Stránka 507 z 600
Re: OT
Napsal: 18.11.2012, 12:30
od Xcriss
Zmenit by se mel pristup lidi, kteri pri kazde prilezitosti projevuji falesnou litost aby byli cool a kdyz je moznost k tomu pres net pranyrovat nekoho jineho, tak to je uplne nejvic super... Na Rallye chodi lidi, kteri vi, ze auto muze vyletet... Stoji tam, kde chteji a je to JEJICH vec, nejakym haterum zpoza klavesnice to muze byt UPLNE U PRDELE...
Re: OT
Napsal: 18.11.2012, 12:30
od Woyta
O zakazani individualni dopravy se EU dlouhodobe snazi.
Re: OT
Napsal: 18.11.2012, 12:31
od Mickael
,,Potvrzují mi též názor, že podobné závody vyhledává spodina, která si realizuje své zvrácené adrenalinové představy. ,,
Diskuze pod clankem tomu vzdy dodaji smrnc.
Re: OT
Napsal: 18.11.2012, 12:34
od Xcriss
Re: OT
Napsal: 18.11.2012, 12:46
od sejkora
Vsechny co to chtej zakazat a maj debilni kecy bych postavil k trati kdyz se jeste jezdila Bckova skupina...
Re: OT
Napsal: 18.11.2012, 13:02
od adner
vzal bych je na exkurzi do LDNky aby viděli, jak se umírá důstojně a bezpečně, tak jak by se správně mělo
...možná by zjistili, že nechat se rozmontovat Subárkem na erzetě je nejspíš ještě jedna z lepších variant.....
Re: OT
Napsal: 18.11.2012, 19:21
od blázen
to je debilovina vůbec nad nějakým zákazem přemýšlet
Re: OT
Napsal: 21.11.2012, 18:30
od Woyta
Wankel opet na scene.
MX5 bude zajimava.
Mazda: vývoj nových rotačních motorů
Pod vedením šéfa oddělení sportovních automobilů a hlavního inženýra projektu roadster MX-5 p. Yamamoto zahájila společnost Mazda vývoj nových rotačních motorů, jejichž řada ponese označení Sky-R. První z nich by se měl objevit v roadsteru MX-5 nové generace, jehož tržní uvedení plánuje Mazda na rok 2014, stejně jako na modelu RX-7 (tržní uvedení v roce 2017). V centru zájmu vývojářů nové řady motorů bude odstranění technických nedostatků jejich „předchůdců“, tj. nízká palivová hospodárnost, malý krouticí moment a nesoulad s moderními ekologickými předpisy.
Re: OT
Napsal: 21.11.2012, 18:45
od Xcriss
To zni hodne zajimave
Ze by kladivo na GT86?
Snad bude design nejaky rozumny
Re: OT
Napsal: 21.11.2012, 18:48
od Woyta
Designy budou dva.
Mazda a Alfa.
Re: OT
Napsal: 21.11.2012, 18:58
od sejkora
Re: OT
Napsal: 21.11.2012, 20:09
od OndraS13
nejdřív jsem koukal k čemu to asi je a pak mě to došlo :-)
Docela zajímavý - ale k čemu to je dobrý ???
Dokáže to někdo objasnit ?
Re: OT
Napsal: 21.11.2012, 21:06
od Mickael
Co jsem se docetl tak je to komplet zadni odpruzeni a jako nejvetsi vyhodu vidim pristup u stelovani,jinak nic.
edit : Jeste uvadeji vyhody :
Vaha vice na stredu automobilu
Mene neodpruzene vahy
Nezahriva se od pneumatik a brzd > Vetsi ucinnost (diskutabilni)
Zajistuje funkci zadni rozpery.
Udajne tlumice ze Suzuki Hayabusa.
Podle me je to cely blbina.
Re: OT
Napsal: 21.11.2012, 21:19
od sejkora
Adner by se tu o tom mohl rozepsat, ten to bude urcite vedet, ja vam to tak nepopisu. Ale prednosti jsou jasny, stelovani vysky, tvrdosti atd a hlavne tim snizis neodpruzenou hmotu...
Re: OT
Napsal: 21.11.2012, 21:24
od Jimmbo
Dal bych to aj do Tech. sekce ale nevim ci to je OT
... Chcem sa opytat na silencer (to do vyfuku co utlmuje hluk)...
Ja mam trosku problem s hlukom...Teda ja osobne nie ale nasi mili spoluobcania na mna uz par krat volali policiu...
Tak som sa to rozhodol riesit tymto silencerom. Vyrobil som si vlastny a pouzil som 40mm trubku.. Ked som ho vsuval do vyfuku, mal som s tym problemy pretoze bol dost tesny. Ale ked som ho tam dostal a pridal som plyn do 2000RPM tak hned vyletel... Bojim sa ze sa mi bude tlakovat vyfuk... Moze to nejako poskodit turbo alebo mi zacnu fucat tesnenia na vyfuku???? Ak niekto ma silencer aky ma priemer ta trubka????
Dakujem za vase nazory...