Stránka 7 z 9
Napsal: 15.11.2007, 22:51
od krasty
Kentoya píše:ne motor pro mě
sandymu bude stavět fajfka a kolik z toho bude sandy chtít to nevím,
já jsem sandymu dělal v pořadí 14 tej motor (co jsem dělal) a něco se mu při zajíždění jako jedinému motoru stalo, a čekám až bude u fajfky venku a potom ho chci otevřít abyh věděl co se stalo, sandy si myslí že klika, já ten motor ještě neviděl a protože jsem slyšel klepat prasklej hydroštel a taky mě to zmátlo že jsem myslel že je to klika, tak tipuji prasklý hydro nebo kroužky, protože se na motoru nedělal výbrus chtěl ten motor na poslední dva závody v letošním roce, než mu fajfka postaví novej a nevyšlo to, a tak jsem sám zvědavej co se stalo a mrzí mě, že mu to nevyšlo
Aha to mi je lito on ma proste smulu. Tak na kolik pak ten motor pro predstavu vyjde?
Napsal: 15.11.2007, 22:54
od Kentoya
zatím jsem to nepočítal, ale tuším víc jak 250kč i s brzdou
Napsal: 15.11.2007, 22:59
od krasty
Kentoya píše:zatím jsem to nepočítal, ale tuším víc jak 250kč i s brzdou
Tak ze za cenu treba pekny cerveny S14A r.v. 2000. Co si ma pak clovek vybrat
.
Napsal: 15.11.2007, 23:00
od Design
Zaleži co chceš
Doufam že me pak franto svezeš :-D
Napsal: 15.11.2007, 23:05
od Kentoya
krasty píše:Kentoya píše:zatím jsem to nepočítal, ale tuším víc jak 250kč i s brzdou
Tak ze za cenu treba pekny cerveny S14A r.v. 2000. Co si ma pak clovek vybrat
.
vím že se dá koupit hotový auto za dobrý peníze s dobrým výkonem, jde o to že si ho chci postavit sám a být na sebe pyšnej že jsem to dokázal, prostě malý děcko, co z toho že si koupím něco co postavil někdo druhej a za druhé s13 se mi líbí víc
Napsal: 16.11.2007, 11:18
od blázen
Kentoya píše:co se týká těch výkonů u SR a CA
tak marat staví v Brně motor SR co by měl jít nad 400 kobyl
a já stavím v Olomouci motor CA co by měl být v rozmezí 350 až 450 kobyl, chybí mi dodělat místo hyder na solid, nový kovový těsnění pod hlavu, nový olejový čerpadlo a turbo 2871, koupit afm z tříkila a vstřiky 550, zbytek už mám, jen to přes zimu vyskládat a na jaře zprovoznit kromě vstřiků už mám všechno objednaný a čekám až to dojde
na ten výkon už ti nebudou dostačující STAGE chipy.. spíš bych volil 28R76 turbo
Napsal: 16.11.2007, 11:51
od Lukaash
jagy píše:Design píše:To sice jednoduši je ale jak dlouho ti ten motor vydrži?
to myslis vazne, co?
blazen: kit sezenes krasne za 1000$...
GTiR je 300+tis.
to je trosku moc, ne? v GB treba za 100k
http://www.pistonheads.com/sales/273819.htm
Napsal: 16.11.2007, 12:05
od kenivruh
V GB mozno, ale s volantom na zlej strane.
Napsal: 16.11.2007, 12:49
od blázen
300 je moc za to máš Z32
Napsal: 16.11.2007, 13:32
od krasty
blázen píše:300 je moc za to máš Z32
Tu mas i za 80000,- v automatu. GTI-R se neda jen tak sehnat s volantem na spravny strane.
Napsal: 16.11.2007, 13:54
od Awatar
krasty píše:blázen píše:300 je moc za to máš Z32
Tu mas i za 80000,- v automatu. GTI-R se neda jen tak sehnat s volantem na spravny strane.
Ale GTI-R je 100x větší fun než 300zx.
Měl sem tu čest s levostraně řízenym a mazec.
Napsal: 16.11.2007, 15:37
od blázen
Awatar píše:krasty píše:blázen píše:300 je moc za to máš Z32
Tu mas i za 80000,- v automatu. GTI-R se neda jen tak sehnat s volantem na spravny strane.
Ale GTI-R je 100x větší fun než 300zx.
Měl sem tu čest s levostraně řízenym a mazec.
možná pro tebe
mě se spíš zamlouvá to subaru legacy twinturbo co je na tipcars - 280k lehce bouchlé, ale taky řízení naopak
krasty:mě je fuk,jestli je to něco ve stylu,co je rarita, já se dívám na to jak to pojede a co stím dokážu provést.. rozhodně pro mě víc znamená 3.0 V6 a twinturbo něž dvoulitr
Napsal: 16.11.2007, 17:55
od cormick
krasty píše:Prosim te kde si ji sehnal a P10 a nebo P11 a za kolik je to vzacnost.
Je to P10 RV93 ale je vstrasnom stave a je na nej strasne moc roboty.
A zohnal som ju v Cechach z Dečina.
Napsal: 16.11.2007, 18:41
od krasty
blázen píše:Awatar píše:krasty píše: Tu mas i za 80000,- v automatu. GTI-R se neda jen tak sehnat s volantem na spravny strane.
Ale GTI-R je 100x větší fun než 300zx.
Měl sem tu čest s levostraně řízenym a mazec.
možná pro tebe
mě se spíš zamlouvá to subaru legacy twinturbo co je na tipcars - 280k lehce bouchlé, ale taky řízení naopak
krasty:mě je fuk,jestli je to něco ve stylu,co je rarita, já se dívám na to jak to pojede a co stím dokážu provést.. rozhodně pro mě víc znamená 3.0 V6 a twinturbo něž dvoulitr
To uz radeji toho misaka s pravostranym rizenim nahradni dily vsude stejnej vykon a predelat je to hracka.
Napsal: 16.11.2007, 19:06
od blázen
krasty píše:blázen píše:Awatar píše:
Ale GTI-R je 100x větší fun než 300zx.
Měl sem tu čest s levostraně řízenym a mazec.
možná pro tebe
mě se spíš zamlouvá to subaru legacy twinturbo co je na tipcars - 280k lehce bouchlé, ale taky řízení naopak
krasty:mě je fuk,jestli je to něco ve stylu,co je rarita, já se dívám na to jak to pojede a co stím dokážu provést.. rozhodně pro mě víc znamená 3.0 V6 a twinturbo něž dvoulitr
To uz radeji toho misaka s pravostranym rizenim nahradni dily vsude stejnej vykon a predelat je to hracka.
je to věc názoru, vždy sem z32 chtěl..a jednou si ji koupím, prozatím na ni nemám