Stránka 7 z 9
Napsal: 04.01.2007, 22:48
od milonovo
Kdysi jsem nad tím přemejšlel.Třeba Ford dává tyhle potvrzení na celkem obyč. hlavičkovej papír (na výměnu karoserie,nebo motoru) a každej ten papír stál 2000,- nicméně postupem času se mi ty přestavby přestali vyplácet,tak jsem se na to vybodnul.Ale při úrovni běžný kancelářský techniky to asi nebude problém.
Napsal: 04.01.2007, 22:50
od Martin_534
nissan tam má vyrytej nějakej symbol, navíc teď se to řeší přes zastoupení v maďarsku
Napsal: 04.01.2007, 23:01
od kral007
martin: to je to jsem rikal vcera, kdyz brutal tak klidne ale tak abych mohl jet na zahranicni souteze EMMA, posledne ze sinsheimu nas odstavili se zanovni T5 multivan, na úpodzim na svycarskejch hranicich s Bravem
a bude to horsi...
ja mam za sebou jen jednu vymenu motoru, na w124 kdy z atmosfericky 250D se predelavalo na 250D turbo, kus za kus, celej motor, slo to dobre, vse na puvodni drzaky jen nadobky a sani atd byly jinak, misto podtlakovejch veci to ted ridi elektrika.
obsah uplne stejnej - 2497ccm, R5, a je to stejny
kdyz jsem se pak ptal na zastoupeni Mercedesu tak proste nejde
splnik jsem - typ paliva, pocet valu, obsah valcu, navyseni vykonu se zanedba ale pohorel jsem na tom ze je to preplnovany.
za 10minut rozhovoru jsem vymyslel hustou prasarnu se kterou by to slo.
Kdyz mam turbo auto a vysype se motor a dam atmosferu tak muzu, cili mne napadlo kdyz bych menil kastli a byla puvodne papirove turbova tak muzu, a pak kdyz tam dam turbomotor tak taky muzu protoze uz je kastle s turbopapirama, jde jen o doklady, kastle jsou stejny a vse je pripraveny.
hold je pryc doba pred vstupem do EU kdy stacilo dodrzet typ paliva, pocet valcu a +-0,5l objem, sedan, coupe, kombi bylo jedno protoze to byly papiry jako papiry, vetsina - skoro vsechny piana W123 coupe jezdi na papirech sedanu, proste to slo, ted uz ne :-/
a drivejsi prestavby z benzinu na diesel a naopak je taky pryc...
kamarad mel w124 230E - benzin, rok 85, automat, preskladal to na na look modelu 95 (to neni zadny problem) ale udelal z toho 300D naftu manual a tenkrat to proste slo...
Napsal: 04.01.2007, 23:04
od Awatar
Já v tom zas takovej problém nevidim. Jak někdo pozná rozdíl mezi motorem dejme tomu (u mě) FJ20E a RB20DET?? Když před tim v životě ani jeden motor neviděl. Oba sou to dvoulitry a koukal sem se vtechničáku se nepíše kolik to má válců. Číslo motoru se už taky nepíše. Jedině při nějaký větší bouračce se musí člověk modlit, aby se na to nepřišlo, ale stejně to trvá nějakou dobu a člověk může ten motor vyndat a nahlásit krádež.
Napsal: 04.01.2007, 23:06
od milonovo
Takže ten Kral z MB classic budeš asi Ty
Já tam teda moc nepíšu,spíš koukám.Mám v garáži jednu 115 už nějakej pátek...
Napsal: 04.01.2007, 23:12
od kral007
no kdyz uvidi motor plnej hlinikovejch lestenej trubek, barevnejch silikonovejch hadit, IC velky jako ma urednik doma radiator od topeni, OCC, BOV a dalsi veci ve starym aute tak to bude asi zkoumat....
uz aby u nas fungovalo neco jako TUV v nemecku, postavim auto, zaplatim prohlidku a budu doufat ze mi to schvalej a zapisou ze je to legalni...
Napsal: 04.01.2007, 23:13
od kral007
milonovo píše:Takže ten Kral z MB classic budeš asi Ty
Já tam teda moc nepíšu,spíš koukám.Mám v garáži jednu 115 už nějakej pátek...
jj, presne ja :-)
Napsal: 04.01.2007, 23:18
od Martin_534
no a já ti zase včera říkal, že neni problém dovézt auto na podválu :-) a taky sem ti říkal, že na hifi soutěže nepotřebuješ nadupanej motor
navíc nadupanej motor plnej lesklejch trubek může bejt i 4válec
Napsal: 04.01.2007, 23:20
od Awatar
Technickou teď neřešim, mě se jedná jen o prohlídky od policajtů. Zajímat se o to může, ale nic nezjistí. V techničáku nemám psáno nic víc o motoru že to je FJ20E a že je to obsah 1997ccm. Jak by to mohl ten policajt zjistit když sem třeba volal do autorizovanýho servisu Nissan a tam popřeli jakýkoliv motor s označením FJ20E. Čeho se bojim víc je že jak mám tu limitovanou edici, tak ta je rozšířená o 4cm na každý straně a to mi nebudou chtít věřit, že je to z fabriky.
Napsal: 04.01.2007, 23:36
od kral007
martin: vim, ale treba mne chytne jezdit sprinty nez delat muziku :-)
Napsal: 05.01.2007, 08:52
od Martin_534
kral007 píše:martin: vim, ale treba mne chytne jezdit sprinty nez delat muziku :-)
pak zase nebudeš jezdit na soutěže v německu a švícarsku
a navíc věř tomu, že je daleko pohodlnější hodně upravený auto vozit na podválu
Napsal: 05.01.2007, 09:44
od blázen
do TP se píše typ motoru a ten má FJ a RB uplně jiný,.. to je jediný problém,..neproleze nikdo legálně ani na evidenčce ani na STK a když se něco stane může býti průser ... nadruhou stranu já jezdil půl roku s KA24 ve 200sx a prolezlo mi to vším
Napsal: 05.01.2007, 09:56
od kral007
vim ze Treba v moste policajty pri kontole cislo motoru vubec nezajima, prvni po cem jdou je typ motoru, ale to je asi neresitelne
Napsal: 05.01.2007, 09:59
od Martin_534
no myslim, že vyrazit jinej typ motoru by nebyl žádnej problém
Napsal: 05.01.2007, 10:06
od blázen
Martin_534 píše:no myslim, že vyrazit jinej typ motoru by nebyl žádnej problém
no když seženeš takové pěkné raznice jaké nissan používá tak ne e...ale nemůžeš na VG30 nebo RB26 vyrazit CA18