pokec o skajlajnu a tak :-)
Kdysi jsem nad tím přemejšlel.Třeba Ford dává tyhle potvrzení na celkem obyč. hlavičkovej papír (na výměnu karoserie,nebo motoru) a každej ten papír stál 2000,- nicméně postupem času se mi ty přestavby přestali vyplácet,tak jsem se na to vybodnul.Ale při úrovni běžný kancelářský techniky to asi nebude problém.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
martin: to je to jsem rikal vcera, kdyz brutal tak klidne ale tak abych mohl jet na zahranicni souteze EMMA, posledne ze sinsheimu nas odstavili se zanovni T5 multivan, na úpodzim na svycarskejch hranicich s Bravem
a bude to horsi...
ja mam za sebou jen jednu vymenu motoru, na w124 kdy z atmosfericky 250D se predelavalo na 250D turbo, kus za kus, celej motor, slo to dobre, vse na puvodni drzaky jen nadobky a sani atd byly jinak, misto podtlakovejch veci to ted ridi elektrika.
obsah uplne stejnej - 2497ccm, R5, a je to stejny
kdyz jsem se pak ptal na zastoupeni Mercedesu tak proste nejde
splnik jsem - typ paliva, pocet valu, obsah valcu, navyseni vykonu se zanedba ale pohorel jsem na tom ze je to preplnovany.
za 10minut rozhovoru jsem vymyslel hustou prasarnu se kterou by to slo.
Kdyz mam turbo auto a vysype se motor a dam atmosferu tak muzu, cili mne napadlo kdyz bych menil kastli a byla puvodne papirove turbova tak muzu, a pak kdyz tam dam turbomotor tak taky muzu protoze uz je kastle s turbopapirama, jde jen o doklady, kastle jsou stejny a vse je pripraveny.
hold je pryc doba pred vstupem do EU kdy stacilo dodrzet typ paliva, pocet valcu a +-0,5l objem, sedan, coupe, kombi bylo jedno protoze to byly papiry jako papiry, vetsina - skoro vsechny piana W123 coupe jezdi na papirech sedanu, proste to slo, ted uz ne :-/
a drivejsi prestavby z benzinu na diesel a naopak je taky pryc...
kamarad mel w124 230E - benzin, rok 85, automat, preskladal to na na look modelu 95 (to neni zadny problem) ale udelal z toho 300D naftu manual a tenkrat to proste slo...
a bude to horsi...
ja mam za sebou jen jednu vymenu motoru, na w124 kdy z atmosfericky 250D se predelavalo na 250D turbo, kus za kus, celej motor, slo to dobre, vse na puvodni drzaky jen nadobky a sani atd byly jinak, misto podtlakovejch veci to ted ridi elektrika.
obsah uplne stejnej - 2497ccm, R5, a je to stejny
kdyz jsem se pak ptal na zastoupeni Mercedesu tak proste nejde
splnik jsem - typ paliva, pocet valu, obsah valcu, navyseni vykonu se zanedba ale pohorel jsem na tom ze je to preplnovany.
za 10minut rozhovoru jsem vymyslel hustou prasarnu se kterou by to slo.
Kdyz mam turbo auto a vysype se motor a dam atmosferu tak muzu, cili mne napadlo kdyz bych menil kastli a byla puvodne papirove turbova tak muzu, a pak kdyz tam dam turbomotor tak taky muzu protoze uz je kastle s turbopapirama, jde jen o doklady, kastle jsou stejny a vse je pripraveny.
hold je pryc doba pred vstupem do EU kdy stacilo dodrzet typ paliva, pocet valcu a +-0,5l objem, sedan, coupe, kombi bylo jedno protoze to byly papiry jako papiry, vetsina - skoro vsechny piana W123 coupe jezdi na papirech sedanu, proste to slo, ted uz ne :-/
a drivejsi prestavby z benzinu na diesel a naopak je taky pryc...
kamarad mel w124 230E - benzin, rok 85, automat, preskladal to na na look modelu 95 (to neni zadny problem) ale udelal z toho 300D naftu manual a tenkrat to proste slo...
Oo=*=oO
treba si toho japonce jednou koupim
treba si toho japonce jednou koupim
Já v tom zas takovej problém nevidim. Jak někdo pozná rozdíl mezi motorem dejme tomu (u mě) FJ20E a RB20DET?? Když před tim v životě ani jeden motor neviděl. Oba sou to dvoulitry a koukal sem se vtechničáku se nepíše kolik to má válců. Číslo motoru se už taky nepíše. Jedině při nějaký větší bouračce se musí člověk modlit, aby se na to nepřišlo, ale stejně to trvá nějakou dobu a člověk může ten motor vyndat a nahlásit krádež.
S15 - JDM
no kdyz uvidi motor plnej hlinikovejch lestenej trubek, barevnejch silikonovejch hadit, IC velky jako ma urednik doma radiator od topeni, OCC, BOV a dalsi veci ve starym aute tak to bude asi zkoumat....
uz aby u nas fungovalo neco jako TUV v nemecku, postavim auto, zaplatim prohlidku a budu doufat ze mi to schvalej a zapisou ze je to legalni...
uz aby u nas fungovalo neco jako TUV v nemecku, postavim auto, zaplatim prohlidku a budu doufat ze mi to schvalej a zapisou ze je to legalni...
Oo=*=oO
treba si toho japonce jednou koupim
treba si toho japonce jednou koupim
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Technickou teď neřešim, mě se jedná jen o prohlídky od policajtů. Zajímat se o to může, ale nic nezjistí. V techničáku nemám psáno nic víc o motoru že to je FJ20E a že je to obsah 1997ccm. Jak by to mohl ten policajt zjistit když sem třeba volal do autorizovanýho servisu Nissan a tam popřeli jakýkoliv motor s označením FJ20E. Čeho se bojim víc je že jak mám tu limitovanou edici, tak ta je rozšířená o 4cm na každý straně a to mi nebudou chtít věřit, že je to z fabriky.
S15 - JDM
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
do TP se píše typ motoru a ten má FJ a RB uplně jiný,.. to je jediný problém,..neproleze nikdo legálně ani na evidenčce ani na STK a když se něco stane může býti průser ... nadruhou stranu já jezdil půl roku s KA24 ve 200sx a prolezlo mi to vším
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
no když seženeš takové pěkné raznice jaké nissan používá tak ne e...ale nemůžeš na VG30 nebo RB26 vyrazit CA18Martin_534 píše:no myslim, že vyrazit jinej typ motoru by nebyl žádnej problém
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod