Napsal: 04.01.2007, 10:40
Jednoznacne radovy. Ten zvuk motora je uplne nenahraditelny. A takisto je lepsi tym, ze ma jednu hlavu, jedny zvody a tak (menej babracky pri udrzbe).cornhollio píše:ja bych sel do radovyho sestivalce
Jednoznacne radovy. Ten zvuk motora je uplne nenahraditelny. A takisto je lepsi tym, ze ma jednu hlavu, jedny zvody a tak (menej babracky pri udrzbe).cornhollio píše:ja bych sel do radovyho sestivalce
I prestavba je lehci u RB....nicmene VQ je celohlinik, je to 3.0 a je kratsi..takze to nebude tolik tezky na predku jako v pripade pouziti radovyho RB, kterej konci daleko pred napravnici...i posledni skaj pouziva VQ35DETT a budou pro to mit nejakej duvod proc presli z rady na V6kenivruh píše:Jednoznacne radovy. Ten zvuk motora je uplne nenahraditelny. A takisto je lepsi tym, ze ma jednu hlavu, jedny zvody a tak (menej babracky pri udrzbe).cornhollio píše:ja bych sel do radovyho sestivalce
Maju dovod ze je lahsi a kratsi.Mirek píše:I prestavba je lehci u RB....nicmene VQ je celohlinik, je to 3.0 a je kratsi..takze to nebude tolik tezky na predku jako v pripade pouziti radovyho RB, kterej konci daleko pred napravnici...i posledni skaj pouziva VQ35DETT a budou pro to mit nejakej duvod proc presli z rady na V6kenivruh píše:Jednoznacne radovy. Ten zvuk motora je uplne nenahraditelny. A takisto je lepsi tym, ze ma jednu hlavu, jedny zvody a tak (menej babracky pri udrzbe).cornhollio píše:ja bych sel do radovyho sestivalce
usporadani valcu ovlivnuje emise?Martin_534 píše:mají důvod a to přísný emisní normy, který rb ani sr nesplňuje
Mirek píše:Ja asi precijen prubnu VQ, kvuli hmotnosti a tezisti...zatim VQ30DET, casem mozna DETT. Akorat sem hledal i prestavby s VG30DETT, kvuli reseni urcitejch tech. problemu a neni mi jasny jak tam treba resi vyfuk u TT. Protoze mit vyfuk 10cm od trubicky kde jde palivo mi neprijde jako stastny reseni. Nebo jak je to s turbama vuci podbehum kastle atd.. Pokud se pevne rozhodnu do toho jit (po zjisteni blizsich info), tak muzeme pri prestavbach spolupracovat. Motory jsou to podobny. Pokud mi muzes poskytnout nejakou dokumentaci o zastavbe V6 TT do SX, jak jsi se driv zminoval, sem s ni. Prestavbu planuju urcite, jen stale vaham mezi RB25 ci 26 a VQ30blázen píše:já už mám nabídku na VG30DETT takže jak dodělám můj CA asi taky poběží do světa