Nedělní projížďka v Impreze Sti, 320kobyl
Nedělní projížďka v Impreze Sti, 320kobyl
Měl jsem včera na dvě hoďky půjčené lehce poladěné Sti, byl to dost intenzivní zážitek
První dojem byl že to má strašně tvrdý podvozek a jde cítit každá nerovnost. Ale když jsme ji pak vzali na rozbité okrsky, ukázalo se že je úplně jedno jak moc je cesta rozbitá nebo jestli člověk vymetá krajnice, to auto prostě nic nerozhodí, jede jak po kolejích! A navíc ten zátah na výjezdu ze zatáček, těžko popsat, skoro jsem nestíhal řadit Dvojka je tam cca 2 sekundy, trojka taky. Opravdu dokonalá víkendová hračka. Ale opravdu jen víkendová, vyjel jsem půlku nádrže na 100km
Videa:
http://www.sendspace.com/file/uf8q9k
http://www.sendspace.com/file/rmr927
První dojem byl že to má strašně tvrdý podvozek a jde cítit každá nerovnost. Ale když jsme ji pak vzali na rozbité okrsky, ukázalo se že je úplně jedno jak moc je cesta rozbitá nebo jestli člověk vymetá krajnice, to auto prostě nic nerozhodí, jede jak po kolejích! A navíc ten zátah na výjezdu ze zatáček, těžko popsat, skoro jsem nestíhal řadit Dvojka je tam cca 2 sekundy, trojka taky. Opravdu dokonalá víkendová hračka. Ale opravdu jen víkendová, vyjel jsem půlku nádrže na 100km
Videa:
http://www.sendspace.com/file/uf8q9k
http://www.sendspace.com/file/rmr927
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
To se nikdo ma Mas jeste ted vyssi hladinu adrenalinu v krvi co... :-D
Co to pipani signalizace optimalnich otacek pro razeni....docela by mi to lezlo na mozek. Da se to aspon vypnout?
Co to pipani signalizace optimalnich otacek pro razeni....docela by mi to lezlo na mozek. Da se to aspon vypnout?
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 07.05.2007, 10:57, celkem upraveno 2 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Tak to musím nesouhlasit. Dnes jsem vzal SXo na své oblíbené okrsky kolem Brna a musím říct že ve srovnání s Sti dopadlo dost dobře. Není tam tak okamžitá reakce na plyn a do sedačky to tlačí o trochu míň, ale zážitek je to takykillman píše:ono je lepsi se v tom neprojet, pak vam vase auta prijdou slaby :-)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
tak to jo, ja bych se bal,ze by my uz to ostatni prislo slabyPeca píše:Tak to musím nesouhlasit. Dnes jsem vzal SXo na své oblíbené okrsky kolem Brna a musím říct že ve srovnání s Sti dopadlo dost dobře. Není tam tak okamžitá reakce na plyn a do sedačky to tlačí o trochu míň, ale zážitek je to takykillman píše:ono je lepsi se v tom neprojet, pak vam vase auta prijdou slaby :-)
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
300k 200sx s13 sa moze uplne pokojne porovnavat s 300k STi. Nezabudajte, ze z tych 300k doda na kolesa STi kludne o 35-40% menej, 200sx o 15-20% menej a hmotnost je lepsia pri 200sx.
Co je urcite rozdiel je v pripade STi lepsi podvozok, brzdy, 4x4 ma takisto vyhodu co sa jazdnych vlastnosti tyka.
Ked ma ten moj kram zrovna naladu a motor ide ako ma, tak dokaze na kopci ponahanat cestnu motorku, nevidim dovod preco by sa nedal porovnat s STi na obdobnej vykonovej urovni....Teda teoreticky :-D
Co je urcite rozdiel je v pripade STi lepsi podvozok, brzdy, 4x4 ma takisto vyhodu co sa jazdnych vlastnosti tyka.
Ked ma ten moj kram zrovna naladu a motor ide ako ma, tak dokaze na kopci ponahanat cestnu motorku, nevidim dovod preco by sa nedal porovnat s STi na obdobnej vykonovej urovni....Teda teoreticky :-D
Raddy: Teorie je pěkná věc, ale fakt je ten, že ani s podobně výkoným SX nemůžeš na okresce jet tak rychle jako s Imprezou. Pokud tedy nemá překopaý podvozek, brzdy atd... Aspoň mám ze srovnání obou aut takový dojem...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
No já teda nevím ale asi větší zážitej v EVU. Evo má lepší podvozek aten motor mi přijde živější. V evu jsem se vezl a STi řídil takže porovnání je to takový nešikovný ale řekl bych že EVO je lepčí. Jinak na sprintech když jsem závodil s STI tak mně samozřejmně udělal ale SXko mělo daleko lepší odpich. STi mě dojelo až tak v po 200metrech a natrhlo asi o jeden a půl délky. Při rozjezdu SX vypálí ale STi se zadrhne a pak teprve vyjede (ten frajer byl opravdu dobrej řidič prej to je daň za 4x4).
Jiank bylo to starší STi 260Ps. 5ekl bych že Sti bude lepší na relly (k tomu je taky navržený) ale okruhy sprinty dálnice atd by se na SX nechytalo. (pokud by mněli stejné koně)
Jiank bylo to starší STi 260Ps. 5ekl bych že Sti bude lepší na relly (k tomu je taky navržený) ale okruhy sprinty dálnice atd by se na SX nechytalo. (pokud by mněli stejné koně)
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky