Stránka 568 z 600

Re: OT

Napsal: 08.01.2014, 13:00
od Fizzbiker
tak tak....

ale rikal ze v klidu ze to cele rozrezal jednim kotouckem ptže vubec neubyva jen se dost práší....

Re: OT

Napsal: 08.01.2014, 14:54
od Woyta
To vis. kdyz jsou prahy z kompozitnich materialu a ne plechu. :D

Re: OT

Napsal: 10.01.2014, 21:42
od Woyta
Nova generace Cinskejch aut je tu a jak jsem cekal plnej crashtesty na plnej pocet.
http://auto.idnes.cz/nejbezpecnejsi-aut ... tomoto_fdv

Re: OT

Napsal: 16.01.2014, 09:10
od OndraS13
Dotaz :
Jaký zvolit brzdy ? Na zadek jsem se rozhodl vzhledem k řešení plug&play tak Z32 ( nebo použít R33 ? )
A na předek mám tady připravený S14 , ale naskytla se mi možnost R32 GTR a Z32 ( jaký je rozdíl u Z32 v turbo verzi a non turbo ? )

Co by jste doporučily použít na předek a co na zadek ? Auto bude mít 5x114,3 a kotouče budu kupovat nový ...

Re: OT

Napsal: 16.01.2014, 21:01
od Woyta
Jestli to s blbnutim myslis seriozne tak dozadu druhe trmeny pro rucku. :D

Re: OT

Napsal: 16.01.2014, 21:13
od cornhollio
Woyta píše:Jestli to s blbnutim myslis seriozne tak dozadu druhe trmeny pro rucku. :D
a duvod ?

Re: OT

Napsal: 16.01.2014, 21:20
od Koudy
To by mě taky zajímalo.

Re: OT

Napsal: 16.01.2014, 21:26
od OndraS13
Tak momentálně měním zadní nápravu z 240tkový za 200kovou z důvodu abych mohl používat jako ruční brzdu bubny …

Ovšem nikdo mě ještě neřekl co použít za brzdy ? Nejideálnější kombinace ? ??

Re: OT

Napsal: 16.01.2014, 21:29
od Woyta
Pro hydraulickou rucni brzdu.
Bubny sice fungujiale vyzaduji silu a je moznost, ze se kousnou.
Hydrauliku jde sice napojit na stavajici zadni trmeny ale obcas to nedela dobrotu v brzdovem okruhu.
Samostatny trmen je tedy na blbnuti nej reseni.

Re: OT

Napsal: 16.01.2014, 21:35
od cornhollio
Woyta píše:Pro hydraulickou rucni brzdu.
Bubny sice fungujiale vyzaduji silu a je moznost, ze se kousnou.
Hydrauliku jde sice napojit na stavajici zadni trmeny ale obcas to nedela dobrotu v brzdovem okruhu.
Samostatny trmen je tedy na blbnuti nej reseni.
pokud nechce driftovat zavodne tak je hydra temer zbytecna , na vetsinu utrhnuti a podobne staci seriova

Re: OT

Napsal: 16.01.2014, 21:38
od 200sxfabi
OndraS13 píše:Tak momentálně měním zadní nápravu z 240tkový za 200kovou z důvodu abych mohl používat jako ruční brzdu bubny …

Ovšem nikdo mě ještě neřekl co použít za brzdy ? Nejideálnější kombinace ? ??
Budu se opakovat Ondro...ode mě čekel lobby za 350Z na předek a pokud chceš mermomocí i zadek tak Z32 ;)
Kompletně je to vše plug&play...tuším že zadky ze Z32 pasují uplně bez uprav, jen vím že bývá problém s krátkou brzdovou hadicí co nedosáhne na třmen....a předek stačí převrtat kotouč na 4díru (ale ty vlastne budeš mít 5 díru ne?..ttakže pohoda) a stačí zvětšit díry v těhlici 14kou vrtákem :) takže swap na dvě tři hoďky na celém autě :)

Re: OT

Napsal: 16.01.2014, 21:52
od OndraS13
Bremba už jsem taky objednával ze zahraničí - na poslední chvíly došlo ke změně … to je taky otázka zda nepoužít Brmbo 350Z předek - ale jestli někdo má nějakou ověřenou radu jestli třeba průměry pístků jsou nejlepší na tom a na tom , jestli třecí plocha destiček je lepší na tom nebo na tom ….
Kotouče a destičky budu objednávat z project-mu přez Geroxe tak počítám s brzdným účinkem dobrým ale aby mě někdo poradil který třmeny a proč použít :-)

Re: OT

Napsal: 16.01.2014, 21:58
od cornhollio
projetk nu by mel delat i ty pakny s jinym teplotnim rozsahem tim se da taky dost vylepsi ta seriova rucka

Re: OT

Napsal: 16.01.2014, 22:08
od 200sxfabi
A kdyť ten seriovej rukáv když je naladěnej funguje uplně bezkonkurenčně.....;)

Re: OT

Napsal: 16.01.2014, 22:12
od Mickael
200sxfabi píše:A kdyť ten seriovej rukáv když je naladěnej funguje uplně bezkonkurenčně.....;)
+1
Podle me nejvetsi zbytecnost na dvoukile je hydraulika. Tem kdo si mysli opak doporucuju seridit pakny,a zkontrolovat lanka a oblozeni.