OT
Re: OT
raddy stim mas pravdu ale stale stebou nesouhlasim s DCR
reknu ti svuj nazor tady pises o tlaku v sani scim mas pravdu ze vetsi turbo pri rovnakem tlaku v sani da vetsi vykon ale 1bar v sani neznamena 1bar ve valci tam hraje roly doba otevreni ventilu takze DCR bude rozdilne proste pokud bude 1 bar ve valci nafoukaje DCR bude stejne vykon stejny pokud mas 1bar v sani neznamena to ze i ten 1 bar to dostane do valce kvuli rychlosti prutoku vzduchu tot muj nazor jedine co zmeni mnozstvy kysliku je teplota vzduchu kde bude DCR stejne ale rozdil kysliku takze ano nejde presne rict ze DCR 15ku1 je limit pro civky kdyz hlavni roly hraje teplota vzduchu ale +-autobus to tak je ono narocnost energie je krom sitosti smesi aj tlak v jakem zapaluje
otevrenim vyfuku zlepsis jen vyplach motoru a nabeh turba proto treba 10ps na vrch
toto je muj nazor ...
reknu ti svuj nazor tady pises o tlaku v sani scim mas pravdu ze vetsi turbo pri rovnakem tlaku v sani da vetsi vykon ale 1bar v sani neznamena 1bar ve valci tam hraje roly doba otevreni ventilu takze DCR bude rozdilne proste pokud bude 1 bar ve valci nafoukaje DCR bude stejne vykon stejny pokud mas 1bar v sani neznamena to ze i ten 1 bar to dostane do valce kvuli rychlosti prutoku vzduchu tot muj nazor jedine co zmeni mnozstvy kysliku je teplota vzduchu kde bude DCR stejne ale rozdil kysliku takze ano nejde presne rict ze DCR 15ku1 je limit pro civky kdyz hlavni roly hraje teplota vzduchu ale +-autobus to tak je ono narocnost energie je krom sitosti smesi aj tlak v jakem zapaluje
otevrenim vyfuku zlepsis jen vyplach motoru a nabeh turba proto treba 10ps na vrch
toto je muj nazor ...
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT
DCR vyjadruje iba pomer a nema nic spolocne s vyslednym tlakom vo valci,kedze je definovany CR,vackami a tlakom turba a nicim inym. Ak sa nezmeni ziadny z tychto 3 parametrov, nezmeni sa ani DCR. Ako som uz velakrat napisal,podstatny je prietok. Vykon nema ziadnu priamu suvislost s DCR. Este raz,DCR je iba pomer a to relativny. Nie je mozne nim definovat absolutnu hodnotu-vykon.
To ci sa zlepsi vyplach alebo plnenie sposobi vzdy len to iste-zvysenie prietoku pri tom istom tlaku a DCR,ako som uz takisto viac krat napisal.
To ci sa zlepsi vyplach alebo plnenie sposobi vzdy len to iste-zvysenie prietoku pri tom istom tlaku a DCR,ako som uz takisto viac krat napisal.
Re: OT
hele,na gulas nie je dovod,je to velmi jednoduche v skutocnosti. Motor je len vzduchova pumpa nic viac. Ci staticky alebo dynamicky kompresny pomer je vzdy to iste-pomer medzi max. a minimalnym objemom vo valci. Nech pumpa pumpuje akekolvek mnozstvo vzduchu,vzdy ho bude stlacat v tom istom DCR. Iny priklad je restriktor na sani turba. Tlak ostane rovnaky,DCR ostane rovnake,motor ostane rovnaky,ale vykon sa znizi,kedze restriktor obmedz prietok,kedze je to jeho jedina uloha.
Mimochodom,zamyslel si sa preco je pri atmo motore CR vyssi ako DCR a pri turbo motore opacne?
Mimochodom,zamyslel si sa preco je pri atmo motore CR vyssi ako DCR a pri turbo motore opacne?
Re: OT
Se změnou VE se podle mě změní i DCR, když vačky, CR a ostatní zůstane bezezměny. Když chci prohnat motorem za stejných podmínek a za stejný čas víc vzduchu, tak musím v každém cyklu nasát víc vzduchu který pak pomocí neměnného CR stlačím na výsledný tlak a ten tlak bude vyšší než když nasaju vzduchu méně a pomocí stejného CR stlačím. Proč to tak není?
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: OT
fil: VE nema nic spolocne s DCR. Jedine s cim ma DCR nieco spolocne su vacky v mechanickom zmysle,CR a v pripade turba este tlak turba.
Mara:dovod je ten ze sacie ventily su otvorene pocas pohybu piestu nahor. Kompresia zacne az zavretim ventilov a to je pri mensom objeme ako je objem s piestom v DU. Nema to nic s VE, pretoze to sa prave tymto zvysi. Motor lepsie pumpuje,ale obetuje sa DCR. VE bude nad 100%, ale DCR nizsia ako CR.
Mara:dovod je ten ze sacie ventily su otvorene pocas pohybu piestu nahor. Kompresia zacne az zavretim ventilov a to je pri mensom objeme ako je objem s piestom v DU. Nema to nic s VE, pretoze to sa prave tymto zvysi. Motor lepsie pumpuje,ale obetuje sa DCR. VE bude nad 100%, ale DCR nizsia ako CR.
Re: OT
to je ale i turbomotoru jen je vysi tlak v sani nez atmo tlak
nic seru na to jeste tet su v praci a mam celkove starosti dost tak ze na auta nemam uz cas takze sem uz pulku veci zapomel kolem aut a jeste dost toho zapomenu
nic seru na to jeste tet su v praci a mam celkove starosti dost tak ze na auta nemam uz cas takze sem uz pulku veci zapomel kolem aut a jeste dost toho zapomenu
Naposledy upravil(a) mara_m dne 16.02.2014, 21:32, celkem upraveno 1 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen