeboval 10,6 l/100 km ...s dieslem není problém jezdit za 10 ...a znam 2 lidi kteří tuto spotřebu mají ....jen prostě přesedli z živýho benziňáku a snaží se jezdit tak jak byli zvyklí doposud.
Ja tocim kazdy kvalt do 3200ot/min(plny plyn).Pri objehani do cca 4000.Chodim mimo dialnicu tak 110km/hod.A spotreba okolo 5L.A nepresviecajte ma ze nie,jazdim na nom uz 3 a polroka.Conrad píše:Parkrát jsem jel s lidma co říkají že jezdí za 5 L /peugot 1,9 D a skoda 1,9 TDI/ a nepřipadalo by mi že jeli svižně....Jezdi stejným tempem furt takže se nepředváděli. v tomto režimu nissan jede o 1 kč /km dráž ....Uvažoval jsem o dieslu taky, ale v okamžiku zdražení nafty se to plně rozplynulo.buky300zx píše: No neviem ako ty,ale ja mam dieseloveho Golfa3 uz 3-3,5 roka a nikdy som auto nejak extra nepripravoval na mraz.Do auta okrem nemrznucej do chladica a ostrekovacou nesla ani koruna(okrem oleja...).
A ta spotreba 10L sa my zda strasne moc prehnana.Ja na Golfe jazdim ozaj stale plny,ale nad 5,5L som nesiel a to mam 225/45/16.
Otec ma Vectru 2,2DTI a tam na tom lietame 180 a spotreba so zapnutou klimou(nonstop) je 6,3-6,4L.Octavie 90-110Hp(bratranec ma 2Ks) 5,9-6,0L.Golf4 150Hp 6kvalt 6,3-6,5(kamarat ma 4Ks),Focus1,8Td 90Hp 5,9L(ma svagor),Felda 1,9D 5-5,5(ma svagor)...........
Ved mne zere nalozena(1,8Tony naklad) Kia (valnik) 2,5Tci 10L!
Tak neviem kde si na taku spotrebu chodil!
P.s. je my to jedno,to len tak pre zaujimavost.
Nejspíš na to málo šlapeš viz článek o Civicu http://www.hondaclub.cz/default.asp?wha ... 43&s_id=11
.....Při svižné jízdě stoupne spotřeba na 7,8 litru a maximálně mi motor spotřeboval 10,6 l/100 km ...s dieslem není problém jezdit za 10 ...a znam 2 lidi kteří tuto spotřebu mají ....jen prostě přesedli z živýho benziňáku a snaží se jezdit tak jak byli zvyklí doposud.