Stránka 42 z 600

Napsal: 15.03.2008, 18:22
od Iwan
nedavno sem si cital prispevek ako oddelit sani od motoroveho priestoru...
bol tu nekde na to odkaz z presnyma rozmerama plechu atd...
neviete kde to tu bolo?nemozem to naist :evil:

Napsal: 15.03.2008, 18:51
od 935Baby
Iwan píše:nedavno sem si cital prispevek ako oddelit sani od motoroveho priestoru...
bol tu nekde na to odkaz z presnyma rozmerama plechu atd...
neviete kde to tu bolo?nemozem to naist :evil:
Ze by tady? :wink:

forum/viewtopic.php?t=6248&highlight=heat+shield

Napsal: 15.03.2008, 19:06
od Iwan
jo to je ono :evil4:
dik :-D

Napsal: 16.03.2008, 18:27
od Design
Zasilam pozdrav z Alp presneji z Francouskejch Pralup....nasel sem zde wifi.

Napsal: 16.03.2008, 19:38
od Mirek
Iwan píše:nedavno sem si cital prispevek ako oddelit sani od motoroveho priestoru...
bol tu nekde na to odkaz z presnyma rozmerama plechu atd...
neviete kde to tu bolo?nemozem to naist :evil:
u NA motoru to chapu..ale proc tu prepazku davate na auta s IC?

Napsal: 16.03.2008, 19:52
od 935Baby
Mirek píše:u NA motoru to chapu..ale proc tu prepazku davate na auta s IC?
No teoreticky o co nizsi teplota vzduchu vstupuje do turba tak o to nizsi bude jeho teplota na vystupu. A zase o co nizsi teplota na vstupu do IC tak o to bude nizsi teplota na vystupu. A cim nizsi teplota vzduchu tak tim je vetsi jeho hustota.

Napsal: 16.03.2008, 19:59
od rozum
pri full boostu to saje vzduch odevsad v polomeru 5metru od auta, jenom ne z motorovyho prostoru :lol:

Napsal: 16.03.2008, 20:14
od Mirek
935Baby píše:
Mirek píše:u NA motoru to chapu..ale proc tu prepazku davate na auta s IC?
No teoreticky o co nizsi teplota vzduchu vstupuje do turba tak o to nizsi bude jeho teplota na vystupu. A zase o co nizsi teplota na vstupu do IC tak o to bude nizsi teplota na vystupu. A cim nizsi teplota vzduchu tak tim je vetsi jeho hustota.
turbo stejne ten vzduch ohreje..nikdy sem tam prepazku nemel a trubku IC-klapka sem mel i po ostre jizde uplne ledovou. Naopak si myslim ze prepazka muze uskodit,m ze pokud neporesite hodne dobre privody vzduchu, tak motor bude potrebovat vic nez mu ten malej prostor kolem filtru da...pokud vam to nechladi kupte vetsi IC, prepazka je podle me u turbomotoru hloupost

Napsal: 16.03.2008, 20:28
od 935Baby
No a proc tedy u kazdeho testu na motorove brzde je psana teplota vzduchu? Dokonce jsem videl vysledek testu kde testovali na brzde motor co mel prepazku a nemel. A byl to turbo motor.

Tady je ten test na motorove brzde. Otazka je jak objektivni to bylo

forum/viewtopic.php?t=6248&highlight=heat+shield

Dokonce i v origo navodu od KN kitu na dvoukilo je zminovano ze nedostatek privodu studeneho vzduchu k filtru muze snizit vykon motoru.

Napsal: 16.03.2008, 20:36
od Mirek
935Baby píše:No a proc tedy u kazdeho testu na motorove brzde je psana teplota vzduchu? Dokonce jsem videl vysledek testu kde testovali na brzde motor co mel prepazku a nemel. A byl to turbo motor.

Tady je ten test na motorove brzde. Otazka je jak objektivni to bylo

forum/viewtopic.php?t=6248&highlight=heat+shield

Dokonce i v origo navodu od KN kitu na dvoukilo je zminovano ze nedostatek privodu studeneho vzduchu k filtru muze snizit vykon motoru.
Treba protoze jsem neslysel jeste o brzde ktera by byla jen na turbomotory a NA i turba maji stejny protokol ktery to pak vytiskne? Si to tam klidne dejte, me je to putna, je to vase auto, ale stojim si za tim ze je to zbytecnost u turba s dobrym IC.

EDIT: Dalsi duvod je ten ze IC ochladi vzduch jen na teplotu vzduchu prochazejiciho IC (tak to tady psal tusim raddy), takze pokud bude mereni v lete pri 28 stupnich...a v zime pri -10, tak rozdil bude...ale vliv nasavanyho vzduchu je dle meho minimalni

Napsal: 16.03.2008, 21:53
od Vita.z31
Mirek píše:
935Baby píše:No a proc tedy u kazdeho testu na motorove brzde je psana teplota vzduchu? Dokonce jsem videl vysledek testu kde testovali na brzde motor co mel prepazku a nemel. A byl to turbo motor.

Tady je ten test na motorove brzde. Otazka je jak objektivni to bylo

forum/viewtopic.php?t=6248&highlight=heat+shield

Dokonce i v origo navodu od KN kitu na dvoukilo je zminovano ze nedostatek privodu studeneho vzduchu k filtru muze snizit vykon motoru.
Treba protoze jsem neslysel jeste o brzde ktera by byla jen na turbomotory a NA i turba maji stejny protokol ktery to pak vytiskne? Si to tam klidne dejte, me je to putna, je to vase auto, ale stojim si za tim ze je to zbytecnost u turba s dobrym IC.

EDIT: Dalsi duvod je ten ze IC ochladi vzduch jen na teplotu vzduchu prochazejiciho IC (tak to tady psal tusim raddy), takze pokud bude mereni v lete pri 28 stupnich...a v zime pri -10, tak rozdil bude...ale vliv nasavanyho vzduchu je dle meho minimalni
Ciste teoreticky, pokud je leto na aute mas topmount svody. Rekneme ze pod kapotou je 60°C po stalceni je vzduch jeste teplejsi, budes chtit mit ic dimenzovano tak aby bylo co nejefektivnejsi aby jsi nemel zbytecne velky lag a pritom dobre chladilo(nejmensi) tak je jasne ze cim nizsi teplota nasavaneho vzduchu bude tim mensi si muzes dovolit udelat ic. Pokud budes mit zbytecne velke ic tak je jasny ze rozdil nebude prilis patrny.

Napsal: 16.03.2008, 23:18
od pablo
no mam ic od mirka presne take ma aj martin kdyz sme byli driftovat tak sme motoru davali poradnou nakladacku a kdyz sme kontrolovali ic s kenim tak od turba byla trubka tepla a udrzal sem na ni ruku ( uz sem drzal i taku na ktere ne ) a kdyz sme sahli na ic tak pulka byla tepla druha uz uplne ledova a vystup trubka ke klapce taky takze si myslim ze az taky moc velky vyznam to odelene sani moc nebude. jo a ivane ked chces tak si to sprav ale myslim ze hlavne u tebe to uz zadny vyznam mit nebude

Napsal: 16.03.2008, 23:52
od Iwan
pablo píše:no mam ic od mirka presne take ma aj martin kdyz sme byli driftovat tak sme motoru davali poradnou nakladacku a kdyz sme kontrolovali ic s kenim tak od turba byla trubka tepla a udrzal sem na ni ruku ( uz sem drzal i taku na ktere ne ) a kdyz sme sahli na ic tak pulka byla tepla druha uz uplne ledova a vystup trubka ke klapce taky takze si myslim ze az taky moc velky vyznam to odelene sani moc nebude. jo a ivane ked chces tak si to sprav ale myslim ze hlavne u tebe to uz zadny vyznam mit nebude
proc si myslis ze hlavne u mna to vyznam nebude mat?

Napsal: 17.03.2008, 00:21
od pablo
na tvim seriovym motoru ty to nic neudela. a proto to tam nemam ani ja muj nazor je ze i kdyz to zakrytujes tak filtr si potahne ten teplej vzduch taky zhora kde uz kryt nebudes mit a zadalsi pri napaoru kdyz jedes tak se tam dostava taky tlak ze to teplo jde od motoru tak ze ho tlacii dozadu takze filtr toho teplyho vzduchu moc nesaje. nasava ho jedine kdyz stojis na miste a kdyz chces privest jeste vic vzduchu tak si udelej vacsiu diru a tam si osad trubku viz odkaz vyssi. a nad nejakou prepazkou si nedelej hlavu
muj nazor

Napsal: 17.03.2008, 00:24
od pablo
jo a este az s tym autem budes jezdit na cas a budes tam mit kolem 400ps budes nahanat kazdy konik navyse a sekundu tak si to tam namontuj ale pri tvem jezdeni domacem to nema smysl