Stránka 5 z 10
Napsal: 12.04.2007, 11:51
od Kytt
Ja víčko neutahuju uplne na doraz
Napsal: 12.04.2007, 19:21
od nomann
zdravim pánové
takže mám další takovej malej dotaz, jakej tlak udržej sériový střiky
díky :-)
Napsal: 13.04.2007, 17:56
od nomann
takže budu specifikovat přesněji
jde mi o tlak paliva a zeptám se udržej seriový střiky 4bary(maximálniho tlaku)? z jiných aut vim že(při zhruba stejný velikosti střiků) vydržej i 4,5baru.Samozřejmě že to už bývá hraniční tlak a už záleží v jakým jsou stavu. já tedy do nich chci pustit něco mezi 3,5-4baru. Jeto moc? nebo ještě dobrý?
dík :-)
Napsal: 13.04.2007, 18:22
od Martin_534
fpr na dvoukile udržuje na liště konstatní tlak proti tlaku vzduchu v sání = 2,5b při odpojenym ovládacim podtlaku a 3,5b při tlaku turba 1b
Napsal: 13.04.2007, 18:30
od nomann
až 3,5baru... já to zkoušel při odpojeným podtlaku s odpojenou WG a naměřil jsem 2,65na volnoběh i při 4000tis/ot se zapojeným podtlakem to bylo 1,9 volnoběh a 2,55 při 4000tis/ot. Těch 3,5 bylo v zátěži za jízdy?
Napsal: 13.04.2007, 18:34
od Martin_534
při tlaku turba 1b - funguje to jak jsem psal, k tlaku 2,5b přičítá tlak turba
Napsal: 13.04.2007, 19:06
od nomann
pochopil jsem,mě se furt do toho motaj NA motory,voturbených jsem tolik nedělal. takzě na FPR nastavim tlak 3,5baru bez podtlaku a výsledný tlak za učasti turba bude něco málo přez 4
Díky, to ty vstřiky snad unesou,
když ne je důvod koupit nový :-D
Napsal: 13.04.2007, 20:09
od Martin_534
no hlavně kj tomu budeš muset uzpůsobit jednotku
Napsal: 13.04.2007, 21:01
od nomann
jj , teoreticky by jsi nemusel protože přidáním tlaku na FPR zvedneš objem vstříknutého paliva aniž by jsi prodloužil dobu otevření střiku, tedy nemusíš mněnit předstih a můžeš si dovolit větší pracovní tlaky,je to takovej základ než je nutný upravit jednotku. to samý ale platí i po úpravě ŘJ. Posouvá to hranici o kousek dál ať už na sériové jednotce nebo upravené. Ale vždycky je něco za něco :-D
Pokud je moje teorie chybná puste se domne celej život se učim
Napsal: 13.04.2007, 21:49
od Martin_534
no jde o to, že ti do válců půjde víc benzínu a to bez přidání vzduchu bude tvořit bohatou směs, takže si moc nepomůžeš, je to jako by si dal větší vstřiky, bez upravy palivový mapy je to kničemu, ty víc benzínu využiješ jenom při boostu, v ostatních režimech to bude moc bohatý a pojede to hůř, neli vůbec
Napsal: 24.04.2007, 06:45
od nomann
zdravim pánové
tak jsem včera poladil tlak paliva a vypadá to že ideální tlak pro seriový střiky je 3,1baru při atmotlaku tady 4,2baru při boostu. už při volnoběžných otáčkách(mírně zvýšených,zkoušel jsem i při normálních)je znatelný urovnání chodu motoru,komplikace nebo náznaky bohatostí směsi nulové.Vypadá to že při tomto tlaku mají střiky nejlepší pozptyl paliva.
Musim ale upozornit že jsem skoušel na autě který nejelo protože ještě neni na kolech
Napsal: 08.05.2007, 18:44
od nomann
zdravim dneska jsem měřil tlak ve válcích a tak mám zase nějaký otázky.
1. jak měříte tlaky jde mi o postup
2. kolik je správná hodnota
3. pak vám povim jak hodně je ten můj motor zdechlej :-D :-D
Napsal: 08.05.2007, 18:46
od blázen
vytáhnu pal.rele, vyšroubuju svíčku našroubuju měřák a měřím, se sešlápnutým plynovým pedálem.. má být 11,77bar myslím
Napsal: 08.05.2007, 18:52
od nomann
takže postup máme stejnej a tlaky jsou po dvou otočkách motoru
od prvního válce dozadu za studena 8,5 ; 7,0 ; 4,5 ; 4,0 ; ato 400m za 15,2s :-D :-D :-D
a jde pod kudlu :-D
Napsal: 08.05.2007, 19:08
od blázen
po dvou otočkách motoru zjistíš hovno toč sním délle až se ručička na compressmetru přestane hýbat směrem nahoru
s těmahle tlakama by si nenastartoval a už vůbec nezajel 15,2s