Stránka 571 z 600
Re: OT
Napsal: 31.01.2014, 22:13
od mara_m
casovani vacky ? pokud myslis CAS tak to meri polohu klikove hridele akorad na vacce misto toho trebas halluv snimac na klice ci setrvaku
Re: OT
Napsal: 31.01.2014, 22:26
od MYSAK
Nojo.. Hall tam asi nebude.. teda pokud pouziva nissanackou jednotku..
Re: OT
Napsal: 31.01.2014, 23:31
od Fil
...nebo běží na AlphaN, ale to je krok zpět, navíc u turbomotoru a nissan tomu už v sérii dal naprdel tím, že kliku snímá na vačce... STD jednotku to nejspíš mít nebude, případně upraveno snímání rpm z kliky. Nejlépe standalone se synchronizací klika+vačka se sekvenčním vstřikem i zapalováním, ale naladit to není sranda a semisekvence stačí...
Re: OT
Napsal: 01.02.2014, 10:52
od MYSAK
Co je spatnyho na snimani kliky na vacce? Nepouziva to jen nissan a kdyz otevres CAS uvidis hodne bodu podle kterych jednotka pozna presne jak je motor otocenej..me zas moc nejde do hlavy jak se da presne ridit predstih pokud mas hall senzor a jen 4 impulzy (u 4valce) v HU valce kterej ma palit.. samozrejme si jednotka muze zmerit frekvenci impulzu a podle toho posouvat zapal ale nemuze to bejt presnejsi ne?
Re: OT
Napsal: 01.02.2014, 11:54
od Fil
Téměř vše, protože když snímáš kliku na klice, ecu vždy zná přesnou polohu HU, ale pokud snímáš kliku na vačce, tak díky "pružnosti" rozvodů snímání vždy o nějaký úhel nesedí... Trigger mají většinou více zubů než jen 4...
https://www.google.cz/search?q=trigger+ ... 52&bih=609 takže zub vychází třeba každých 10° (36-1) nebo méně a ecu si umí dopočítat i zrychlení atd, vždy jeden nebo více chybí a od toho chybějícího zubu začíná ecu počítat a tak přesně ví za kolik zubů bude HU... jeden hodně znalý pán psal něco o tom, že už jen přechodem z snímání na vačce na kliku je možno díky eliminaci proměnných dostat i 10hp na 160hp motoru, tak na tom něco bude...
Re: OT
Napsal: 01.02.2014, 12:43
od mara_m
ano přesnější to bude pac řemen / řetěz se natáhne atd ale tohle bylo pro nissan jednoduší pro jejich aplikaci funkční to samé jako cívky nedávají víc jak dynamickou kompresi 15 pak už začnou vynechávat a zapálení je slabé prostě nissan to stavěl na serii a tam jim to fungovalo
těch 10ps je dost reálné neboť řemen v otáčkách se dost natáhne takže bude pálit kdy má v nízkých nebo vysokých otáčkách
Re: OT
Napsal: 01.02.2014, 15:50
od raddy
seriove cievky daju kludne 100% navyse voci seriovemu vykonu,cize funguju velmi dobre aj mimo serie. Akemu vykonu na ca zodpoveda dynamicka kompresia 15 ktoru seriove cievky nedavaju? len aby som vedel ze kedy ich mam vymienat..
Re: OT
Napsal: 01.02.2014, 20:34
od Design
Re: OT
Napsal: 08.02.2014, 11:47
od Woyta
Nemate kontakt na clena Dodo?
Mezi 9-10 se mel objevit v Mlade Boleslavi a dovezt mi kola.
Ted je skoro 12 a stale nic.
Dodo na me telefon ma. Ja na nej bohuzel ne.
/// Diky. Cislo sehnano.
Re: OT
Napsal: 08.02.2014, 12:49
od buky300zx
Sz
Re: OT
Napsal: 11.02.2014, 01:03
od julin
Už bych si měl asi založit projekt ve členech
Re: OT
Napsal: 11.02.2014, 01:32
od xNEZMARx
tak určitě
Re: OT
Napsal: 11.02.2014, 06:23
od Xcriss
Tyvole, to bys sakra mel, a taky jsem mel vedet, ze v Klimkovicich se neco takoveho deje, mam to asi 2 minuty cesty
Re: OT
Napsal: 11.02.2014, 07:40
od Fizzbiker
mara_m píše:ano přesnější to bude pac řemen / řetěz se natáhne atd ale tohle bylo pro nissan jednoduší pro jejich aplikaci funkční to samé jako cívky nedávají víc jak dynamickou kompresi 15 pak už začnou vynechávat a zapálení je slabé prostě nissan to stavěl na serii a tam jim to fungovalo
těch 10ps je dost reálné neboť řemen v otáčkách se dost natáhne takže bude pálit kdy má v nízkých nebo vysokých otáčkách
ono asi dost pomuze dat remen ktery se tolik nenatahuje...
Re: OT
Napsal: 11.02.2014, 07:49
od blázen
Třeba od Starline:-))))))))