Stránka 442 z 600

Re: OT

Napsal: 18.12.2011, 14:36
od SDRT
DragonART píše:seriový internals prý vydrží až 400 koní.. co jsem se takhle setkal na venkovních forech... spíš si myslím že to se taky bude hodně odvíjet jak často s tím pojedeš opravdu kudlu na hraně, aby ten motor dostal čočku... a jak se o to budeš starat... :wink:
350 na kolach zo seriou ,APEXI,TD06 20G ,750 cc,TOMEI cams ,
http://www.youtube.com/watch?v=Z5inDGUgePE

Re: OT

Napsal: 18.12.2011, 19:13
od Design
To chci!!Co by to teoreticky melo vydržet?

Re: OT

Napsal: 18.12.2011, 21:07
od Iwan
dobre to slape! klobuk dole

Re: OT

Napsal: 18.12.2011, 22:39
od Matysek
tak jsme si s bobešem dovezli hračku do města je to sunny 1.6 Gti, jede to opravdu hezky, není nijak obouchaná a ani se na tom nepodepsala ruka tunera, ... hmm že by kastle pro CA18DET :D

Obrázek

Obrázek

Re: OT

Napsal: 19.12.2011, 09:43
od Fizzbiker
peknej ale je tam "mala" prevodovka na DET sice pasuje ale s tak prťavou spojkou ze to ani nerozjedes...

predpokladam ze to ma NICS a 88kW ne?

Re: OT

Napsal: 19.12.2011, 10:02
od Matysek
Jak je to s těma kW netuším v papírech je 92kW, wikipedie tvrdí 91kW a třeba elit.cz tvrdí 81kW a ty 88kW, heh tak kde je pravda?? :D Je v tom bordel, ale důležité to rozhodně není... :wink:

jj o té "malé" převodovce vím, ale zatím to není aktuální, takže až nám rupne v bedně a půjdeme do swap-u tak budeme hledat tu "větší" 8)

Re: OT

Napsal: 19.12.2011, 10:45
od Fizzbiker
CAčka 1,6 DE mely 81 a 88kW 92 a 94kW mely CA18DE.... :wink: co je v papirech vubec neres pokud ti sedi cisla protoze sou v tom uplne hovna...

slu by to poresit i s timhle gearem kdyztak to pak muzem probrat jak to bude akutní.

Re: OT

Napsal: 19.12.2011, 12:04
od Matysek
a jak rozeznat 81kW a 88kw?

Re: OT

Napsal: 19.12.2011, 19:23
od Fizzbiker
ty nechcu kecat ale myslim že 88kW ma NICS a tridratovou lambdu a 81kW ma jednodrát... ale jestli to tak opravdu je netušim... jinak podle VINu by to melo jit a nebo podle cisla ECU

Re: OT

Napsal: 19.12.2011, 20:36
od Bobeš
Tak má to 3 drát... :)

Re: OT

Napsal: 20.12.2011, 11:44
od Iwan
Nema nekdo skusenost z repasovanim servo pumpy??? Robil to uz nekdo, fungovalo to?
Odeslo mi to na mercedesi w140 , pouzite kupovat nechcu, nove pochopitelne tez ne :D momentalne, tak ze by sem skusil repas sadu 8)

Re: OT

Napsal: 20.12.2011, 13:47
od pablo
SDRT píše:
DragonART píše:seriový internals prý vydrží až 400 koní.. co jsem se takhle setkal na venkovních forech... spíš si myslím že to se taky bude hodně odvíjet jak často s tím pojedeš opravdu kudlu na hraně, aby ten motor dostal čočku... a jak se o to budeš starat... :wink:
350 na kolach zo seriou ,APEXI,TD06 20G ,750 cc,TOMEI cams ,
http://www.youtube.com/watch?v=Z5inDGUgePE
co tohle http://www.youtube.com/watch?v=7b0R1-Bl5FE
od 2:10 min :D

Re: OT

Napsal: 20.12.2011, 14:59
od Design
Moc hezky projete pablo

Re: OT

Napsal: 21.12.2011, 01:44
od Svobda
Iwan píše:Nema nekdo skusenost z repasovanim servo pumpy??? Robil to uz nekdo, fungovalo to?
Odeslo mi to na mercedesi w140 , pouzite kupovat nechcu, nove pochopitelne tez ne :D momentalne, tak ze by sem skusil repas sadu 8)
Co ti tam odeslo lamely nebo co ? Ja mu akorad daval nove gufera. Ale podtlakovou pumpu na brzdy jsme repasovali . Podobnej system lamelky jsme si udelali svoje nove.

Re: OT

Napsal: 21.12.2011, 07:04
od Iwan
Nevim co presne asi gufero, tesneni, tece to primo spod osky ven...chalani v servisi tym sa do repasu moc nechcelo ale pouzita moze byt za chvilku v stave takem istem...