Stránka 1 z 1

OT: Renault 5

Napsal: 15.01.2008, 11:54
od kenivruh
Jakozto novy majitel 5ky s motorom 1.4i a zvyknuty na ine vykony, vie niekto ako je to so swapom 1.8i 16V z 19ky do tohto pidi auta? Alebo nejaky odkaz na 5kove forum.

Napsal: 15.01.2008, 12:04
od Vladislav Bureš

Napsal: 15.01.2008, 19:03
od Heini
A nebo 1,4 Turbo a rovnou si pzaplať flek kam te zakopou :-D

Napsal: 15.01.2008, 20:24
od kenivruh
Heini píše:A nebo 1,4 Turbo a rovnou si pzaplať flek kam te zakopou :-D
Myslim, ze s 1.8 16v je rychlejsie.

Napsal: 15.01.2008, 22:04
od Steve
nemyslim si ze to je dobrej napad, a hlavne ho asi nesezenes a jestli jo tak bude mrtvej, tyhle motory jsou strasne nachylny na kliku, jeste vic nez CA, sousedovi uz dvakrat zaklepal. ted sklada ze dvou motoru jeden, co zbyde bude asi na prodej, muzu se zeptat jestli bys neco chtel...

Napsal: 15.01.2008, 23:20
od kenivruh

Napsal: 15.01.2008, 23:35
od wori
To je riadne strasidlo :shock:

Napsal: 16.01.2008, 00:15
od Steve
:lol: jasne ale ten motor musis stejne udelat, ja to myslel dobre, budou s tim jenom starosti! jako by te dvoukilo nestacilo :-D

Napsal: 16.01.2008, 11:13
od blázen
souhlasím s Frelonem, je to sním horší jak s CA18DET, už sem na tomgle F7P nebo jak se označuje dělal GO, ten motor je náchylnější na kliku jak CA18DET už jen proto,že není schopen vydržet ani stím mizerným kroutícím momentem co nese.. navíc, renault neprodává samostatně bez ojnic ani pozdra na pístní čepy, neseženeš na něj krom šmejdu žádné výbrusové ložiska. Konstrukčně je ten motor vymyšlenej přímo hrozně.. já bych použil 1,4T a šel cestou jakou u CA18DET pokud se chceš dobře povozit... nebo použij motor 2,0 16V z megane, pasuje tam rovněž
pokud bys do toho šel,majitel toho co jsem opravoval má ještě nějaké ND z druhého motoru (1,8) který musel sehnat kvůli tomu,že měl KO kliku a jednu ojnici

Napsal: 16.01.2008, 14:22
od schades
pro info o swapu zkus kontaktovat redmenna třeba na tuning fóru,měl tam 1,8 16V a chodila pěkně :wink:
Obrázek