Stránka 6 z 7
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 03.11.2012, 22:56
od jagy
mara_m píše:ja se hadat nebudu pac stejnak nikam nedojdem ja si stejnak budu stat za svem a auto si postavim podle sveho..............
A jak jsi k tomu dosel, z OPEN bude rychlejsi? Mas nejaky referencni vuz nebo je to jen teorie? Moc nechapu, proc se ty svory do aut davaji...
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 03.11.2012, 23:27
od 200sxfabi
RC_ píše:Parádní debata
Určitě nebudu kupovat LSD za 30. Nevím jestli se to sem hodí ale mohl by mi někdo vysvětlit jak funguje HLSD? Jen tak po lopatě stačí
http://www.youtube.com/watch?v=Hn0uSCmrNc8
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 04.11.2012, 01:21
od Awatar
jagy píše:Maro, nikdo nepsal at kupuje lamelak za 30tis. kc...
VLSD je minimum, HLSD z S15 je jeste lepsi volba. Psat, ze open je lepsi je holy nesmysl...
Asi tak, jenom HLSD z s15 najít ve slušnym stavu je trochu problém (asi tak jako slušný VLSD). Za nový HLSD dáš stejný prachy jako za LSD (ne-li víc). Ale to už je jiná diskuse.
Maro do svýho auta si dej co chceš, ale nedávej tu rady, který nejsou ničim podložený a ještě k tomu totální kravina.
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 04.11.2012, 05:18
od SDRT
RC_ píše:Nikdo ale neřekl ,že nechci řešit podvozek. Podvozek chci DW nebo Japspeed. Nad brzdami ještě pouvažuju ale serioví tam nenechám. Diff bych pro zatím zkusil VLSD... žádná okruhovka to nebude takže to tak úplně hrotit nebudu. Občas nějáký to zklouznutí jinak víkendovka
Podvozok myslis tlmice?? Pouzi Japonske ,radsej dobre second hand ako nove Cinske a ramena a poodobne mozes pouzit lacnejsie,len nie MADE in China.Ja ich mam na dielni a to je vidiet ked to porovnam s tym co mi pouzivame a predavame .
Diff kup VLSD ale vytahany ,taky co uz velmi nedrzi,kupis ho lacno a zasimuj ho .My sme pouzivali simovany na nasom driftery 350 HP na kolach celu minulu sezonu a fungoval skoro ako 2 way ,teraz sme tam dali open zavareny lebo sme uz nestihali pred driftom dat tam 2 way nakolko sme maly problem z " malymi saftami " z difu ,lebo dif mal 3x2 a my ranujeme 5 stud poloosy .
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 04.11.2012, 20:11
od RC_
Moc nerozumím tomu s tím diferákem. Jinak ale kupovat tlumiče z druhé ruky se mi moc nechce ...
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 04.11.2012, 22:34
od Woyta
Vezmes S VLSD ktere uz funguje jako open a koupis shimovaci podlozky ktere das dovnitr k jadru. Diff pak zase nejakou dobu svira.
A vubec. Dejte tam CD. Bude to mit zatah vodspodu a jeste to sezere jen par litru.
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 05.11.2012, 10:36
od SDRT
RC_ píše:Moc nerozumím tomu s tím diferákem. Jinak ale kupovat tlumiče z druhé ruky se mi moc nechce ...
Ja bezne kupujem z Japonska pouzite tlmice a nemam s nimi problemi ,ale nekupujem lacne za 60$ set.
Funguju lepsie ako keby som kupil Cinske alebo D2 Taiwan alebo MDU ,Racing logic Emotors a podobne.
Ale ked mas zvysne peniaze tak CUSCO 3 way alebo TEIN drift spec 3 way /ale musis objednat z japonska lebo sa nevyvazaju/.
Ked mas auto na denne jazdenie a chces sportovy pocit pri jazde tak KYB a kratke pruziny .
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 05.11.2012, 11:57
od RC_
Krátké pružiny nechci. Asi jen pro dobrý pocit si chci koupit set tlumičů a koukal jsem po HSD , Tein (driftworks shop) či Japspeed / Daiyama (
http://www.highperformanceparts.cz) . U těchto značek bych nečekal ,že to jsou čínské kopie.
Jinak auto bude na volný čas a na příležitostné klouzání/driftování.
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 06.11.2012, 12:37
od jagy
Woyta píše:Vezmes S VLSD ktere uz funguje jako open a koupis shimovaci podlozky ktere das dovnitr k jadru. Diff pak zase nejakou dobu svira.
Na Google jde najit dost navodu na "shimming". Je to levna uprava...
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 06.11.2012, 13:40
od SDRT
RC_ píše:Krátké pružiny nechci. Asi jen pro dobrý pocit si chci koupit set tlumičů a koukal jsem po HSD , Tein (driftworks shop) či Japspeed / Daiyama (
http://www.highperformanceparts.cz) . U těchto značek bych nečekal ,že to jsou čínské kopie.
Jinak auto bude na volný čas a na příležitostné klouzání/driftování.
HSD by som nekupoval , tlmice na ktore si dal link su vyrabane v Cine a Taiwan a "" ...su vyrabane v tej istej factory ako D2 ,BC ,K-sport ...ved to niesu kvalitne podvozky, a tie co prerdavaju na website co si dal lionk , su lacnejsie ako napriklad D2 , lebo su vyrabane z lacnejsich materialov a zaklad tlmica je vo vnutry tlmica a nie ako vyzera z vonku .
TEIN povacsine len 2 way nastavovacie a relativne cenovo dostupne tlmice su 3 way ta cena uz je podstatne vyssia.
Velmi dobre tlmice OHLINS tu sa velmi nepredavaju ale v Europe ,len neviem ake ceny .
Ako som povedal v tvojom pripade na denne vozenie a obcas sa sklznut , KYB s kratkymi pruzinami.Neviem ako je to cenovo ale tu su cenovo dostupne.A najlacnejsie by bolo nechat tam serie a nalozit na nich KING SPRINGS kratke pruziny.
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 06.11.2012, 14:50
od mara_m
kdyz tu pises taiwan cina a kde myslis ze se dela tein atd ?? aj turba garrett se delaj v cine
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 06.11.2012, 19:35
od cornhollio
ja mam tein a je na nem nalepka made in japan
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 06.11.2012, 21:54
od mara_m
jj sidlo maj v japanu ale vyrabi se to v cine a vte same fabrice delal cinani kopie bez znacky tein
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 06.11.2012, 21:58
od Woyta
JJ vse se dela v cine.
Pripadne se to trosku dodela nekde jinde kvuli lepsi image.
Dnes mas spoustu veci oznaceno jako vyrobeno v EU. Hadej proc.
Re: Swap SR20DET do S13
Napsal: 08.11.2012, 11:36
od SDRT
mara_m píše:kdyz tu pises taiwan cina a kde myslis ze se dela tein atd ?? aj turba garrett se delaj v cine
TEIN origo v japonsku
TEIN copy v Cine
A GARETT turbo se delaj v MEXICU /"made in USA "/