Stránka 7 z 7

Napsal: 06.05.2008, 17:19
od blázen
raddy píše:
blázen píše:
Vladislav Bureš píše: Vroubek za to že jednotka je na jiný tlak než jaký tam je tlačen s čím jsi to prodával a neřekl že to na to není nastavené a že to může detonovat a dělat vše to ostatní co psal raddy jen za to :-) a tlak a výkon byvh rád udržel a naopak tomu dodělal tu elektroniku aby to bylo jak by mělo a pokud si vzpomínám tak jsme se bavili i o 1,4 baru a jiném turbu (tam jsem s úpravou jednotky počítal)
spíš sem počítal stím,že to 1,2 - 1,3bar se 100oct. snese.. proto jsem doporučoval budíky pro AFR a EGT
hlavny problem je v tom, ze staci ubrat z hlavy ci bloku pri rovnani viac (viacnasobne rovnanie) a kompresia sa zvysi natolko, ze nastanu detonacie. Rozdiel medzi bezpecnym maximalnym vykonom a detonaciami je kludne 0.1bar . Ked sa to da dohromady s cipom, ktory je urceny pre 1.1bar, vysledok je pri 1.3bar neisty.
Hlavny problem je v tom, ze T28 turbo nezvlada prevadzku na 1.3bar a osobne si myslim ze je to prilis vela aj na stage2 cip.
Da sa povedat, ze ak nie su detonacie, je vlastne (zjednodusene povedane, predpokladame ze ecu je naladena v istych rozumnych medziach) jedno (ak nejde o dosiahnutie max. mozneho vykonu) aka je zmes ci EGT. Problem je v tom, ze nie vzdy mozu byt detonacie jasne pocutelne, resp. vodic ich nemusi rozpoznat.
S kvalitnym detektorom detonacie je mozne zostavu otestovat pri roznych tlakoch turba, AFR budik je k tomu velmi vhodny, pretoze umozni kontrolovane doladenie, ak je to potrebne.
to máš pravdu, nadruhou stranu já stím pod plným boostem moc nenalítal,tak sem se ani nijak nebál, že něco nevydrží, z celkove vyšky hlavy a bloku je oproti velikosti těsnění ubrano 0,15mm nic víc. Detonace slyšet nebyly normálním poslechem..ale to nic neřekne,to je jasná věc. Svíce měly při týdení kontrole normální barvu,ve vnitř na pístech nic nebylo (kontrolovano 2x nějakym bazmekem ze servisu,netuším jak se to jmenuje, je to nějaká sonda,jde tím hezky vidět povrch pístu.. proto jsem jezdil s jistotou.
předzápal by měl být 15stupnů.Ten sem nastavil později strobáčem přesně. Jedine co tomu chybělo byly skutečně ty budíky. Motor je postaven dobře, byla by škoda ho zničit..

pro těch 350k doporučuji jine ojnice, seriové by nemusely dlouho vydržet,záleží jak se stím jezdí. Nerad bych zas četl,že někdo ohnul ojnici jen proto,že jsem mu neřekl at koupi jine :lol:

Napsal: 06.05.2008, 17:40
od mrkevvzime
ste blazni z 1.8 drtit 350 kobyl 8)
uz se to tady asi resilo, ale kdyz jste tak pekne rozjety v diskuzi, kolik koni utahnou bezpecne origo vstriky, pri jakem tlaku s t25?
diky

Napsal: 06.05.2008, 17:46
od raddy
max rozumny a bezpecny tlak t25 je uz spominanych 1bar, ten vsak vo vysich otackach spadne na cca 0.7bar. origo vstreky bezpecne utiahnu tak 250k max, moj odhad.

pri tlaku 1bar na T25 je vykon okolo 220k, cize origo vsterky su este v pohode.

Napsal: 06.05.2008, 21:03
od Kentoya
ono s repasí turba bývá hlavní problém v tom, že všichni dávají turbo na repas, když už je pozdě, repas neopraví poškozené turbo, pouze prodlouží několikanásobně životnost turba, pokud se dá repasovat včas, protože se vymění všechny díly které se opotřebovávají jako první, ale jakmile se začne přidírat hřídelka, střed nebo lopatky, tak je na normální repas většinou pozdě

Napsal: 07.05.2008, 06:16
od Vladislav Bureš
O ojnicích vím s těmi také musím počítat.
Když už se zdá 350koníků moc na Stage2 tak co vše by obnášel Stage3? (vstřiky ojnice a patřičné turbo je jasné) a co by se dělo kdyby byl motor ve vším všudy (včetně el.) naladěn na dejme tomu 1,3baru a 350koní a pak jsem stáhl plnící tlak na 1 bar? Jde mi o to jestli by nastávali nějaké problémi s tím stažením tlaku pro motor myslím si že ne že by to mělo fungovat normálně ale pro jistotu se ptám. Jde mi o to jezdit na méně ale když budu chtít abych to mohl úpravou plnícího tlaku zvednou na hodnotu na kterou by byla elektronika naladěna aby se nic nestalo.

Napsal: 07.05.2008, 08:28
od mrkevvzime
nic by se nestalo

Napsal: 07.05.2008, 08:39
od Vladislav Bureš
mrkevvzime píše:nic by se nestalo
také si myslím ale chci odpověď odborníka protože to bych viděl jako ideální řešení životnosti a výkonu

Napsal: 07.05.2008, 11:15
od raddy
nic by se nestalo a mrkvak je takisto odbornik :-D

Napsal: 07.05.2008, 11:44
od Vladislav Bureš
raddy píše:nic by se nestalo a mrkvak je takisto odbornik :-D
Já to chtěl vidět od tebe ;-) díky takže je rozhodnuto :-D

Napsal: 07.05.2008, 12:04
od mrkevvzime
raddy píše:nic by se nestalo a mrkvak je takisto odbornik :-D
:lol: :lol: :lol: tak tos me dostal

Napsal: 07.05.2008, 12:42
od raddy
Vladislav Bureš píše: Když už se zdá 350koníků moc na Stage2 tak co vše by obnášel Stage3? (vstřiky ojnice a patřičné turbo je jasné)
spomenul si vsetko podstatne, snad by som dodal skutocne kovove tesnenie pod hlavu, napr. cometic, priznam sa ze som si nie isty kalinou (po tom co som videl rozdiel medzi ich kovovym tesnenim a cometicom), ale to je len dohad. kazdopadne, v dobe kym neboli skutocne kovove tesnenia bola kalina asi najlepsou moznostou....

Napsal: 07.05.2008, 12:56
od Vladislav Bureš
raddy píše:
Vladislav Bureš píše: Když už se zdá 350koníků moc na Stage2 tak co vše by obnášel Stage3? (vstřiky ojnice a patřičné turbo je jasné)
spomenul si vsetko podstatne, snad by som dodal skutocne kovove tesnenie pod hlavu, napr. cometic, priznam sa ze som si nie isty kalinou (po tom co som videl rozdiel medzi ich kovovym tesnenim a cometicom), ale to je len dohad. kazdopadne, v dobe kym neboli skutocne kovove tesnenia bola kalina asi najlepsou moznostou....
s tím těsněním se také počítá jen jsem ho zapoměl napsal to mi blázen říkal již před časem tak mám nač šetřit :-D

Napsal: 07.05.2008, 16:51
od MIRIS
nakolik vyjde dobre kovane tesneni?

Napsal: 07.05.2008, 16:52
od Design
Kovove tesneni.Rek bych 3-5

Napsal: 07.05.2008, 17:17
od Vladislav Bureš
MIRIS píše:nakolik vyjde dobre kovane tesneni?
o kovaném těstění nevím ale o kovovém ano :P
http://www.dicompracing.com/ukaz.php?id=4486