Prodam Nissan Skyline GTs-T type M spec.2 rok vyroby 96 najeto 71000km.Verze motoru RB25DET.Vykon presahuje 450+whp.Auto je kompletne upravovane firmou HKS,GReedy,APEXI,Blitz.Spickova zavodni modifikace.Air Intake,Big TURBO conversion,Intercooler,Boost control,Turbo timer,Pillar clutch stage 2,Komplet vyfukovy system Blitz,zavodni podvozek,suspension HKS a dalsi upravy. Vhodne na okruhy nebo driftovaci akce.Jde o cerstvy dovoz z Japonska.V pripade zajmu ci dalsich otazek volejte na tel.cisla:776582286,775358862,568440057.Nutno videt!!!!!!!
skyline v CR?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
skyline v CR?
Nekdo na nissan clubu prodava skaje, nejde o nejakej vtip?vi o tom nekdo neco?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
mrkni na nismo a sraz Blatna.. jsou tam 2 fota bileho Skye R33, ktery tam byl. Mozna je to ten na prodej..
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
je to mozny...az nekdo vyzjisti pribliznou cenovku, dej vedet
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- lobiik
- user
- Příspěvky: 147
- Registrován: 28.07.2007, 17:02
- Bydliště: Yorksha, United Kingdom
- Kontaktovat uživatele:
huh, a to ma prekopane rizeni nalevo? Ja sem se koukal na prihlaseni auta s rizenim vpravo v CR a jedinne podminky jsou bud byt diplomat, nebo to mit na veteranskych znackach. Nemate o tom nekdo nejake blizsi info?
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ma tam napisane "cerstvy dovoz z Japonska" a "Vhodne na okruhy nebo driftovaci akce", takze urcite nema.lobiik píše:huh, a to ma prekopane rizeni nalevo? Ja sem se koukal na prihlaseni auta s rizenim vpravo v CR a jedinne podminky jsou bud byt diplomat, nebo to mit na veteranskych znackach. Nemate o tom nekdo nejake blizsi info?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Tohle sem sam zdlouhave resil mj. i s nasima organama a bylo mi receno ze to nejde ani na veteransky. Nakonec jsem usoudil, ze asi jedina cesta by byla prihlasit to na ostrovech a sehnat tam padelky TAX, INS, NCT dokladu a vesele jezdit tady, pritom se snazit neudelat tady s tim zadnej pruser.lobiik píše:huh, a to ma prekopane rizeni nalevo? Ja sem se koukal na prihlaseni auta s rizenim vpravo v CR a jedinne podminky jsou bud byt diplomat, nebo to mit na veteranskych znackach. Nemate o tom nekdo nejake blizsi info?
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
Da se to prihlasit ale je to slozitejsi. Teoreticky totiz muzes prihlasit skaje v nemecku jelikoz jsme v unii a mel by si pojistku tak tu muzes jezdit na nemeckych papirech a to je kousek jen to chce znameho v nemecku a vse osetrit smlouvou. Pry by to melo jit pak prihlasit i u nas z nemecka ale to jeste nemam provereny kamarada kteryho mam na urade rikal ze ju po malych upravach ale to je jen ze jedna pani povidala.
Jediny co nechapu proc Nemci muzou a mi ne?
Jediny co nechapu proc Nemci muzou a mi ne?
Ju to jsem nezjistoval. Nemam nikoho v nemecku kdo by to na sebe prihlasil, zaplatil pojistku a nechal me v nem jezdit po celym svete . Me spis zajimalo jak to prihlasit pak tady. Musi to projit technickou, pry nevadi tolik ze je volant na druhy strane (pro rejpalky jeto z druhe ruky nemam to overene) ale jedna se o svetla jelikoz jsou vlastne obracene tak aby si neoslnovaly pak oni maji vlastne vse cervene myslim blinkry a jeste nejaky veci bylo toho vic.otasTM píše:ale mám takovej dojem že v německu stojí povinný na měsíc to co u nás na rok :-D
Jak rikam mam to z druhe ruky(jedna pani povidala) jeste to nikdo nezkousel, ale teoreticky by to melo jit.
A Otas kdyz chces skaje a mohl by si s nim legalne jezdit nemyslis ze by ti bylo jedno kolik platis na pojistce?
Jo to sem taky slyšel že by to melo jit prihlasit v nemecku pač sme v unii ale zajimalo by me kolik je tam poviny ruceni?Ja sem se nato taky ptal protoze sem uz dost resil ze chci taky skylina.Ale jako v anglii to prihlasit je pekna blbost protoze poviny ruceni je majlant jako prase!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
No neco prez sto tisic na rok
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- lobiik
- user
- Příspěvky: 147
- Registrován: 28.07.2007, 17:02
- Bydliště: Yorksha, United Kingdom
- Kontaktovat uživatele:
vam trosku priblizim to povinne ruceni v UK
Pokud je vam pod 25, tak vam skyline nepojisti - mel sem tu velke problemy i s 2.0T jelikoz mi pojistovna odmitla potvrdit ze sem mel povinne ruceni u nich.A tusim do 21let vam nepojisti ani 2.0. Pokud je vam min jak 25, a nemate jak prokazat ze jste vlasnili auto v CR (Jde o tzv. No claim benefit years = roky bez bouracky) Toto je mozne prokazat dopisem v AJ z ceske pojistovny, staci ten ze mas po zaplacene povinne ruceni. Tak budete mit problem pojistit i feldu. Dalsi vec je, ze na pojisteni je nutne mit bydliste v UK (to az takovej problem byt nemusi, ale PO BOX se neuznava). Dalsi problem je, ze auto musi prochazet MOT (obdoba technicke, jednou rocne, s upravama nekompromisne kopou ven vetsinou). Pokud je vam napr. 30 let, muzete prokazat ze mate nejake i silnejsi auto treba 5 let (nebo vic, cim vic tim je to levnejsi), tak je mozne mit plnou pojistku vcetne nahrady jakekoliv skody (opravy v servisu atd, podle pojistovny) i za cenu okolo 500 liber ROCNE i za skyline r33 - a naprosto legalne. Nevyhoda je pak jezdit jednou rocne do UK delat MOT test a samozrejme mit zaplacenou silnicni dan (cca 160 liber za tuto kategorii, bez te vam muzou policajti auto na silnici zabavit hned jak prejedete hranici. Toto je samozrejme o nemodifikovane auto (aspon ne modifikovane po strance max. vykonu / rychlosti. Da se pojistit i modifikovane, ale je to drazsi a chce to par dni brouzdani po internetu). Dalsi problem je, ze nektere pojistovny drzkuji pokud nema clovek aspon EU ridicak.
Jinak je tusim mozne mit pojistene auto s rizenim napravo i v Polsku, hadam to bude levnejsi nez v Nemecku, ale nemam o tom zadne dalsi informace (jen sem videl golf a jeste nake bezne auto s volantem v pravo a polskou SPZ)
Snad jsem na nic nezapomel
Pokud je vam pod 25, tak vam skyline nepojisti - mel sem tu velke problemy i s 2.0T jelikoz mi pojistovna odmitla potvrdit ze sem mel povinne ruceni u nich.A tusim do 21let vam nepojisti ani 2.0. Pokud je vam min jak 25, a nemate jak prokazat ze jste vlasnili auto v CR (Jde o tzv. No claim benefit years = roky bez bouracky) Toto je mozne prokazat dopisem v AJ z ceske pojistovny, staci ten ze mas po zaplacene povinne ruceni. Tak budete mit problem pojistit i feldu. Dalsi vec je, ze na pojisteni je nutne mit bydliste v UK (to az takovej problem byt nemusi, ale PO BOX se neuznava). Dalsi problem je, ze auto musi prochazet MOT (obdoba technicke, jednou rocne, s upravama nekompromisne kopou ven vetsinou). Pokud je vam napr. 30 let, muzete prokazat ze mate nejake i silnejsi auto treba 5 let (nebo vic, cim vic tim je to levnejsi), tak je mozne mit plnou pojistku vcetne nahrady jakekoliv skody (opravy v servisu atd, podle pojistovny) i za cenu okolo 500 liber ROCNE i za skyline r33 - a naprosto legalne. Nevyhoda je pak jezdit jednou rocne do UK delat MOT test a samozrejme mit zaplacenou silnicni dan (cca 160 liber za tuto kategorii, bez te vam muzou policajti auto na silnici zabavit hned jak prejedete hranici. Toto je samozrejme o nemodifikovane auto (aspon ne modifikovane po strance max. vykonu / rychlosti. Da se pojistit i modifikovane, ale je to drazsi a chce to par dni brouzdani po internetu). Dalsi problem je, ze nektere pojistovny drzkuji pokud nema clovek aspon EU ridicak.
Jinak je tusim mozne mit pojistene auto s rizenim napravo i v Polsku, hadam to bude levnejsi nez v Nemecku, ale nemam o tom zadne dalsi informace (jen sem videl golf a jeste nake bezne auto s volantem v pravo a polskou SPZ)
Snad jsem na nic nezapomel
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>