Stránka 544 z 600
Re: OT
Napsal: 04.07.2013, 12:09
od jagy
mara_m píše:co sem cucel tak z VQ vychazi aj VK45DE a VQ30DETT jezdilo aj v JGTC............
ma 125kg ale nevyhodu na swap vidim vtom ze beha po zbernici takze jedine kus cele el a zapojit vse nic nezrusis a tak .......
Jo, da se pouzit seriova elektrika... da se to koupit hotove. Nebo tam rovnou hodit standalone.
Re: OT
Napsal: 04.07.2013, 12:14
od blázen
V8 je V8
Re: OT
Napsal: 04.07.2013, 13:10
od jagy
VQ je lehci a potencial ma dostatecny
Ale nic proti V8...
Re: OT
Napsal: 04.07.2013, 13:40
od mara_m
jednodusi cesta je lepsi
treba VQ30DE koupis za 24 tisic s celim autem v CR
dlouho sem otom premyslel ze misto VG30DE bych dal VQ30DE ktere je o 65kg lehci ..... ale zas VG je poradnej kus masivu
ale do 300zx swap jedine LS1 nebo VH45
do s13 bych dal VQ30DE+TT nebot je stejne dlouhe jako ca18 a vahu ma taky stejnou ......
Re: OT
Napsal: 04.07.2013, 13:54
od jagy
Samozrejme VQ bylo mysleno do S13... ZX je tezka a posun vpred by to krome vahy a spolehlivosti nebyl zadny.
Sneky bych na to necpal, je to zbytecne a stejne to 99% lidi nebude schopno vyuzit (pokud s tim chce nekdo opravdu jezdit a ne machrovat v hospode, kolik ma koni).
Keep it simple
Re: OT
Napsal: 04.07.2013, 16:12
od Bohuš
Z31 neni tezka mrcha co si pamatuju tak je o 100kg tezsi nez s15 a o 200 kg tezsi nez s13.Poradne vykuchana a odlechcena by se podle me mohla priblizit vaze s13.
Re: OT
Napsal: 04.07.2013, 18:22
od mara_m
tak tam nech VG vyjde te to nejlevneji ten motor vydrzi nesmysl ............
Re: OT
Napsal: 04.07.2013, 18:24
od mara_m
jagy píše: a spolehlivosti nebyl zadny.
co je na VG nespolehliveho ?
Re: OT
Napsal: 04.07.2013, 22:24
od buky300zx
Tiez ma to zaujima.
Re: OT
Napsal: 04.07.2013, 22:40
od jagy
VQ je novejsi motor a cekat, ze 20-25let stary puvodni VG turbo motor bude spolehlivy vecne je... minimalne alibisticke. Atmo VQ bude v te S13 jezdit dlouho, rychle a spolehlive.
ZX jsem mel na mysli Z32... Z31 vubec netusim, jak na tom je.
Re: OT
Napsal: 04.07.2013, 23:00
od buky300zx
No ja som kupil 20 rokov staru Z31 turbo s povodnym motorom.fukol som mu jeden bar plus fmic..... a jazdil som denno denne+na sprint a veci podobne.V com bude spolahlivejsie VG voci VQ(okrem toho ze bude mat menej km)?
Re: OT
Napsal: 05.07.2013, 05:41
od jagy
Mluvil jsem v obecne rovine... Street jezdeni a 15sec. drag neberu jako zatez na motor.
Co okruh? Bude to jezdit 25min. jizdy cely den?
VQ urcite bude...
Re: OT
Napsal: 05.07.2013, 07:37
od buky300zx
Preco by nejazdil.Ked je motor ok,ma dobre chladenie a je rozumne doladeny,kludne moze.Nevidim v tom najmensi problem.
Ale samozrejme viem co myslis.Vzdy je lepsie mat vacsi vykon z atmo,ako turbo a VQ je predsa novsi motor.
Re: OT
Napsal: 05.07.2013, 09:58
od mara_m
az na tom ze VQ motor se podilel uz renaul a ma ho aj laguna
a vse na cem se podilel renaul je na to co ma ve znaku VG je na tom mnohem lepe obecne stare motory vydrzeli vice protoze se delali masivnejsi vetsi ojnice saly atd atd hadat se stebou nebudu nemam to za potrebi a kolik koni snese VG otom si VQ muze nechat jen zdat ...... jedine u VQ je dobre ze je lehci jine + tam nevidim dovolim si tvrdit co se tyce konstrukce tak ze VG je jeden z tech lepsich motoru od nissanu
a jagy pro tvoji informaci VG30 se taky delala atmo
a ma 222ps a 270Nm vymenis ji oil pumpu za turbo das ji turbo hlavy vetsi skrtici klapku a dostanes se pres 250ps a 300Nm a ten motor bude krouzit celej den po okruhu a neznicis ho pokud neni clovek hnup .......
tim tu debatu koncim nepotrebuju se tu hadat kdo ho ma vetsiho .......
Re: OT
Napsal: 05.07.2013, 10:38
od jagy
Maro, ja se taky nechci hadat...
Buky moji pointu pochopil.