Stránka 1 z 7

Ztráta šťávy k palivovému čerpadlu

Napsal: 14.04.2008, 11:10
od Vladislav Bureš
Tak vzhledem k pokračujícím neúspěchům hledání problému přistupuji k tomuto. El schémam mám a chápu zapojení jen bych rád věděl několik maličkostí.
Nejprve jsem naměřil na konektoru palivového čerpadla tak 0,1-2V ale nyní tam je stabilně 0V ze schématu vím že je pojistka relé (dobré zkoušel jsem i prohodit) pak je uzel (konektor???) k air regulátoru (může mít nefunkčnost či poškození na ztrátu voltů vliv?) pak je už jen kabel až ke konektoru (doufám ze schématu by to tak mělo být ale pokud je po cestě ještě nějaký konektor tak bych to rád věděl) jinak voltíky jsou na pojistce po dobu 5ti vteřin jak mají být. už mám rozebraný celý zadek auta a skončil jsem u toho baga drátů co vedou k okolo sedadla řidiče.
Zoxidovaný konektor u palivového čerpadla můžeme vyloučit ustříhl sjem ho a musím to vyčistit od té sra.ky.

Napsal: 14.04.2008, 11:44
od raddy
nejak nechapem v com je vlastne problem. pises ze na dobu 5s je napatie spravne, tak z toho vypliva ze by to malo byt v poriadku aj pocas jazdy. ako sa problem prejavuje?

Napsal: 14.04.2008, 11:46
od Vladislav Bureš
raddy píše:nejak nechapem v com je vlastne problem. pises ze na dobu 5s je napatie spravne, tak z toho vypliva ze by to malo byt v poriadku aj pocas jazdy. ako sa problem prejavuje?
tím jsem chtěl říct že na pojistce palivového čerpadla je 12V jak má být a že relé co je za pojistkou je v pořádku ale na konektoru u čerpadla už není žádný proud.

Napsal: 14.04.2008, 14:06
od Heini
A nezačalo to dělat po vymene chipu?

Napsal: 14.04.2008, 14:12
od Vladislav Bureš
ne začalo to dělat při cestě do kopce z vysočan na prosek po ujetí cca 4000km od koupy auta (od Blázna)

Napsal: 14.04.2008, 14:27
od mrkevvzime
neni tam nekde tajny tlacitko na odpojovani pumpy? za by trebas ztratilo kontakt...

Napsal: 14.04.2008, 14:30
od Vladislav Bureš
mrkevvzime píše:neni tam nekde tajny tlacitko na odpojovani pumpy? za by trebas ztratilo kontakt...
to by mi blázen řekl takže toto vypadává ale díky za typ

Napsal: 14.04.2008, 15:10
od Vladislav Bureš
k čemu přesně jak a na jakém pricipu slouží AIR Regulátor? Něco jsem už vypátral ale chci mít jistotu

Napsal: 14.04.2008, 16:14
od Martin_534
prohledám garáž, někde se mi tam válí celej kabelovej svazek, už je hezky, tak se dá zkoušet dlouho :)

začal bych na konektoru, mezi kabeláží co je v interieru a co vede k motoru, co je za pojistkovou skříňkou na levym přednim sloupku

Napsal: 14.04.2008, 16:24
od raddy
Vladislav Bureš píše:k čemu přesně jak a na jakém pricipu slouží AIR Regulátor? Něco jsem už vypátral ale chci mít jistotu
je to tu na fore dopodrobna rozpisane, kazdopadne nema nic priamo spolocne s pumpou, je to cisto mechanicka suciastka s napajanim 12V.

na skusku mozes kludne od poistky natiahnut separatne kable priamo k cerpadlu a hned budes mat istotu ze zrada je kdesi po ceste, pripadne to tak aj nechat....

Napsal: 14.04.2008, 18:20
od mrkevvzime
pumpa funguje i bez AR tim to zrejme nebude

Napsal: 14.04.2008, 18:54
od doublejay
Fuel Pump Relay je spinano signalem z ridici jednotky. +12V jde na vrchni kontakt rele a horni konec civky. Spodni konec civky je ridici jednotkou spinan na zem. Spodni kontakt rele vede sepnute napeti +12V na AR a do palivove pumpy. Pokud je na konektoru AR po dobu 5s od zapnuti zapalovani +12V a neni poruseny kabel od rele k palivove pumpe, musi byt +12V po dobu 5s i na jednom vyvodu palivove pumpy. Pokud tam neni a na AR je, je vadny tento spoj. Spodni konec pumpy je primo pripojeny na zem. Popis AR je treba tady: forum/viewtopic.php?t=10764&postdays=0& ... c&start=15
Schema zapojeni je v manualu EF & EC-8.
Pokud mas ohmmetr, zmer vinuti motorku pumpy. Pokud je v poradku, zkontroluj zapojeni zeme palivove pumpy a druhy vyvod si na zkousku natahni dratem primo k baterce, pumpa se musi rozbehnout.

Napsal: 14.04.2008, 19:28
od Kentoya
pokud se nepletu tak těch 5 sec je doba kterou trvá palivovému čerpadlu natlačit lištu a potom se odpojí, ale nejsem elektrikář tak nevím, jen myslím

Napsal: 14.04.2008, 19:58
od doublejay
Je to mozne a skoro i pravdepodobne, kazdopadne ten cas si ridi jednotka. A rele se opravdu po tech 5 sec odpoji (takze +12V zmizi jak z palivove pumpy, tak z konektoru pro AR).

Napsal: 14.04.2008, 22:20
od Heini
Jenze mu to nejde ani na tech 5 sec