Jak dal?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Jak dal?
Tak jsem dneska navstivil geometrii, kastle kterou jsem tenkrat vzal od jednoho clena tady na foru je nepozitelna. Rok prace na ho*no. LP kolo je o 7mm dozadu, PZ zase o 10mm dopredu. Zkratka mi bylo receno ze na tomhle aute nastavit geometrie nejde, ze se ho mam rychle zbavit. Tento prispevek neni miren proti prodejci kastle...nemusel to vedet. Ja jen ze nevim co ted, mam sportaka za cca 170 tis kc, kterej nikdy nebude mit jizdni vlastnosti jako sportak, protoze nepujde nastavit spravna podvozkova geometrie Rady?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
jeste bych pro jistotu nejdriv zkusil zmerit geometrii nekde jinde, treba tam kde jsi byl to spatne zmerili.
Parkrat jsem byl na geometrii - v jednom servisu mely tan super laser ale nebyli shopni to na mem aute nastavit - pry je moc nizke (pri tom mam seriovy podvozek...) Tak jezdim k jednomu mechanikovi co ma zarizeni s libelama a ten to vzdy nastavi. Jeste ze jsem na tom laseru nebyl, buhvi co by zjistili me Tim samozrejmne netvrdim ze obyc merici zarizeni je presnejsi nez laserove....
Parkrat jsem byl na geometrii - v jednom servisu mely tan super laser ale nebyli shopni to na mem aute nastavit - pry je moc nizke (pri tom mam seriovy podvozek...) Tak jezdim k jednomu mechanikovi co ma zarizeni s libelama a ten to vzdy nastavi. Jeste ze jsem na tom laseru nebyl, buhvi co by zjistili me Tim samozrejmne netvrdim ze obyc merici zarizeni je presnejsi nez laserove....
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 04.07.2007, 20:45, celkem upraveno 1 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak dal?
a ty vis jiste ze je to kastli?Mirek píše:Tak jsem dneska navstivil geometrii, kastle kterou jsem tenkrat vzal od jednoho clena tady na foru je nepozitelna. Rok prace na ho*no. LP kolo je o 7mm dozadu, PZ zase o 10mm dopredu.
muze byt treba hnutá přední nápravnice a montážní otovry napravnice mohou byt ok nebo mohou byt ohla ramena zaveseni.
Nemas nahodou stavitelne tension rods (ty podelne stabilizacni tyce nebo jak se to jmenuje)? Nebo nejak poskozeny tu konzolku kde je upevneny predek tension rods?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak dal?
Delal to clovek na doporuceni Little Bobyho tady z fora...nema laser ale optiku....napravnice to neni protoze je prej tlumic vuci kulaku spravne, ze je proste o 7 mm jak rameno tak tlumic. Ale unibalovy TR me nenapadly jak mi to tam sazel...byl sem z toho tak v pr* ze mi to nedoslo..mmt nafotim tu zpravu co mi dal...935Baby píše:a ty vis jiste ze je to kastli?Mirek píše:Tak jsem dneska navstivil geometrii, kastle kterou jsem tenkrat vzal od jednoho clena tady na foru je nepozitelna. Rok prace na ho*no. LP kolo je o 7mm dozadu, PZ zase o 10mm dopredu.
muze byt treba hnutá přední nápravnice a montážní otovry napravnice mohou byt ok nebo mohou byt ohla ramena zaveseni.
Nemas nahodou stavitelne tension rods (ty podelne stabilizacni tyce nebo jak se to jmenuje)? Nebo nejak poskozeny tu konzolku kde je upevneny predek tension rods?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
tak z te zpravy rozumnej moc nejsem, co zkusit premerit na tension rods jak ktera ma vysroubovany zavit? Ale to musel urco kontrolovat?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
tim si nejsem jistej jestli to kontrloloval..nicmene i kdyby (kez by) to byla na predku TR....co na zadku tech 10mm?935Baby píše:tak z te zpravy rozumnej moc nejsem, co zkusit premerit na tension rods jak ktera ma vysroubovany zavit? Ale to musel urco kontrolovat?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
no teoreticky by slo shodit predni napravnici a zadni subframe. A promerit monzazni body zda jsou podle servisniho manualu - v sekci BODY jsou na konci rozmery.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
kde jak?v garazi to asi neudelam :/
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde