Zavařit nebo dát VLSD???
Re: Zavařit nebo dát VLSD???
Nechcem zakaladat novu temu,tak to pisem sem.Mozno sa opitam somarinu,ale ide zavarit,alebo nejako zablokovat LSD diff na 100 precentnu svornost?Neviem,nemal som to rozobrate,tak sa pitam.Dakujem.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavařit nebo dát VLSD???
a nevznikne nahodou 100% svornost prave tim ze se ten open diff zavari?
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Re: Zavařit nebo dát VLSD???
Precitaj si co som napisal este raz.LSD.Lefa píše:a nevznikne nahodou 100% svornost prave tim ze se ten open diff zavari?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavařit nebo dát VLSD???
Neviem ako vyzera spojkovy LSD zo z31, ale ked ma podobny princip, tak potrebujes namiesto tych lamiel vyrobit nieco, co bude mat "zuby" aj z vonku aj z vnutra. Potom to tam das namiesto tych lamiel a mas 100% svornost.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Zavařit nebo dát VLSD???
ak je to VLSD (viskozny LSD) tak asi nie, vnutorne puzdro je v podstate nerozoberatelne tusim a nie su tam priame kontaktne plochy.buky300zx píše:Nechcem zakaladat novu temu,tak to pisem sem.Mozno sa opitam somarinu,ale ide zavarit,alebo nejako zablokovat LSD diff na 100 precentnu svornost?Neviem,nemal som to rozobrate,tak sa pitam.Dakujem.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavařit nebo dát VLSD???
On ma spojkovy, VLSD by uz davno vyhodilraddy píše:ak je to VLSD (viskozny LSD) tak asi nie, vnutorne puzdro je v podstate nerozoberatelne tusim a nie su tam priame kontaktne plochy.buky300zx píše:Nechcem zakaladat novu temu,tak to pisem sem.Mozno sa opitam somarinu,ale ide zavarit,alebo nejako zablokovat LSD diff na 100 precentnu svornost?Neviem,nemal som to rozobrate,tak sa pitam.Dakujem.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Zavařit nebo dát VLSD???
vyhod to vnutro sezen si opendiff hrusku vykuchej ji a zavar a nacpi to tam a ´venec pouzi aby ti sedely zuby na staly prevod.
Re: Zavařit nebo dát VLSD???
Tak dif už je zavařený. Sice jsem to ještě moc neprojížděl, ale první dojem je super. Jen ty ostré zatáčky, tam se to šponuje, ale zadek auta je lehký, takže to je v pohodě a myslím, že se nic poškodit nemůže. A že trpí pneu? Co je mi do nich? Stejně je vzádu střídám pomalu jak ponožky
Jinak je to naprosto v pohodě, měl jsem z toho větší strach. Myslím si, že nemá cenu kupovat za 10-ti tisíce špéru. Tohle splní učel stejně. Takže můžu každýmu doporučit, je to naprosto v klidu a nic to nestojí. Nevím, jestli je lepší orig. VLSD, ale tohle je na drifty parádní. I se s tím dá docela dobře jezdit normálně, jen v plném rejdu se to šponuje, ale zas tak hrozný to není. Jak říkám, myslel jsem, že to bude horší, ale je to naprosto v pohodě.
Děkuji všem na fóru za rady, je to parádní.
Jinak je to naprosto v pohodě, měl jsem z toho větší strach. Myslím si, že nemá cenu kupovat za 10-ti tisíce špéru. Tohle splní učel stejně. Takže můžu každýmu doporučit, je to naprosto v klidu a nic to nestojí. Nevím, jestli je lepší orig. VLSD, ale tohle je na drifty parádní. I se s tím dá docela dobře jezdit normálně, jen v plném rejdu se to šponuje, ale zas tak hrozný to není. Jak říkám, myslel jsem, že to bude horší, ale je to naprosto v pohodě.
Děkuji všem na fóru za rady, je to parádní.
Re: Zavařit nebo dát VLSD???
jinak zeptej se poloosy jak se jim to liby
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavařit nebo dát VLSD???
nech ho :-D bude legrace, tohle si hromada lidi nedomysli ze nekde neco asi bude vic namahany a ze to nevydrzi dlouho :-D
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Zavařit nebo dát VLSD???
Ale domyslí. Dlouho jsem přemýšlel, jestli zavařit nebo ne, dlouho. Nakonec jsem si řekl, proč ne. Maximálně něco povolí. Má to spousta lidí a nikdo si nestěžoval, že by něco ruplo. Je to jenom dočasně, něž tam dám něco lepšího.(pár let:D).
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavařit nebo dát VLSD???
Hehe...ok nakup si polosy do zasoby, dokad jsou...protoze vas jezdi se zavarenym difem dost a bude po nich shanka :-d
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde