Kelepe se vam za studena motor vic nez za tepla? Je to v poradku? Me se klepe ale ne moc. Citim jenom takove slabe chveni karoserie. Napr. kdyz mam ruku na radici pace tak se docela klepe. Myslim si ze spatne tesni saci ventily. Zatim to chveni pomerne slabe. Necham zmerit kompresi za studena a uvidim.
Skratka by me zajimalo jestli u motoru co je 100% ok jestli se to taky za studena trochu klepe.
Studene starty
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Studene starty
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Jasne komprese za studena nebude nikdy dobra, ale kdyz chces zjistit v jakym stavu jsou ventily (ze predpokladu ze uz nejsou hodne oddelane) tak musim merit kompresi jedine za studena, protoze zahratim motoru nabydou a zacnou tesnit lepe. Proto take casto je spojeno se spatnymi ventily treseni motoru za studena a spatne starty, blbe otacky na volnobeh.raddy píše:je to asi normalne, chvenie paky moze byt aj tym, ze ma volu samotne ulozenie paky (ako u mna). Kompresia za studena ale nebude nikdy dobra, meria sa pri teplom motore...
Teda pokud se nemylim
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche