Stránka 1 z 4

Kastle Z32

Napsal: 10.08.2007, 16:58
od Mirek
Nechci to zatim davat do inzeratu...chci se zeptat jestli se da sehnat kastle targa Z32...neposkozena (nebourana, bez vyrezanych casti atd...proste pouzitelna...at uz z NA nebo TT.......bez motoru.....bez dokladu....pokud ano za kolik cca?

Re: Kastle Z32

Napsal: 10.08.2007, 17:00
od blázen
taky sem pokukoval ,ale na nic nenarazil, jen sem našel v DE s KO motorem ale cena nebyla nejmenší :(

Napsal: 10.08.2007, 19:54
od Heini
Targa je navšech, akorat kabro ji nema 8)

Napsal: 11.08.2007, 09:39
od Mirek
takze neda?

Napsal: 12.08.2007, 19:59
od Láďa z UDC
...Mirku čoveče, snad nechceš dávat SRko do Z32ky... :D

Napsal: 14.08.2007, 11:10
od Mirek
Láďa z UDC píše:...Mirku čoveče, snad nechceš dávat SRko do Z32ky... :D
ne to nechci......jen premyslim ze prelezu kvuli vykonove restrikci....lehci by bylo swapnout za RB...ale nevim jestli to stoji za pripadny problemy s policii a STK

Napsal: 14.08.2007, 11:39
od blázen
nezapomínej že Z32 váží o dost ví jak tvoje s13 pokud zvedneš tlak a doděláš ostatní klasické úpravy, musíš Z32 ujet

Napsal: 14.08.2007, 11:42
od Mirek
blázen píše:nezapomínej že Z32 váží o dost ví jak tvoje s13 pokud zvedneš tlak a doděláš ostatní klasické úpravy, musíš Z32 ujet
prave ze premyslim o Z32 s VQ motorem kvuli vaze..VG je precijen poradnej kus zeleza..celohlinikovym motorem bych mohl usetrit dost.........precijen 3000ccm je 3000ccm....vidim jakej rozdil je 1.8 a 2.0..pokud trosku poladis Z32....dvoukilo nema sanci podle me...

Napsal: 14.08.2007, 11:56
od blázen
to máš pravdu,ale pořád je mezi nima kus rozdílu hlavně v ceně

Napsal: 14.08.2007, 11:56
od raddy
Mirek píše:
blázen píše:nezapomínej že Z32 váží o dost ví jak tvoje s13 pokud zvedneš tlak a doděláš ostatní klasické úpravy, musíš Z32 ujet
prave ze premyslim o Z32 s VQ motorem kvuli vaze..VG je precijen poradnej kus zeleza..celohlinikovym motorem bych mohl usetrit dost.........precijen 3000ccm je 3000ccm....vidim jakej rozdil je 1.8 a 2.0..pokud trosku poladis Z32....dvoukilo nema sanci podle me...
ale co by nemalo, som zvedavy ako urobis takyto cas na 300zx:

Well here is the spec list. Im not sure everyting is in it but i think its the most important parts

The crank is all standard with standard bearings, no mods at all
Rods is ofcourse forged H profile steel rods and the pistons is wiseco 84mm standard compression ratio
Mls head gasket from HKS
Ported head with the 260 tomei cams and springs
Ex mainfold made by me, turbo is garrett gt3582r ar .82
Large intercooler with aluminium piping
2xWalbro GSS341 Fuel pumps
Haltech E8
3" exhaust system
Tial 44mm wastegate
Sard 1000cc injectors @ 2.5bar
Aeromotive fuelregulator 1:1
Nuke performance fuel rail

vykon okolo 490k na KOLESACH, 516Nm, cas na 402m - 11.269 @ 202.1kmh

tu je link na projekt
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=299176

Napsal: 14.08.2007, 12:01
od blázen

Napsal: 14.08.2007, 12:08
od raddy
sustredte sa na cas 6:50s az 6:54, kdo vie co sa v tom case deje? 8)

takisto si vsimnite ukazovatel AFR na laptope, na maxime ma cca 11-10.5:1. To je jediny sposob ako zvladnut taky tlak turba bez detonacii a vstrekovania vody ci zavodneho vysokooktanoveho benzinu.

Napsal: 14.08.2007, 12:18
od Gerox
afr okolo 10 +/- u japoncov nie je ziadna novinka...

Napsal: 14.08.2007, 12:20
od raddy
Gerox píše:afr okolo 10 +/- u japoncov nie je ziadna novinka...
nejde o to ci je to japonske alebo ine auto, AFR bude za danych podmienok rovnake. Dovod preco som to spomenul je ten, ze vela ludi si mysli ze ked je optimalna zmes 12.5:1, tak taka sa ladi pre vysoke tlaky, co vsak nie je pravda, zvysne palivo je kvoli chladeniu a zamedzeniu detonacii.

Napsal: 14.08.2007, 12:22
od Gerox
ja som to myslel tak ze japonci bezne ladia svoje auta na afr okolo 10 pri takychto aplikaciach...samozrejme je jedno jake auto...

to len evropa a amerika si mysli to co si pisal vyssie...inak s tebou plne suhlasim...