OT
Re: OT
Zatím se ptám čistě teoreticky.
Jaký motor do Z31 než se s tím daný člověk naučí jezdit tak by to melo zůstat atmo a časem by se přidalo turbo nebo kompresor.
Volby jsou:
VH45DE
VG30DE
.
.
LS1
VG a VH se dají sehnat do 1200$ a převodovka se dá použít s redukcí z Z32. VH by mělo být díky hliníkovému bloku lehčí než VG a je to osmiválec takže v atmosféře by mělo výhodu otázka je jak by to bylo časem se zvyšováním výkonu, u VG je to jasné všichni víme co dokázalo v adnerově Z32ce ale jak je to u VH ?Potom je tady možnost LS1 které je sice nejlehčí a na úpravy reaguje taky super stačí se podívat na zelené GTM ale cena a náročnost swapu už je docela dost vysoká takže to asi padá.
Poprosil bych o názory ,nápady a postřehy.
Díky
Jaký motor do Z31 než se s tím daný člověk naučí jezdit tak by to melo zůstat atmo a časem by se přidalo turbo nebo kompresor.
Volby jsou:
VH45DE
VG30DE
.
.
LS1
VG a VH se dají sehnat do 1200$ a převodovka se dá použít s redukcí z Z32. VH by mělo být díky hliníkovému bloku lehčí než VG a je to osmiválec takže v atmosféře by mělo výhodu otázka je jak by to bylo časem se zvyšováním výkonu, u VG je to jasné všichni víme co dokázalo v adnerově Z32ce ale jak je to u VH ?Potom je tady možnost LS1 které je sice nejlehčí a na úpravy reaguje taky super stačí se podívat na zelené GTM ale cena a náročnost swapu už je docela dost vysoká takže to asi padá.
Poprosil bych o názory ,nápady a postřehy.
Díky
Re: OT
A co třeba LT1 z 90. let?
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
VH45 prevrtany na 5.0, kdyby se mi do pracek dostalo nekdy ZX, tak tam urcite jde
http://www.youtube.com/watch?v=w3hLQtXRAqU
http://www.youtube.com/watch?v=w3hLQtXRAqU
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
parádní.. taky bych to tam hned strčil..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: OT
Taky to nakonec vidím asi na VH uvidíme co se z toho vyvine.
http://www.youtube.com/watch?v=CpJKrhEw_So
http://www.youtube.com/watch?v=CpJKrhEw_So
Re: OT
http://www.ebay.com/itm/LS1-ENGINE-SIX- ... 75&vxp=mtr
je to sice 80k ale v ceně je 6q převodovka (což jest veliké plus), spojka a všechny ostatní agregáty, včetně svazku s jednotkou. Takže po montáži do auta stačí připojit benzín, spojku, výfuky, plus mínus a jede se. Jediné, co potřebuje úpravu je kardan ale koupit odpovídající vývod není problém. Výměnou vačky, lepších svodů a větší klapky se power posune k 500 ps a 600 Nm. No a s tím už se dá trochu jezdit...
je to sice 80k ale v ceně je 6q převodovka (což jest veliké plus), spojka a všechny ostatní agregáty, včetně svazku s jednotkou. Takže po montáži do auta stačí připojit benzín, spojku, výfuky, plus mínus a jede se. Jediné, co potřebuje úpravu je kardan ale koupit odpovídající vývod není problém. Výměnou vačky, lepších svodů a větší klapky se power posune k 500 ps a 600 Nm. No a s tím už se dá trochu jezdit...
Re: OT
A co VQ35? Bude nejlehci, upravit jde na tisic zpusobu a koupit nejakou borenou nebo jen dily z ni nebude problem...
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: OT
jagy píše:A co VQ35? Bude nejlehci, upravit jde na tisic zpusobu a koupit nejakou borenou nebo jen dily z ni nebude problem...
co sem cucel tak z VQ vychazi aj VK45DE a VQ30DETT jezdilo aj v JGTC............
ma 125kg ale nevyhodu na swap vidim vtom ze beha po zbernici takze jedine kus cele el a zapojit vse nic nezrusis a tak .......
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT
Jo, da se pouzit seriova elektrika... da se to koupit hotove. Nebo tam rovnou hodit standalone.mara_m píše:co sem cucel tak z VQ vychazi aj VK45DE a VQ30DETT jezdilo aj v JGTC............
ma 125kg ale nevyhodu na swap vidim vtom ze beha po zbernici takze jedine kus cele el a zapojit vse nic nezrusis a tak .......
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!