Stránka 5 z 5

Napsal: 10.01.2007, 22:49
od Mirek
kenivruh píše:
Mirek píše:
kenivruh píše: Hmm mechanickeho razu ? To ako bude vediet, kedy prepnut na vacsiu vacku ?
Mam pocit ze to bylo neco s olejem? tlak oleje pri urcitejch otackach? nevim :?: Mozna na tom sr foru v tomhle taky psali nejakou kravinu...
No ked je to ako u hondy tak je to olej, ktory zapoji tu inu vacku. Mna len zaujima ako sa to da spravit mechanicky, aby to zapol napr. pri 4000 otm. Pokial viem, tak honda ma nejake cerpadlo, ktoremu posle ECU signal a ten to natlakuje (nech ma chlapci od hondy opravia ak pletiem:)). Preto mi pride divne, ze by to robil nissan mechanicky.
http://www.autozine.org/technical_schoo ... /vvt_2.htm

Napsal: 10.01.2007, 22:53
od kenivruh
Takze u hondy sa asi pouziva normalny olej, neni tam nejake zvlastny obeh kvoli VTEC-u.

Napsal: 10.01.2007, 22:56
od Mirek
mikyc píše:vet s det ecu urcite nepujde. (samozrejmne ani ve s det ecu nebo vet s de ecu :))
sem si to teda asi spatne prelozil...jak to tady ma? http://sr20forum.com/showthread.php?t=182505

Napsal: 10.01.2007, 22:59
od Mirek
kenivruh píše:Takze u hondy sa asi pouziva normalny olej, neni tam nejake zvlastny obeh kvoli VTEC-u.
Tim si i vysvetluju to jak se zminovali ze VE motory maji lepsi olejove cerpadlo nez DET...potrebuji ho kvuli VVL

Napsal: 10.01.2007, 23:04
od kenivruh
Mirek píše:
mikyc píše:vet s det ecu urcite nepujde. (samozrejmne ani ve s det ecu nebo vet s de ecu :))
sem si to teda asi spatne prelozil...jak to tady ma? http://sr20forum.com/showthread.php?t=182505
Pouzivaju tam DE ecu a VE vstreky, tak ako si si to prelozil, len maju trochu problem s tym, ze su vatcsie vstreky ako ma DE takze to ma bohatu zmes.

Napsal: 10.01.2007, 23:06
od kenivruh
Otazka na znalcov. Aj ked je ten VE motor urceny pre montaz napriec, da sa predsa otocit a namontovat na neho prevodovku z DET ci nie ?

Napsal: 10.01.2007, 23:08
od mikyc
Mirek píše:
mikyc píše:vet s det ecu urcite nepujde. (samozrejmne ani ve s det ecu nebo vet s de ecu :))
sem si to teda asi spatne prelozil...jak to tady ma? http://sr20forum.com/showthread.php?t=182505
aha sorry. :oops: :oops:

Napsal: 10.01.2007, 23:10
od Mirek
mikyc píše:
Mirek píše:
mikyc píše:vet s det ecu urcite nepujde. (samozrejmne ani ve s det ecu nebo vet s de ecu :))
sem si to teda asi spatne prelozil...jak to tady ma? http://sr20forum.com/showthread.php?t=182505
aha sorry. :oops: :oops:
v poho..nepopiram ze se v leccem muzu plest :)

Napsal: 20.03.2008, 21:35
od Nismo
Ahoj "dvoustovkáři"...

jen na upřesněnou:

nevidím důvod, proč by nešla VE hlava na DE (podél uložený) blok. Rozdíl je v tom, že na motor napříč (což jsou VE motory) má jiný blok, než motory podél.. tudíž na to nejde nasadit převodovka (pokud byste chtěli použít celý VE motor).

Co se týče jiných kanálků, tak to se dá řešit takto:
http://www.sr20forum.com/sr20ve-sr16ve/ ... ocker.html

A co se týče stavby SR20VET, tak v tom problém nevidím.
SR20DET blok (původní z 200SX)
+
SR20VE hlava s úpravou bloku (kanálky)
+
Tubro z SR20DET
+
ECU rozhodně SR20VE, protože přepínání vaček ŘÍDÍ jednotka! (někdo psal, že je to mechanické.. nesmysl, řídí to solenoidové ventily vedle hlavy)
+
olejové čerpadlo je lepší, protože vačky jsou ovládány olejem

.. jinak jeden SR20VE mám v garáži... hehehe