Stránka 6 z 13
Napsal: 26.09.2006, 23:24
od miki
turbo je po repase a simeringy tolko oleja nepustia... kruzky...
Napsal: 26.09.2006, 23:28
od adner
miki,je mi líto,že jsi málo přístupný názorům ostatních lidí,poněvadž by ti usnadnily život,ale problém je v odvětrání ať už to chceš slyšet nebo ne.Klidně na to vsaď svoji kariéru.Mě jen hrozně mrzí,že u toho nebudu až na to přijdeš.
Napsal: 26.09.2006, 23:30
od miki
adner, ked to po prekruzkovani bude zrat olej, tak sa ti verejne ospravedlnim a pojdem robit nieco ine, co nesuvisi s autami!!!!!!!!!!
Napsal: 26.09.2006, 23:30
od Kentoya
takže si to shrnmě
1, turbo oki
2, pcv ventil oki
3, sání bez oleje
4, tvrdíš, že přetlak ve vaně není, já tvrdím, že pokud jsou to kroužky, tak tam přetlak je, ale je tak malý že nevystřelí měrka, a nemá to podstatný vliv na mazání (ale to není podstatné
takže čím to může být
jsou 4 možnosti
1, kroužky 60%
2, zlomený dří ventilu 10%
3, těsnění pod hlavou 20%
4, vydřené vodítko ventilu a spadené gufero 10%
Napsal: 26.09.2006, 23:31
od miki
a az budu tie kruzky vonku, tak ti napisem, ake mali vole v zamkoch...
Napsal: 26.09.2006, 23:32
od adner
zdaleka neznamená,že když je turbo po repasi,že nepustí olej.Můžu se tě zeptat,kolik sis jich sám osobně opravil?jen jestli víš jak vlastně funguje.
Napsal: 26.09.2006, 23:33
od Kentoya
přesně to bude ono, ale stejně zkontroluj i ventily, jen pro jistotu
Napsal: 26.09.2006, 23:33
od miki
kentoya, zlomeny ventil-podla mna uplna destrukcia motora... ak by bol prasknuty, tak neudrzi tlak.. ten motor tlaky ma.. tlak v klukove-spotrebu leja robi stieraci kruzok, ktory s tesniacimi nesuvisi.. ak by bol tlak v klukovke od tesniacich kruzkov (ktore drzia tlak..!), tak ho musis stihnut za normalnych okolnosti odvetrat... ci uz cez PCV, alebo pred turbo
Napsal: 26.09.2006, 23:34
od miki
adner, neviem, ako funguje turbo, len viem, ze nieco take existuje........................................................................
Napsal: 26.09.2006, 23:35
od Kentoya
adner píše:zdaleka neznamená,že když je turbo po repasi,že nepustí olej.Můžu se tě zeptat,kolik sis jich sám osobně opravil?jen jestli víš jak vlastně funguje.
je fakt, že ze dvou repasovaných turb od michala, jedno začalo pouštet olej už po dvou tisících, ale nebylo to na hustý dým, jen při fulboost, to trošku začoudilo
Napsal: 26.09.2006, 23:37
od miki
toto turbo repasoval overeny clovek. a keby aj nie, tak stare bolo v hroznom stave a nic sa nezmenilo s novym...
Napsal: 26.09.2006, 23:43
od Kentoya
proto je u dříku toho ventilu jen 10%, ale stejně to možné je i bez destrukce
Napsal: 26.09.2006, 23:45
od miki
kentoya, s tymto som sa nestretol u ziadneho motora este, ala myslim si, ze ak by aj bol poskodeny ventil, tak neudrzi tlak a nebude zvladat 6.000 rpm... ale oki, berem tento nazor, ale nebude to ono... ;-)
Napsal: 26.09.2006, 23:46
od adner
miki ,že mi nevěříš mě nepřekvapuje,to už je taková lidská vlastnost,že si myslíš o prdeli taky ne,akorát mě mrzí,že jsem si tu plácal játra zbytečně ačkoliv jsem tento problém již několikrát řešil,tedy bych o tom mohl něco vědět
Napsal: 26.09.2006, 23:48
od miki
adner, este raz-ak budes mat pravdu, tak sa ti verejne ospravedlnim...