Rozdíl mezi motorem SR20DE a SR20DET

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
JardaDK
Member
Příspěvky: 13
Registrován: 22.02.2007, 23:16
Kontaktovat uživatele:

Rozdíl mezi motorem SR20DE a SR20DET

Příspěvek od JardaDK » 22.05.2007, 18:31

Jaký je rozdíl v těchto motorech? Kromě toho turba. Nemá náhodou SR20DET menší kompresi a tudíž jiné písty? Díky

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl mezi motorem SR20DE a SR20DET

Příspěvek od mikyc » 22.05.2007, 18:48

JardaDK píše:Jaký je rozdíl v těchto motorech? Kromě toho turba. Nemá náhodou SR20DET menší kompresi a tudíž jiné písty? Díky
rozdilu je mnoho. hlavne sr20de z jen z predokolek a je teda napric. sr20det jen z s14 je podelne (u nas v evrope).

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 22.05.2007, 18:51

sr20de maji 10:1 a nektery starsi mozna 9.5:1
s14 det 8.5:1 a stare gtir 8.3:1

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.05.2007, 13:56

Muze nekdo zasveceny rict jaky rozdil je mezi SR20DE a DET blokem, klikou ojnicema a pistama? Mimo jine komprese..zajimalo by me zda jdou casti zamenit.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 23.05.2007, 14:03

Mirek píše:Muze nekdo zasveceny rict jaky rozdil je mezi SR20DE a DET blokem, klikou ojnicema a pistama? Mimo jine komprese..zajimalo by me zda jdou casti zamenit.
obrazek de a det ojnic sem posilal streetracer asi pred rokem, det je ma tlustsi a asi i tezsi:)
jinak jsou ty motory asi o dost jiny. Ja jsem menil takovou cast ze strany motoru, kde je ulozena klika a ta cast byla jina nez na DET. Ale taky jde mozna o to, ze je hodne verzi sr20de a asi i vic DETu. Vsehcny sr20de z primery jsou tzv roller rocker, maji jinou hlavu a vacky nejsou kompatabilni.
Kazdopadne ale pisty a ojnice jsou zamenitelny.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.05.2007, 15:44

kluci a co vacky? Nema DE ostrejsi nez DET? Je mozna zamena jak se tady delala u CA motoru? (pouziva se saci vacka z CA16?)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 24.05.2007, 08:28

mimo ine de ma rozdelovac a det ma civky a nepasuje a ni kryt ventilu koly fajakm a cievkam a nema ani naznak vystupu na mazani na turbo

jinak kentoya ma jeden sr20de doma
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 218 hostů