Stránka 527 z 600
Re: OT
Napsal: 18.03.2013, 15:07
od zdenal
ta GPE
Re: OT
Napsal: 18.03.2013, 16:35
od RC_
těsnění pod hlavu NIPPART ... nějáké zkušenosti?...
Re: OT
Napsal: 18.03.2013, 19:27
od Mickael
Kluci jedete nekdo z Prahy do Mostu v sobotu? Ja to mam ted nepojizdny a daily Opelem se mi tam nechce
))
PS. prispeju na beno
Re: OT
Napsal: 19.03.2013, 10:59
od Fizzbiker
RC_ píše:těsnění pod hlavu NIPPART ... nějáké zkušenosti?...
co vim nahrady rady foukaj zvlast kdyz prifouknes motor. victor reinz spolehlive nebo origo nissan. no nebo plech. ale to musis mit srovnanou hlavu a blok.
no zkus uvidis. treba budes mit stesti :-)
Re: OT
Napsal: 19.03.2013, 20:08
od RC_
no dneska jsem pro něj byl a až teď jsem si všiml ,že je tam napsaný CA18DE
mám ho jít vrátit?...
Re: OT
Napsal: 19.03.2013, 22:31
od Fizzbiker
sou stejny. otazka je ne, kam to pasuje, ale co vydrzi.
urcite to bude napsano tabulce kompatibility. uvidis no. :-D
jedno plonkový japonský DET tu mám. na motor jde plech tam mi z komplet sady zbude podpalicové.
Re: OT
Napsal: 19.03.2013, 22:46
od RC_
že by tam nešlo obavy nemám... ale jestli je udělaný pro atmosféru to by byl problém si myslim
ale co... když tak to budu dělat zase znova
Re: OT
Napsal: 19.03.2013, 22:49
od Fil
Taky mám jedno "no name" ze sady navíc, stejně jak Fizz dávám kov a "měděnku"
Re: OT
Napsal: 19.03.2013, 22:56
od RC_
taky bych dal kov... ale nechci rozebírat spodek kvůli rovnání bloku... možná až se to bude dělat příště
Re: OT
Napsal: 20.03.2013, 15:04
od nismors13
Dementní dementi? Alebo ako vela môže mat človek v hlave nasraté...?
https://www.youtube.com/watch?feature=e ... tYCF8&NR=1
Re: OT
Napsal: 20.03.2013, 17:18
od xNEZMARx
aby jim to bouchlo do ksichtu a ještě shořel barák
vymaštěnci to auto mohlo ještě dělat hodně zábavy
Re: OT
Napsal: 22.03.2013, 20:15
od Woyta
Tak uz muzu rikat, ze jsem pracoval v Ferrari.
Rano jsem se vratil vyvojoveho centra Ferrari F1, kde jsem si v ramci training day modeloval kus predního kridla.
Firemni kultura oproti Skodovce velmi prijemna. Byt se jede naplno, tak zadnej stres, nikdo na nikoho nerve atd. Spousta skodovaku si o sobe mysli kdo vi co. Tady nepoznate kdo je sef a kdo konstrukter. Sef si s vami klidne popovida a vypije kafe a je jedno jak vysoko je postaveny. Ve Skodovce jste jako externista ten nejhorsi povl.
I obycejna zavodní jidelna ma zcela jinou kulturu. Samotna budova jidelny je velmi reprezentativni. Sedíte ve druhem patre a mate krasny rozhled po fabrice.
Na vyber mate zhruba 2 hlavni jidla a nekolik jejich variant, pripadne pult kde si poskladate na co mate zrovna chut. K jidlu samozrejme dezert ci ovocny mix dle vlastniho vyberu. Jidlo velmi dobre a to vse jen za 3eura. To co tu treba Eurest vydava za jidlo pro lidi je des. K piti je zdarma k dispozici postmix coca coly, fanty, ....
V jidelne je jedna velka obrazovka kde behem obeda zamestnancum promitaji firemni propagacni videa. Moc pekna videa.
Co se tyce aut tak po meste jezdi nejvice Fiat 500. Nejvice Ferrari potkate asi na brane, kdyz je berou na testovani na silnice. F12berlinetta v maskovacim polepu jsem si take zblizka prohledl. Moc pekne auticko.
Re: OT
Napsal: 23.03.2013, 14:38
od Rave
Re: OT
Napsal: 23.03.2013, 19:30
od Mickael
Jeste napisu sem,nez se v tom zacnu zas hrabat.
Nesviti mi cela prava strana vepredu. Hadam ze to odnesli kabely v blatniku protoze nemam podbehy.
Ale nez to zacnu merit a zkouset,nemel nekdo to same? Neodpalujou se tam po tech letech kontakty nekde nebo neco?
Re: OT
Napsal: 23.03.2013, 19:32
od mara_m
mno ja bez podbehu jezdim uz cca 2 roky a nic pokud to tedy nemas tak snizene ze by oto skrtalo kolo
zacni pojisty atd