6 valcu ve dvoukilu
-
- Member
- Příspěvky: 12
- Registrován: 11.01.2007, 18:59
- Bydliště: Trutnov (HK)
- Kontaktovat uživatele:
6 valcu ve dvoukilu
Zdravim. nevite nekdo, jestli jsou dvoukila i s motory s 6ti valci ? Ja mam takovej dojem, ze jsem to u americke verze videl, ale nejsem si ted jistej. no a pokud neco takovyho existuje, tak kde se da sehnat ... dikas predem
- lobiik
- user
- Příspěvky: 147
- Registrován: 28.07.2007, 17:02
- Bydliště: Yorksha, United Kingdom
- Kontaktovat uživatele:
Mno, a kdyz uz swap, tak hezky projekt ma treba tady: http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=281507
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Cca 160 koni.Fire píše:co to mělo za výkon ?rozumik píše:nejsou. videl si swap
akorat do s12 se daval trilitrovy vidlicovy sestivalec VG30E.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Podla mna je to celkom dost na dvojventil. Z S12 si taky motor musi hrat ako s mysouFire píše:tak to byla asi atmosféra ne ? myslel jsem že to bude víc.kenivruh píše:Cca 160 koni.Fire píše: co to mělo za výkon ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
...
Jen bych si dovololil poznamenat,že dvoulitrový verze měly VŠECHNY "Z" od 240Z pro japonskej trh.Mám vcelku nastudovanou knihu o dějinách "Z" a je tam s dvoulitrem i Z32.Jak se to lišilo v obchodním značení,nevím(?00Z,?00ZX)ale typově je to naprosto stejně značeno.